Skoči na vsebino

Mazda6 ali Premacy?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Motor je starej?i kot v Mazdi6, ki ima ?e commonrail system, Ditd pa so ?e z rotacijsko visokotla?no ?rpalko mislim, da je DENSO.

90 KM motorji so imeli klasi?no turbino, 100 KM in 110 KM pa ?e turbino z spremenljivim kotom lopatic.

 

Mogo?e se vam zdi, de je motor na 6-tki slab?i zaradi vseh napak, ampak je za vo?njo dosti prijaznej?i in ti?ji kot stari DITD.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Mogo?e se vam zdi, de je motor na 6-tki slab?i zaradi vseh napak, ampak je za vo?njo dosti prijaznej?i in ti?ji kot stari DITD.

 

Ma sej ni slab?i, sam jih je ogromno in s tem pa? tud ve? napak. Kolk uporabnikov z DITD motorjem smo pa imeli na forumu. Bi rekel, da je razmerje blizu 1:30.

 

Ima pa res nekaj cvetk, ki pa so vse re?ljive, ?e se lastnik dr?i servisov, ki vedo kako pa kaj s tem motorjem in seveda ne dr?i glave v pesek z mislijo "sej bo vse OK".

 

?e se ta motor normalno vzdr?uje in uporablja bo naredil tudi 400.000km brez nekih pretresov.

33112_1.png

Napisano

z DITD se lohk brez problema dela tut kraj?e relacije (preverjeno 7. leto lastni?tva, sicer ne mojega ampak o?etovega in 215kkm) ;)

Napisano

Ja sej ga bom tudi jaz uporabljal bolj na kraj?e relacije v slu?bo, ?ez vikend pa grem dostikrat v Avstrijo ?ez Ljubelj ali pa Jezersko tako da je dizel bil bolj domiseln.Pa potem se morje itd.

Jutri grem po avto ker so me klicali iz avtohi?e da je na njihovem servisu ob pregledu mehanik ugotovil da so slabi diski pa plo??ice uzadi in da bojo to danes zamenjali in ga peljali na tehni?ni pregled na njihov stro?ek.

Nisem pri?akoval da ti menjajo kej ?e ugotovijo kak?ne napake na podvozju, a ni garancija samo na motor?.

Sedaj pa se samo ?e v?lanit v klub Mazda ,da bom mel kej popusta pri Pelku :D .

Zanima me tudi ali ima avto ker je letnik 2005 DPF filter ali ne?

Da bom vedel katero motorno olje kupiti.

Lp

Mazda Premacy 2.0DITD 74kw 2005
Napisano

Ja sej ga bom tudi jaz uporabljal bolj na kraj?e relacije v slu?bo, ?ez vikend pa grem dostikrat v Avstrijo ?ez Ljubelj ali pa Jezersko tako da je dizel bil bolj domiseln.Pa potem se morje itd.

Jutri grem po avto ker so me klicali iz avtohi?e da je na njihovem servisu ob pregledu mehanik ugotovil da so slabi diski pa plo??ice uzadi in da bojo to danes zamenjali in ga peljali na tehni?ni pregled na njihov stro?ek.

Nisem pri?akoval da ti menjajo kej ?e ugotovijo kak?ne napake na podvozju, a ni garancija samo na motor?.

Sedaj pa se samo ?e v?lanit v klub Mazda ,da bom mel kej popusta pri Pelku :D .

Zanima me tudi ali ima avto ker je letnik 2005 DPF filter ali ne?

Da bom vedel katero motorno olje kupiti.

Lp

 

Nima dpfja, :cheers: .

?e ima? predpisano 5w40 kmot to uporabi: http://www.motul.com/si/sl/products/52?f%5...viscosity%5D=34

?e pa je 5w30 pa: http://www.motul.com/si/sl/products/55?f%5...viscosity%5D=33

Motul nas kar nekaj foruma?ev noter vliva in ma?ine ok delajo.

lp.

Napisano

2005 je prelomno leto, enega ga ?e nimajo, proti koncu leta pa ?e! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

2005 je prelomno leto, enega ga ?e nimajo, proti koncu leta pa ?e! :)

 

Ja, ?e je DPF notri pa je verjetno 5w30 predpisano olje. lp
Napisano
Napisano

Noben DITD in tudi ne Premacy nima DPF-a (kot je ?e Dej? napisal) ni straha tudi pri 6-tkah je bil 2005 Facelift in od takrat dalje je filter stare za?etek 2005 ?e ga nimajo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.