Skoči na vsebino

Mazda dizli - poraba

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 209
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

meni tolko zre mx3 z 1.6 SOHC masino, ce jo lepo, lepo vozim :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

meni pa 323C z 1.5 DOHC ma?ino pri lepi vo?nji pije okrog 7 litrov.Koliko konjev te ma? v mx3 da ti pije tak malo ?

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Premacy mi pije od 6 do 7 litrov;povpre?no porabo od takrat ko sem ga kupil pa imam 6,5 litra;tu je seveda v?tet tudi Webasto,ki porabi cca. 0,5 litra na uro (?e se prav spomnim)

Za tak velik avto in seveda te?o ter mojo te?ko nogo sem zelo zadovoljen.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

meni pa 323C z 1.5 DOHC ma?ino pri lepi vo?nji pije okrog 7 litrov.Koliko konjev te ma? v mx3 da ti pije tak malo ?

Moja je 1.6 16V SOHC 66kW

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Xedos6 2.0 V6 Poraba od 8,5 do 10,5l. V povprecju pa od 9,5-10l, za voznjo v sluzbo in po mestu z klimo, ki jo mam itaq skozi vklopljeno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

WROAM ! :)

 

meni ma MXa z V6takom pije od 9 do 12 :) brez klime (mam pa ?ibedah samo je nad 100km/h neuporaben) pa pri me?ani vo?nji

 

;)

 

samo... kadar gre, potem gre ! :D :D :D :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Guest sebastian
Napisano

Mazda 6 120 CD, okrog 7 (avtocesta + mesto), sicer 6,5 avtocesta in 6 cesta z(vse z lahko nogo na pedalu).

Napisano

Ufff, bencinci o?itno sploh ne ?rejo tok ve? ??? hmmm

Sem malo iskal porabe po netu, pa ne najdem ni? pametnega... po tem, kar sem prebral se tola?im, da se mora motor ?e vpeljat:))))

 

Lp, D.

Napisano

Mazda6 120 TE karavan... povprecno okoli 6,5 do 6,8 l/100 km...

Klima je stalno na auto... noga pa je vcasih tudi mal pretezka... :rolleyes:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

meni isto pije, 7litrov mi pije pri zeloooooo lepi vo?nji.Jaz pa ve?inoma teram avto do rde?ega tak da , okrog 8-9 litrov.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Mazda 6 120 CD, okrog 7 (avtocesta + mesto), sicer 6,5 avtocesta in 6 cesta z(vse z lahko nogo na pedalu).

a to ti zre po potovalnem ali zra?unano na roko??

 

k pr men zre po potovalnem 6,3 ko pa zra?una? pride pa 7,1l/100!!!!

Ali tudi komu drugemu toliko laze potovalni ra?unalnik pri mazdi 6?

 

lp,andraz

Napisano

@andrazz...sej BC lahko priredi? da ti ka?e kolko tolko to?no;na nem?kem mazda6/atenza forumu najde? navodila zato:KLIK

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Mazda 6 120 CD, okrog 7 (avtocesta + mesto), sicer 6,5 avtocesta in 6 cesta z(vse z lahko nogo na pedalu).

a to ti zre po potovalnem ali zra?unano na roko??

 

k pr men zre po potovalnem 6,3 ko pa zra?una? pride pa 7,1l/100!!!!

Ali tudi komu drugemu toliko laze potovalni ra?unalnik pri mazdi 6?

 

lp,andraz

Men 120km diesel kur od 6.1 do 7.4 (po racunalniku). Na roke zracunan pa v povprecju 0.5l vec.
Napisano

hvala za link, sam je na zalost v nemscini, ki pa je ne znam (mam druge jezike v soli)!!!!! ;);)

 

lp

Bom probal kolkor toliko prevest zadevo (probal tega sami nisem...)

 

Tako, tukaj pa koraki za spremembo povprecne porabe potovalnega racunalnika!

 

Seveda je ves tekst brez jamstva ... torej na lastno odgovornost!

 

Drzite pritinjeno tipko za resetiranje stevca kilometrov na armaturi oz. pri stevcih. obrnite kontaktni kljuc v polozaj "ON" in tipko drzite ene 2 sekundi... ne zaganjajte motora!

 

Pri prkazu kilometrov se prikazejo stevilke.

Sedaj se s tipko za resetiranje dnevnih kilometrov premaknite do stevilke "50".

Tu bi morala normalno biti vrednost "0". S tipko INFO zraven prikazovalnika potovalnega racunalnika lahko to vrednost spreminjate.

"+5 / +10 / +15 / -15 / -10 / -5 / 0" = To je vrstni red, ce pritiskate tipko INFO

 

Stevilke pomenijio povprecno porabo v + oz. - v odstotkih (%).

 

Avtor clanka je imel to vrednost na + 10 % in je zadovoljen z prikazano vrednostjo.

Potrebno je poskusanje.

 

Spremembe vedno lahko vrnete na rvotno stanje ali vrednost "0"!

 

Avtorju samo nekajni jasno. Ali ostane nastavljena vrednost tudi shranjena.

 

Ostalih prikazanih funkcij avtor ne zeli razlagati, ker tudi njemu ni vse cisto jasno.

Zato tudi odsvetuje vsem ostalim, da bi spreminjali karkoli drugega.

So pa to vecinoma samo kontrole funkcij in code napak.

S tem se avtomobila ne da vreci v zrak :D

 

Test Number / Code Displayed / Function

 

01 / on / unknown

04 / off / "

08 / off / "

12 / oo / speedometer check

13 / oo / tachometer check

14 / oo / beeper check

16 / on (blinks 3 times) / low fuel light chk

18 / on (blinks 3 times) / unknown

22 /053 / unknown

23 /oo / fuel gauge chk

25 /oo / water temp gauge chk

all warning light check

50 / -- / unknown

51 / -- / "

31 /on|off / key in/out check *

 

*when ignition is turned off, you'll see "31/on" (turn parking lights on to see display), removing key will show "31/off"

(Avtor se zahvaljuje uporabniku Ripley za podatke)

 

 

 

Pa se originalni tekst kopiran iz tistega foruma:

So, hier nun mal die Schritte zur Ver?nderung des Durchschnittverbrauches des Bordcomputer?s !

 

Nat?rlich alle Angaben ohne Gew?hr f?r Richtigkeit & Funktion & auf eigene Gefahr !

 

R?ckstelltaste Tacho festhalten & Z?ndschl?ssel auf ?ON? drehen, das ganze min. 2 sec halten, nicht den Motor starten !

 

Es erscheinen Zahlen in der Kilometeranzeige.

Diese nun mit der ?R?ckstell-Taste? Taste durchschalten bis zur Nummer ?50?.

Dort m??te normalerweise ?0? stehen.

Mit der Taste "Info" neben dem Display oben dann durchschalten.

"+5 / +10 / +15 / -15 / -10 / -5 / 0" = Das ist die durchf?hrbare Reihenfolge.

Die Zahlen bedeuten jeweils den Verbrauch + bzw - in %.

Ich hatte z.Zt. auf + 10 % stehen & bin relativ zufrieden mit dem angezeigtem Wert.

Einfach ausprobieren.

Die gemachten Ver?nderungen sind jederzeit durch die genannten Schritte auch wieder ab?nderbar, auch auf ?0? !

 

Eins ist mir allerdings z.Zt. selber noch unklar, ob der eingestellte Wert auch abgespeichert bleibt.

 

Die weiteren angezeigten Funktionen m?chte ich hier nicht weiter erkl?ren, da auch mir nicht alles gel?ufig davon ist.

Ich ratte daher auch jedem ab, irgendwelche Daten zu ver?ndern.

Sind allerdings in der Mehrzahl nur Funktionskontrollen bzw eventuelle Fehlercodes.

Man kann dort nicht den Wagen in die Luft sprengen o.?.

 

Test Number / Code Displayed / Function

 

01 / on / unknown

04 / off / "

08 / off / "

12 / oo / speedometer check

13 / oo / tachometer check

14 / oo / beeper check

16 / on (blinks 3 times) / low fuel light chk

18 / on (blinks 3 times) / unknown

22 /053 / unknown

23 /oo / fuel gauge chk

25 /oo / water temp gauge chk

all warning light check

50 / -- / unknown

51 / -- / "

31 /on|off / key in/out check *

 

*when ignition is turned off, you'll see "31/on" (turn parking lights on to see display), removing key will show "31/off"

(Besten Dank an Ripley f?r die weiteren Daten)

 

 

 

Se dodatek (naslednji komentar v istem forumu):

za shranjevanje:

 

Da bi shranili nasdtavljeno vrednost je potrebno po nastavitvi obrniti kljuc v polozaj OFF in izvleci kljuc. Ce prej spremenite na kaksen drug prikaz ali ce zelite spremeniti vec paramtrov hkrati to ne gre

 

In spet originalni tekst:

zur speicherung:

 

damit der verstellte wert gespeichert wird, muss man einfach nach der neu-einstellung die z?ndung wieder ausschalten!

wechselt man aber vorher in ein anderes men? oder will man mehrere werte gleichzeitig ver?ndern -> funkt's nicht. [/i]

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ful hvala!!

a je to mogoce kdo od vas ze probal???

 

lp,andraz

Jaz se nisem... ker niti ni bilo cajta... niti nisem imel potrebe po tem... :D

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Jaz sem probal, ampak mi zadeva ne ostane v spominu. Sem probal vzet kljuc ven in je stvar ostala na nastavljeni vrednosti, vendar se je cez nekaj casa (se nisem pogruntal koliko) vrnila na default vrednost. Ali mogoce kdo pozna resitev?

LP

 

OOTBOXZY

Napisano

jz pa nardim z enim tankom pri lepi vo?nji (ne grem ?ez 3500obr) samo 430km. Se mi zdi da porab tm nekje 9.5l/100km. Ne vem, sam to je kr dost. Kaj se vam zdi?

 

je pa mazda mx3 1.6 dohc

Napisano

Mazda 6 120 TE Sport mi zre po racunalniku konstantnih 6.1, po na roko obracunanem pa cca 6.4 L / 100 km.

 

Je pa nov - 35 dni (nekaj cez 3000 km ), sam sem pa 'dresiran' dizelas.

Mazda6 CD120 TE

 

Napisano

evo ?e moja poraba:

min: 5.4

max: 8.7 (l/100km)

 

po cca. 40.000km, povpre?je 7.2 l/100 km

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

zanima me ?e je ?e kdo probal spremeniti nastavitve na ra?unalniku (BC) in kako se je obneslo?!?!?

Se je shranilo za vedo ali ne?

 

Zanima me tudi, ?e mogo?e kdo ve kaj je ne?teto drugih funkcij?

 

lp,andraz

 

p.s.jst sm zdele probal nastaviti, vam povem cez nekaj tankov kako se bo obneslo!

  • 2 meseca kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsi 😀 Ampak ni bilo v sklopu SloRoadster, sam druženje s kolegi. Je pa tko, da vsi furamo roadsterje 😀     Pa še Busso
    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.