Sokol Napisano 9. november, 2013 Prijavi Deli Napisano 9. november, 2013 Pozdravljeni, Na Mazdi BT-50 so trenutno gume dimenzije 245/70 R16 Zanima me katere dimenzije so ?e opcijsko za namontirat na Mazdo BT-50 da se jih da homologirat ali pa da so ?e homologirane na 16 ali 15 colskih plati??ih. In pa katero gumo bi priporo?ali zimsko za to vozilo, Ve?inoma je na cesti, nekaj malega na terenu. Hvala. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Slivka Napisano 9. november, 2013 Prijavi Deli Napisano 9. november, 2013 Poglej, poglej. O?itno ?e ena BTjka na forumu. Lepo. Torej, brez te?av lahko nasadi? ?e 235/75R15 109S. Priporo?am Good Ridge All Terrain. Sprejemljiva kvaliteta za sprejemljivo ceno so pa tudi Bridgestone LM-80. Sicer 107T, a vseeno sprejemljive. Pa tudi kak?na Johanca se dobro obnese, npr.: Yokohama Geolandar A/T-S. ?e kaj? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Sokol Napisano 9. november, 2013 Avtor Prijavi Deli Napisano 9. november, 2013 Poglej, poglej. O?itno ?e ena BTjka na forumu. Lepo. Torej, brez te?av lahko nasadi? ?e 235/75R15 109S. Priporo?am Good Ridge All Terrain. Sprejemljiva kvaliteta za sprejemljivo ceno so pa tudi Bridgestone LM-80. Sicer 107T, a vseeno sprejemljive. Pa tudi kak?na Johanca se dobro obnese, npr.: Yokohama Geolandar A/T-S. ?e kaj? Ja sem tud jaz zagledal tele Bridgestonke pa bi ble verjetno kar zadostne. Glee prvega predloga -Je mi?ljena tale guma? BF Goodrich ALL TERRAIN T/A XL 245/70R16 http://www.gume-pnevmatike.com/products/BF...0R16/pid/836539 A to precej pobira na asfaltu? ?eprav ko malo berem tuje opise je folk stisnil 65k-100k milj iz njih? Je to realno? To je v bistvu celoletna pnevmatika je tako? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Slivka Napisano 9. november, 2013 Prijavi Deli Napisano 9. november, 2013 Ja, to so te gume. Da si pridemo na ?isto: Mazda BT-50 ni dirkalnik, ampak delovni stroj. V prometni pi?e: tovorno vozilo. ?e torej 3030 kg te?ko vozilo (lastna te?a + polna obremenitev) ti??i? skozi ovinke na polno, bo pobralo vsako pnevmatiko, pa tudi ?e bo jeklena... Ta pnevmatika je celoletna. In namenjena prakti?no za vse podlage. Edino na kak?nem ilovnatem blatu bi lahko pokazala ve?. Tisto o 65000 miljah pa je malo pretirano. Razen, ?e jih ima? na kak?nem Fordu, Dodgeju ali GMCju, ki polovico poti naredijo na avtovleki... Dejansko pa lahko od nje pri?akuje? okoli 50000 kilometrov, ?e nisi zahteven, tudi 65000 kilometrov. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
adormi11 Napisano 10. november, 2013 Prijavi Deli Napisano 10. november, 2013 Pozdravljeni, Na Mazdi BT-50 so trenutno gume dimenzije 245/70 R16 Zanima me katere dimenzije so ?e opcijsko za namontirat na Mazdo BT-50 da se jih da homologirat ali pa da so ?e homologirane na 16 ali 15 colskih plati??ih. In pa katero gumo bi priporo?ali zimsko za to vozilo, Ve?inoma je na cesti, nekaj malega na terenu. Hvala. Jaz mam Hiluxa in vozim te gume http://www.gume-direkt.com/cgi-bin/rshop.p...mp;typ=R-156050, pa ti jih NE PRIPORO?AM, ker so celoletne, bi pozimi moge met malo bolj?i oprijem, jih pa vozim ?e ca. 42 kkm, profila je ?e 30%, ampak na mokri cesti ve? nimajo oprijema, ker pa je pickap zadaj lahki in vle?e tudi na zadnja kolesa, mora? met gume z dobrim oprijemom tudi na ?e obrabljeni gumi. Zdaj bom probal te gume http://www.gume-direkt.com/cgi-bin/rshop.p...mp;typ=R-186421 in upam da bojo bolj?e, so pa celoletne Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Slivka Napisano 10. november, 2013 Prijavi Deli Napisano 10. november, 2013 Iz 15 colskih bo? ?el na 17 colske? Uni?i? vse terenske sposobnosti vozila. Zdaj imam nek opravek, ti razlo?im kasneje... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Sokol Napisano 10. november, 2013 Avtor Prijavi Deli Napisano 10. november, 2013 Ja, to so te gume. Da si pridemo na ?isto: Mazda BT-50 ni dirkalnik, ampak delovni stroj. V prometni pi?e: tovorno vozilo. ?e torej 3030 kg te?ko vozilo (lastna te?a + polna obremenitev) ti??i? skozi ovinke na polno, bo pobralo vsako pnevmatiko, pa tudi ?e bo jeklena... Ta pnevmatika je celoletna. In namenjena prakti?no za vse podlage. Edino na kak?nem ilovnatem blatu bi lahko pokazala ve?. Tisto o 65000 miljah pa je malo pretirano. Razen, ?e jih ima? na kak?nem Fordu, Dodgeju ali GMCju, ki polovico poti naredijo na avtovleki... Dejansko pa lahko od nje pri?akuje? okoli 50000 kilometrov, ?e nisi zahteven, tudi 65000 kilometrov. Hvala za info. Bo padla odlo?itev med BF-ovimi All Terrain in LM-80 za zimo potem pa poro?am kako se obnese. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Slivka Napisano 10. november, 2013 Prijavi Deli Napisano 10. november, 2013 No, takole. Opravek sem kon?al, zdaj se lahko spet gumamo... Niso vse dimenzije pnevmatik prave. Poleg profila na tekalni povr?ini je zelo va?en celotni premer gume s plati??em, posledi?no obseg kolesa. Iz hitrosti vrtenja kolesa se namre? prera?unava hitrost vozila, kar pomeni, da v primeru napa?nih dimenzij pnevmatik kazalec za hitrost la?e. Prav tako se spremenijo zmogljivosti vozila. Pnevmatike imajo precej oznak. Dimenzija 245/70R16 pomeni, da je pnevmatika ?iroka 245mm, visoka 70% ?irine (245×0.70=171,5mm) ter ima notranjo odprtino premera 16in?, kar nanese 16×25,4=406,4mm. Z vsem tem je pogojen obseg pnevmatike: - premer pnevmatike = notranji premer (luknja) + (2x vi?ina pnevmatike). V mojem primeru 406,4 + (2x 171,5) = 749,4 mm - obseg pnevmatike = (pi) x premer. V mojem primeru je to 2354,3 mm. To pomeni, da ko se guma enkrat zavrti, avto (teoreti?no) prevozi 2 metra, 35 cm in nekaj milimetrov. ?e na avto montira? drugo mero pnevmatik z druga?nim obsegom, avto ne bo pravilno prikazoval hitrosti... In to zna biti te?ava predvsem pri ameri?kih pnevmatikah, ki so narejene v colskem sistemu in ne v metri?nem... Kme?ka pamet pravi, da ?ir?a kot je pnevmatika, bolje se avto dr?i ceste. Delno je to res, vendar samo v suhem (ve?ja nale?na povr?ina => ve? trenja). Po snegu in v mokrem pa ta teorija ne dr?i. ?ena ima diplomo iz fizike in (kdo bi si mislil), za vo?njo po snegu in blatu je njej bolj jasno, zakaj je tako, kot pa meni. Najprej obdelajmo trenje. Trenje povzro?a sila, ki pritiska na povr?ino. Formula: P=F/A. Sila (F) je tu nespremenjliva: te?a avta. Nale?na povr?ina (A) pa je odvisna od ?irine pnevmatike. In ?e je povr?ina velika, se sila porazdeli na ve?jo povr?ino zato je pritisk manj?i. In obratno: ?e je pnevmatika o?ja, se sila porazdeli na manj?o povr?ino, zato je pritisk na cesti??e ve?ji, posledi?no je ve? trenja in bolj?i oprijem. Dober primer so recimo pnevmatike za rally po snegu in ledu, kjer je ?irina gume na WRC dirkalniku enaka ?irini fi?kotove gume... Naj omenim ?e, da avto s ?ir?imi gumami slab?e pospe?uje, ker mora premagovati ve?ji kotalni upor in trenje. Prav tako manj?i premer gume skrbi za bolj?e pospe?evanje, saj motor la?je obra?a manj?e kolo. Torej so o?ja in manj?a kolesa dobra za pospe?evanje (ne dr?i vedno). Po drugi strani pa je za zaviranje in vo?njo skozi ovinek potrebno ?im ve? oprijema gume, zato ?irina gume tu pride do izraza. V ovinku odigra veliko vlogo tudi bo?na vi?ina pnevmatike. Vi?ja je bolj se zvije in ne nalega ve? optimalno s celotno ?irino, zato za?ne avto drseti, ker v bistvu vozimo v bokom pnevmatike. Tudi pri pospe?evanju je bolje ?e imamo ?im NI?JO pnevmatiko, saj je praviloma pnevmatika te?ja od plati??a, zato ni?je pnevmatike pripomorejo k la?ji nevzmeteni masi (samo kolo je la?je, zato ga hitreje obra?amo in ustavljamo). Za teren oziroma makadam pa je za?eljeno, da ima pnevmatika ve? mesa, ker se bolje prilagaja grobi povr?ini. Bolj kot je spolzek teren o?ja mora biti pnevmatika. Torej: konkretno na Mazdo BT-50 lahko homologiramo tudi pnevmatike 275/30R23 (raje ne vpra?aj za ceno...). Za drkanje skozi ovinke bo odli?na. Tudi za pospe?evanje in zaviranje. A le pri praznem vozilu na suhi podlagi. Ker pa BTjka ?e po konstrukciji sodi na makadam, v blato, v sneg, na gradbi??a in delovi??a, je bolj?a izbira 235/75R15. Da ti ne bo vsak robnikec ali kamen?ek ali kak?na luknjica na cesti presekala pnevmatiko in uni?ila plati??e. Pa ?e bolj?e bo rila po blatu in snegu. In tudi ena tona obremenitve na kasonu ne bo problem... Upam da ste na?li kak?no idejo kak?ne pnevmatike namestiti na va?e poltrahtorje (ne glede na znamko). Sam ostajam na tovarni?ki dimenziji 245/70R16, kakr?na je bila gor, ko sem svojo Mazgo prevzel. O profilu pa tudi lahko kak?no vr?emo. Mimogrede, Sokol, ?e da? gor BF Goodrich ALL TERRAIN T/A XL 245/70R16, ni treba poro?at, kako se obnese. ?e vemo, da dobro... ?e bo? pa montiral Bridgestone LM-80, pa le povej, kak?ne so izku?nje. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
LabiGT Napisano 10. november, 2013 Prijavi Deli Napisano 10. november, 2013 ker se mi ne da pisat, (vse je na netu tko al tko), lahko sam recem, da je slivkin post pac "avtorjevo mnenje" in ne absolutna resnica... Ps: slivka ne bos verjel v evropi imamo iste dimenzije gum kot v ameriki...metricne gume so stare michelinove trx Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Slivka Napisano 10. november, 2013 Prijavi Deli Napisano 10. november, 2013 Sova??an je imel na Wranglerju ali karkoli ?e je tisti Jeep neke ameri?ke pnevmatike in po nobeni dimenziji ni pasala nobena druga gor. Mogo?e slu?ajno in mogo?e samo ta model, a vem, da jih je vedno moral naro?iti iz Amerike... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Mraušk Mčk Napisano 11. november, 2013 Prijavi Deli Napisano 11. november, 2013 Kme?ka pamet pravi, da ?ir?a kot je pnevmatika, bolje se avto dr?i ceste. Delno je to res, vendar samo v suhem (ve?ja nale?na povr?ina => ve? trenja). Po snegu in v mokrem pa ta teorija ne dr?i. Ta kme?ka logika ne dr?i povsem. ?e so materjali isti in enaka konstrukcija, enak tlak in enaka te?a avta, se o?ja pnevmatika malo bolj deformira v dol?ino, ?ir?a pa v ?irino. Tako naj bi bila nale?na povr?ina pri o?ji ali ?ir?i pnevmatiki enaka. Vsaj tako so nas u?ili v centru nevarne vo?nje na Vranskem. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun! Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 11. november, 2013 Prijavi Deli Napisano 11. november, 2013 ... v centru nevarne vo?nje na Vranskem. a si s ti zadnje ?ase kej z Lojzem dru?il? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Slivka Napisano 11. november, 2013 Prijavi Deli Napisano 11. november, 2013 Ta kme?ka logika ne dr?i povsem. ?e so materjali isti in enaka konstrukcija, enak tlak in enaka te?a avta, se o?ja pnevmatika malo bolj deformira v dol?ino, ?ir?a pa v ?irino. Tako naj bi bila nale?na povr?ina pri o?ji ali ?ir?i pnevmatiki enaka. Vsaj tako so nas u?ili v centru nevarne vo?nje na Vranskem. Te je mogo?e u?il Brane Kuzmi?? Jaz sem ga samo enkrat poslu?al, ampak takrat je tako butasto povedal, da ga nisem ?el poslu?at nikoli ve?... Da bi bila nale?na povr?ina pri o?ji ali ?ir?i pnevmatiki enaka? Enkrat se bom poigral s tem, pa potem napi?em... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
LabiGT Napisano 11. november, 2013 Prijavi Deli Napisano 11. november, 2013 kakor boste vidli od kalkulatorja, odvisno je od milijon faktorjev ampak bolj ali manj je sirina nalezne povrsine enaka, ce je premer gume isti... in slivka, sirsa guma napram ozji ima drugacne deformacije...tko da nima tok veze s trenjem (sej pravim, veliko mal napamet pisanja je blo v tvojem postu, zato pravim, da je na netu vse) http://bndtechsource.ucoz.com/index/tire_d...calculator/0-20 Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
adormi11 Napisano 11. november, 2013 Prijavi Deli Napisano 11. november, 2013 No, takole. Opravek sem kon?al, zdaj se lahko spet gumamo... Niso vse dimenzije pnevmatik prave. Poleg profila na tekalni povr?ini je zelo va?en celotni premer gume s plati??em, posledi?no obseg kolesa. Iz hitrosti vrtenja kolesa se namre? prera?unava hitrost vozila, kar pomeni, da v primeru napa?nih dimenzij pnevmatik kazalec za hitrost la?e. Prav tako se spremenijo zmogljivosti vozila.To?no iz tega razloga sem dal gor pnevmatike s 7% ve?jim obsegom, ker mi je ?tevec lagal za ca. 10%. Ve?jih pa nisem gor dobil. Gume, ki jih bom zdaj dal gor, pa majo malenkost manj?i obseg - mogo?e 1% Pnevmatike imajo precej oznak. Dimenzija 245/70R16 pomeni, da je pnevmatika ?iroka 245mm, visoka 70% ?irine (245×0.70=171,5mm) ter ima notranjo odprtino premera 16in?, kar nanese 16×25,4=406,4mm. Z vsem tem je pogojen obseg pnevmatike: - premer pnevmatike = notranji premer (luknja) + (2x vi?ina pnevmatike). V mojem primeru 406,4 + (2x 171,5) = 749,4 mm - obseg pnevmatike = (pi) x premer. V mojem primeru je to 2354,3 mm. To pomeni, da ko se guma enkrat zavrti, avto (teoreti?no) prevozi 2 metra, 35 cm in nekaj milimetrov.moje originalne guma majo obseg 2254mm, zaj?nje majo 2400mm, nove pa 2367mm Mimogrede, Sokol, ?e da? gor BF Goodrich ALL TERRAIN T/A XL 245/70R16, ni treba poro?at, kako se obnese. ?e vemo, da dobro...?e bo? pa montiral Bridgestone LM-80, pa le povej, kak?ne so izku?nje. Objavil 10 Nov 2013, 10:41 Iz 15 colskih bo? ?el na 17 colske? Uni?i? vse terenske sposobnosti vozila. Zdaj imam nek opravek, ti razlo?im kasneje... Jaz delam okoli 30 kkm na leto, od tega mam mogo?e 5% km na terenu in ?e to iz gole zabave, ve? mi ?as ne dopu??a, tak da bom se po terenu s 17-kami vozil. Bom pa pred naslednjo zimo nabavil BF Goodridch All Terrain na 15-ke.Da ?e obrazlo?im zakaj 17-ke, ker je na 15-kah tak balonast ob?utek vo?nje in s 17-kami ga ve? nebo, bo bolj udobna vo?nja po cesti, za teren pa ?e vedno ostane dovolj "mesa" med profilom in felno. Jaz se na terenu sre?ujem z blatu podobno podlago, skalovja pa pri nas ni. ?e pa bi bil doma v tvoji okolici, pa bi bil sigurno tvojega mnenja. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.