Skoči na vsebino

cev za povezavo ojlnega filtra z hladilnikom ojla ...NUJNO!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav ..spet jaz ja ...

Me zanima a mogoce kdo od vas ve kje dobim se eno cevko za povezavo od olnega filtra v hladilnik ??

Pa ce lahko link al pa kar koli..

 

Cev mora biti taka .. pac pustimo barve ..Objavljena slika

 

Zadeva je pa taka ... pa se opravicujem za take velike slike ...Objavljena slika

Napisano

Poskusi pri kak?nemu lokalnemu majstru, ki dela hidravli?ne cevi, ti jo po meri naredi.

 

A termostatski ventil ima? za med hladilnik in sendvi? plato, da ti preve? ne ohladi olja?

 

Aha no ja sej en je tle v okolici pa bom sel mal poprasat ....

Ammm ne se mi zdi d ne .. a lahko kaksen link tm ce je na ksnem ebay.co.uk

Al pa link slike da vidm kako to sploh zgleda ?

Hvala ..

Napisano

tega mas na ebay kt dreka oil cooler kit pa dobis wse samo zmontiraj in tjunaj. itak je to univerzalna stvar vec al manj in ni rocket science

 

Lol cliyo boy vem vem bom narocu zdej se enga z termostatom .. ka ta ka gga imam nima termostata .. ima pa ja se dve lukni fraj za pritisk in temperaturo... aja cene pa mazda 6 ima ze pu??ene dve jami za pritisk in temp .. spodaj pri filtru .. :)
Napisano

na ne vem tale se mi je zdela posrecena k sem jo nek najdu pa sem jo kr dau

 

Ta je huda, ker jevidet da ima ?portno podvozje, pa ?e ni vsak dan da lahko da? sliko Clia z Nurburgringa. Ma? sre?o, da si na?el tako.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ta je huda, ker jevidet da ima ?portno podvozje, pa ?e ni vsak dan da lahko da? sliko Clia z Nurburgringa. Ma? sre?o, da si na?el tako.

 

Ja sj zato k se vid da podvozje dela da je cist u podnu. sem pa najdu se eno podobno kukr je dez pa gre vseen po treeh

 

dobr dobr sj bom nehu :)

Napisano

Najblizja trgovina s hidravliko ti naredi tako cev.

 

se bom obrnu ja k enemu s.p ka se s takimi stvarmi ukvarja pa bomo vidli ce mi bo ki resil .. sam zdej najprej cakam se nov sendvic s termostatom pomoje spet cca 1 teden cakanja :(...

Napisano

?e jaz mam eno vpra?anje. Glede na to da sendvi? pride v vsakem primeru pri oljnem filtru, je morda ?e kaka lokacija bolj optimalna za monta?o hlajenja brez sendvi?a, recimo pri oljni pumpi, pred turbino, za turbino,...?

panoramska.jpg
Napisano

?e jaz mam eno vpra?anje. Glede na to da sendvi? pride v vsakem primeru pri oljnem filtru, je morda ?e kaka lokacija bolj optimalna za monta?o hlajenja brez sendvi?a, recimo pri oljni pumpi, pred turbino, za turbino,...?

 

Hmm tolk podrobno nisem gledal sem pa zasledil pri teli moji mazdi pac 6 .. da ima pod olnim filtrom puscena dva inbus vijaka .. no jst bom tja notri dal merilec temperature olja in pritiska .. dalo bi se pa tudi pomoje povezati hladilnik ke gor ... cene mam pa jst ta sendvic odvec pa ce ga ho?e? ti ga lahko prodam za smesno ceno ..pac jst sm si narocil novega s termostatom ...
  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ok, potem prosim ne pozabi se dodati karbonsko nalepko na tank, ker bo prvi del premocan za zadnjega.

 

Ne bom pozabil (verjetno se kd drug ne) da provocira?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Zmontiru stvar in dobro spila .. no tm pri olnem filtru sm mogu edino malo drugace naredit ;-) cene pa dela zlo lpo :-D

 

Ne vem sem ?e vpra?al al ne, pa vseeno, zakaj posebej hlajenje olja, kaj je s seriskim narobe, tuning ????

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne vem sem ?e vpra?al al ne, pa vseeno, zakaj posebej hlajenje olja, kaj je s seriskim narobe, tuning ????

 

Jaa pac men se zdi da je bolse da olje zacne krozit tm pri 90°C ... se tudi motor ne greje tolk .. pa kadar ga vredu teram pride olje tudi tudi na 95-100°C .. tko da sam z originalnim hladilnikom nevem more kr vredi gret motor ... cene pa ja bo tuning vse kakor :prstgor:
Napisano

Ne vem sem ?e vpra?al al ne, pa vseeno, zakaj posebej hlajenje olja, kaj je s seriskim narobe, tuning ????

 

pri na?ih ?est valjnikih je to smiselno delat, ker se grejejo ko nvem kaj... ne zastopm pa res kaj je tega treba pri turbo dizla?u, ki ma (oz. more met) ?e serijsko narjeno dobro hlajenje :)

Napisano

Serijsko naj bi blo o?itno bol ?voh, tko da se da zbol?at ?e ?e sam zamenja? cevi s tistimi z luknjami za bol?e hlajenje :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.