Skoči na vsebino

Mazda3 2013

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi je pa nenavadna motorizacija :blink:

 

1.6 s samo 100KM - to je 9KM manj kot pri starem 1.6 motorju

 

2.0 s 120KM - za dana?nje ?ase je pri taki kubaturi ?isto premal konjev. ?emu? Vsi grejo v downsizeing in iz 1.0 motorjev vle?ejo 120KM sicer s pomo?jo turbine ampak vseeno.

 

?e prej?na generacija ?estke je recimo imela pri 1.8 motorju 120KM zdaj je pa to cifra za 2.0 motor. Bi razumel, da dajo motor 1.6 v dveh mo?eh ampak tole se mi zdi kot bi plavali proti toku sploh od kar se obdav?itve za vi?jo kubaturo pove?ujejo.

33112_1.png

  • Odgovori 105
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Mi je pa nenavadna motorizacija :blink:

 

1.6 s samo 100KM - to je 9KM manj kot pri starem 1.6 motorju

 

2.0 s 120KM - za dana?nje ?ase je pri taki kubaturi ?isto premal konjev. ?emu? Vsi grejo v downsizeing in iz 1.0 motorjev vle?ejo 120KM sicer s pomo?jo turbine ampak vseeno.

 

?e prej?na generacija ?estke je recimo imela pri 1.8 motorju 120KM zdaj je pa to cifra za 2.0 motor. Bi razumel, da dajo motor 1.6 v dveh mo?eh ampak tole se mi zdi kot bi plavali proti toku sploh od kar se obdav?itve za vi?jo kubaturo pove?ujejo.

 

mogo?e so jo pa tudi olaj?ali z novimi materiali

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pomoje je glih 2.0 120 idealen motor...

navora dost, da ga lahk peljes kot dizla, vzdrzljiv, poraba bo verjetno tudi majhna...bomo vidli, je reku slepi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ej Boss, pa so naredl 5 vratno Mazdo limuzino zate :P

 

kje? kdo? kdaj? :blink:

33112_1.png

Napisano

moram videt v zivo, ampak po slikah mi je 5 vratna trojka bolj vsec kot nova 6-ka

 

Se strinjam z navedenim mnenjem, le prtlja?nik pri HB je malo majhen, ko bi se vsaj lotili ?e karavanske razli?ice nove Mazde 3. Hlede HB in limuzinske izvedbe nove M3 pa bi dal to?ke HB obliki vsaj po slikah.

Napisano

moram videt v zivo, ampak po slikah mi je 5 vratna trojka bolj vsec kot nova 6-ka

 

Pazi kaj govori?, da nebo? ?e potem rekel da mora biti rde?a z auto klimo in tempomatom.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pazi kaj govori?, da nebo? ?e potem rekel da mora biti rde?a z auto klimo in tempomatom.

 

haha nikol ne ves...rdeca je kul ampak sam ce pise alfa romeo pa ferrari :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja ni 5-vratna... ?tirivratna je + klasi?en limuzinski prtlja?nik tako kot so bil vse limo trojke prej. :(

33112_1.png

Napisano

Ja ni 5-vratna... ?tirivratna je + klasi?en limuzinski prtlja?nik tako kot so bil vse limo trojke prej. :(

 

ah js sm bil pa 100%, da so 5 vratne :blink:

Napisano

ah js sm bil pa 100%, da so 5 vratne :blink:

 

glede na to kolk kratek ima prtlja?nik bi bla komot 5-vratna. Sicer je 5 vratna tale HB sam to ni nobenga placa - a kle, k bi bil smiseln karavan ga pa ni. Tele Mazdine logike jaz ne razumem ve?.

33112_1.png

Napisano

glede na to kolk kratek ima prtlja?nik bi bla komot 5-vratna. Sicer je 5 vratna tale HB sam to ni nobenga placa - a kle, k bi bil smiseln karavan ga pa ni. Tele Mazdine logike jaz ne razumem ve?.

 

sej lih zarad tega sm bil ziher, da ma 5 vrat :blink:

 

pri HB je prtlja?nik dost velik (vsaj pri 1. generaciji), u prtla?niku je bla tuba, pa ?e vedno je blo dost placa :)

Napisano

pri HB je prtlja?nik dost velik (vsaj pri 1. generaciji), u prtla?niku je bla tuba, pa ?e vedno je blo dost placa :)

 

Hehe, se vid, da ?e nima? dru?ine... verjem, da je placa premalo :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Kako ga sekajo mimo z obliko zadnje ?ase. :( Meni je Mazda bila v?e? prav zaradi v?e?ne in druga?ne oblike.

Zdej je pa vse tako "vzhodnja?ko" prav tisto, kar mi ni bilo nikoli v?e?.

?e se bo tako nadaljevalo z neuspelimi modeli bom vozil to mojo staro lepotico dokler bo ?la potem bomo pa videli, kaj naprej.

Definitivno mi te nove Mazde od cx 5 naprej niso ve? v?e?.

 

 

Napisano

Pol sem redek starec, ki mi je nova oblika vsec (drugo mnenje pa imam o uporabnosti)

No je pa Exeo tudi padel na testu pasjega boksa prejsnji teden, globina ok ampak po visini ne gre :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Men je tudi v?e?....?akam da v ?ivo vidim...tale vmesna, katera je ?e na osnovi stare trojka mi pa ni lih...tudi ko sem jo 1x vozil...mi ni bilo kaj posebnega...res pa da je bila osnova...ta iz linka gta-jka je ?e sprejemljiva :)

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Mazda3 na 15.000 km dolgi poti iz tovarne v Hirosimi do Frankfurta na avtosalon >> http://www.mazda.si/mazdaroute3/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mam aktualen model M3/4 vrata. Prva stvar, ki mi ni v?e? je ta, da ima prtlja?nik tista dva loka /vodili, ki se zapreta v prtlja?nik (mislim da je to zelo star na?in zapiranja prtlja?nika). Aktualen model ima amortizerje, ki se skupaj stisnejo zunaj prtlja?nika. Morate vedet, kako neuporabno je to in koliko manj prtljage lahko nolo?i? v prtlja?nik, ker loka, se?eta zelo globoko v prtlja?nik. Pazite predvsem tisti, ki i??ete ve?ji prtlja?nik.

 

Dr?im raje pesti za novo M5.

Napisano

Smo ravno to kritizirali pri novi ?estki. Je pa to bolj ameri?ki sistem zapiranja prtlja?nika in baje cenej?i kot amortizerji in zlo?ni mehanizem. Bistvo pa je, da gre takole vsaj 20-30 litrov prtlja?nika v ni?, da ne re?em, da zmanjka tudi ?irine.

33112_1.png

Napisano

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilizem/...rankfurt/314693

 

vse ok, samo ta shark antena je na novi 3 in 6 en velik bruh

 

Po komentarjih pa vidi? kaj je bil xedos za tisti ?as. :notworth:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.