Skoči na vsebino

Prigode v prometu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sicer ni moj posnetek... se je pa dogajalo v moji blizini :) ...

 

Flash-DeeJay-fbdown.net.mp4

 

Sneto s FB: https://www.facebook.com/flash.deejay/videos/2138566172831974/

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hja po na?inu vo?nje je bilo samo vpra?anje ?asa kdaj bo po?ilo.... in je res.

33112_1.png

Napisano

Kot sem omenil v drugi temi, ta ata vedno z baretko, tako vozi cel cas po Medvodah, oz v Preski mimo blokov, kjer sem ga veckrat srecal, oz je sel mimo. Mimo vseh kot da je dirka ne glede na to a gre kdo nasproti, a je krizisce, a je lezeci policaj (sta 2), prehod ( sta 2)....

Pozna samo gas pa volan.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem hotel ?e en BMW combo narest pa je ?e kar dolgo?asno, zato so zdaj na vrsti kolesarji.

 

V ljubljani je pa? normalno, da se vozijo brez lu?i - pizda 5 EUR stane led lu?ka za na bicikel pa ?e to jim je preve?, ko pa bo karambol bodo pa vse drugi krivi. Aja vse to se zgodi na relaciji kilometra in pol.

 

 

?e en izmed teh, ki se jim o?itno jebe za svoje ?ivljenje ... 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Prav pelje samo vpra?anje koliko ?asa bo ?e takole kolesaril/kolesarila.

 

Se pa ?edalje bolj nagibam k temu, da bi v avte po?asi morali name??ati IR kamere za prikaz na vetrobranu tudi tistih, ki se jim jebe za svoja ?ivljenja.

33112_1.png

Napisano

A samo tko izgleda, a se tudi v napacno smer pelje?

 

Pelje se v pravi smeri (proti meni) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Izjava strankinega svojca: "saj ?e jaz pridem do hi?e,boste tudi vi..."...

 

In tako kilometer in pol...

 

Dejstvo da je imel Oplovo Mokko X , jaz pa 4tonski kombi z zadnjim pogonom, pa zanemarimo...

 

Slikano na poti navzdol,ko sem se vra?al.... Navzgor mi ni bilo do slikanja...

post-9068-0-12711900-1548312252_thumb.jpg

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Navadno ne ?akam toliko dolgo pri zeleni samo tokrat je bila to dobra odlo?itev.

 

33112_1.png

Napisano

Usekal kar po bliznjici cez polno crto...

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dvakrat izsiljevanje prednosti ... 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tale priklop iz SKL je obup. Vkljucevalni pas je kar nekaj, glavna pa na 90km/h

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Prklop je cisto OK... vozniki so obup... ker gredo kot, da so na prednostni cesti... brez smernika ... Vidljivost pa je cisto OK ... ce seveda spremljas promet in ne mislis, da si sam na cesti ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Res je ce poznas uvoz, ampak marsikdonpa pricakuje da je pospesevalni in vkljucevalni pa ga ni.

Se pa res vozijo kot da so na glavni.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa ?e en nestrpni voznik od maloprej ...  :ne vem:

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Prklop je cisto OK... vozniki so obup... ker gredo kot, da so na prednostni cesti... brez smernika ... Vidljivost pa je cisto OK ... ce seveda spremljas promet in ne mislis, da si sam na cesti ... 

 

Problem je velikokrat ta, da nekateri ne vedo, kako dale? se da pritisniti pedal za "gas"... ?e pohodi? gas na mrtvo, se s slab?im avtom v najve? petnajstih sekundah spravi? na tistih 90km/h, kolikor je omejitev na glavni cesti... Mene osebno niti ne moti preve?, ?e kdo izsili prednost. Bolj me moti, ker se potem ne odpelje ampak menca in me?ka kot tausran za plotom...

Napisano

Teli priklopi so povsod problem, mislim ljudje. Enostavno ne pritisne do konca in ne izkoristi pospesevalnega pasu do konca, ampak more takoj zapeljat na cesto gor. Pocas tudi mene ze mal drzi da kamerco nastimam, ker folk je upiljen.

Napisano

Ko se prizge rdeca na semaforju, je treba pospesit ... :) 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Torej - kviz.

 

Koliko udele?encev na posnetku je idiotov oziroma barvno slepih.

 

33112_1.png

Napisano

Focus in c5ka itak (c5ka tudi nima nima zmigovcev), za tista dva , ki sta zavijala levo iz nasprotne smeri pa ne vem;sta imela ?e puscico?

 

Pe?ec je pa poleg vsega ?e samomorilec zgleda...

Napisano

Kdo je tu nor, ti ali vsi okoli tebe? :P

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.