Skoči na vsebino

Mazda3 2013

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi je pa nenavadna motorizacija :blink:

 

1.6 s samo 100KM - to je 9KM manj kot pri starem 1.6 motorju

 

2.0 s 120KM - za dana?nje ?ase je pri taki kubaturi ?isto premal konjev. ?emu? Vsi grejo v downsizeing in iz 1.0 motorjev vle?ejo 120KM sicer s pomo?jo turbine ampak vseeno.

 

?e prej?na generacija ?estke je recimo imela pri 1.8 motorju 120KM zdaj je pa to cifra za 2.0 motor. Bi razumel, da dajo motor 1.6 v dveh mo?eh ampak tole se mi zdi kot bi plavali proti toku sploh od kar se obdav?itve za vi?jo kubaturo pove?ujejo.

33112_1.png

  • Odgovori 105
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Mi je pa nenavadna motorizacija :blink:

 

1.6 s samo 100KM - to je 9KM manj kot pri starem 1.6 motorju

 

2.0 s 120KM - za dana?nje ?ase je pri taki kubaturi ?isto premal konjev. ?emu? Vsi grejo v downsizeing in iz 1.0 motorjev vle?ejo 120KM sicer s pomo?jo turbine ampak vseeno.

 

?e prej?na generacija ?estke je recimo imela pri 1.8 motorju 120KM zdaj je pa to cifra za 2.0 motor. Bi razumel, da dajo motor 1.6 v dveh mo?eh ampak tole se mi zdi kot bi plavali proti toku sploh od kar se obdav?itve za vi?jo kubaturo pove?ujejo.

 

mogo?e so jo pa tudi olaj?ali z novimi materiali

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pomoje je glih 2.0 120 idealen motor...

navora dost, da ga lahk peljes kot dizla, vzdrzljiv, poraba bo verjetno tudi majhna...bomo vidli, je reku slepi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ej Boss, pa so naredl 5 vratno Mazdo limuzino zate :P

 

kje? kdo? kdaj? :blink:

33112_1.png

Napisano

moram videt v zivo, ampak po slikah mi je 5 vratna trojka bolj vsec kot nova 6-ka

 

Se strinjam z navedenim mnenjem, le prtlja?nik pri HB je malo majhen, ko bi se vsaj lotili ?e karavanske razli?ice nove Mazde 3. Hlede HB in limuzinske izvedbe nove M3 pa bi dal to?ke HB obliki vsaj po slikah.

Napisano

moram videt v zivo, ampak po slikah mi je 5 vratna trojka bolj vsec kot nova 6-ka

 

Pazi kaj govori?, da nebo? ?e potem rekel da mora biti rde?a z auto klimo in tempomatom.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pazi kaj govori?, da nebo? ?e potem rekel da mora biti rde?a z auto klimo in tempomatom.

 

haha nikol ne ves...rdeca je kul ampak sam ce pise alfa romeo pa ferrari :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja ni 5-vratna... ?tirivratna je + klasi?en limuzinski prtlja?nik tako kot so bil vse limo trojke prej. :(

33112_1.png

Napisano

Ja ni 5-vratna... ?tirivratna je + klasi?en limuzinski prtlja?nik tako kot so bil vse limo trojke prej. :(

 

ah js sm bil pa 100%, da so 5 vratne :blink:

Napisano

ah js sm bil pa 100%, da so 5 vratne :blink:

 

glede na to kolk kratek ima prtlja?nik bi bla komot 5-vratna. Sicer je 5 vratna tale HB sam to ni nobenga placa - a kle, k bi bil smiseln karavan ga pa ni. Tele Mazdine logike jaz ne razumem ve?.

33112_1.png

Napisano

glede na to kolk kratek ima prtlja?nik bi bla komot 5-vratna. Sicer je 5 vratna tale HB sam to ni nobenga placa - a kle, k bi bil smiseln karavan ga pa ni. Tele Mazdine logike jaz ne razumem ve?.

 

sej lih zarad tega sm bil ziher, da ma 5 vrat :blink:

 

pri HB je prtlja?nik dost velik (vsaj pri 1. generaciji), u prtla?niku je bla tuba, pa ?e vedno je blo dost placa :)

Napisano

pri HB je prtlja?nik dost velik (vsaj pri 1. generaciji), u prtla?niku je bla tuba, pa ?e vedno je blo dost placa :)

 

Hehe, se vid, da ?e nima? dru?ine... verjem, da je placa premalo :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Kako ga sekajo mimo z obliko zadnje ?ase. :( Meni je Mazda bila v?e? prav zaradi v?e?ne in druga?ne oblike.

Zdej je pa vse tako "vzhodnja?ko" prav tisto, kar mi ni bilo nikoli v?e?.

?e se bo tako nadaljevalo z neuspelimi modeli bom vozil to mojo staro lepotico dokler bo ?la potem bomo pa videli, kaj naprej.

Definitivno mi te nove Mazde od cx 5 naprej niso ve? v?e?.

 

 

Napisano

Pol sem redek starec, ki mi je nova oblika vsec (drugo mnenje pa imam o uporabnosti)

No je pa Exeo tudi padel na testu pasjega boksa prejsnji teden, globina ok ampak po visini ne gre :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Men je tudi v?e?....?akam da v ?ivo vidim...tale vmesna, katera je ?e na osnovi stare trojka mi pa ni lih...tudi ko sem jo 1x vozil...mi ni bilo kaj posebnega...res pa da je bila osnova...ta iz linka gta-jka je ?e sprejemljiva :)

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Mazda3 na 15.000 km dolgi poti iz tovarne v Hirosimi do Frankfurta na avtosalon >> http://www.mazda.si/mazdaroute3/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mam aktualen model M3/4 vrata. Prva stvar, ki mi ni v?e? je ta, da ima prtlja?nik tista dva loka /vodili, ki se zapreta v prtlja?nik (mislim da je to zelo star na?in zapiranja prtlja?nika). Aktualen model ima amortizerje, ki se skupaj stisnejo zunaj prtlja?nika. Morate vedet, kako neuporabno je to in koliko manj prtljage lahko nolo?i? v prtlja?nik, ker loka, se?eta zelo globoko v prtlja?nik. Pazite predvsem tisti, ki i??ete ve?ji prtlja?nik.

 

Dr?im raje pesti za novo M5.

Napisano

Smo ravno to kritizirali pri novi ?estki. Je pa to bolj ameri?ki sistem zapiranja prtlja?nika in baje cenej?i kot amortizerji in zlo?ni mehanizem. Bistvo pa je, da gre takole vsaj 20-30 litrov prtlja?nika v ni?, da ne re?em, da zmanjka tudi ?irine.

33112_1.png

Napisano

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilizem/...rankfurt/314693

 

vse ok, samo ta shark antena je na novi 3 in 6 en velik bruh

 

Po komentarjih pa vidi? kaj je bil xedos za tisti ?as. :notworth:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.