Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

poraba pri "ta starih" je normalno tam okoli 7,5, ?e vozi? me?ani cikel.Pozimi (vebasto,zimske gume) pa je lahko ?e ve?.

 

Zdaj imam ?e 7,7l (sem ravno prej pogledal). Finta je tudi, da ko ga nato?im do konca, mi nikoli ni kazal nekih nenormalnih vrednosti po resetu, zdaj pa ko da mu je elektronika podivjala.

 

al mate zjeban motor al ne znata vozit...

meni je moja prejsnja 6 pred pridajo pri ca.280000km porabila 6.5

 

O?itno v?asih znam in dobim ven 6,4l, drugi? pa ne znam in imam 7,6l. Spet, ko ga ti?im do amena, je pa 7,8l ali pa 8l pri res grdi vo?nji. ?e mene vpra?a?, je z ma?ino nekaj narobe, ampak nobenemu se ne sanja kaj. Ali pa se jim sploh ne da potrudit. Jaz pa tudi nisem Sherlock za avte.

Napisano

Dobri stari DITD. Med 4.7 in 5.2. 5.5 je ze kriticno visoka poraba. 350.000km.

 

To so pa dobesedno neunicljivi motorji :)

Napisano

Manj obcutljivi. Ni nobenih sestavnih delov, ki bi se lahko prehitro pokvarili.

 

vem, father jo ma ?e 7 let :) zadnjih par let dela kratke relacije (zato menja olje ?e na 10kkm) in dela kot urca :)

Napisano

Danes sem bil spet na avtocesti. Pri 130km/h mi po tempomatu ka?e 7,1 - 7,2l/100km :blink:

Napisano

Danes sem bil spet na avtocesti. Pri 130km/h mi po tempomatu ka?e 7,1 - 7,2l/100km :blink:

 

tole je mal velik... pr tej brzini men na bc-ju ka?e okol 6

33112_1.png

Napisano

Ja, definitivno je nekaj narobe. Do 6l sicer nikoli nisem pri?el, ampak vsaj pri 6,7 bi se lahko ustavilo. Toliko sem imel prej. ?e vedno ne vem, kaj naredit...?

Napisano

Ja, definitivno je nekaj narobe. Do 6l sicer nikoli nisem pri?el, ampak vsaj pri 6,7 bi se lahko ustavilo. Toliko sem imel prej. ?e vedno ne vem, kaj naredit...?

 

v grab'n....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, definitivno je nekaj narobe. Do 6l sicer nikoli nisem pri?el, ampak vsaj pri 6,7 bi se lahko ustavilo. Toliko sem imel prej. ?e vedno ne vem, kaj naredit...?

 

stari probaj priklopit tester med vo?njo :D lp ale?
Napisano

Ja, definitivno je nekaj narobe. Do 6l sicer nikoli nisem pri?el, ampak vsaj pri 6,7 bi se lahko ustavilo. Toliko sem imel prej. ?e vedno ne vem, kaj naredit...?

 

lambdo prever

Napisano

tole je mal velik... pr tej brzini men na bc-ju ka?e okol 6

 

?e se vozi? iz kp proti lj.je ta poraba odli?na.

 

 

Napisano

stari probaj priklopit tester med vo?njo :D lp ale?

 

?e bi ga imel... tudi, ?e bi ga imel, ne bi vedel, kaj si naj za?nem s temi vrednostmi.

 

lambdo prever

 

Will do.

 

v grab'n....

 

Pa bom. Enkrat ?e.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Lep pozdrav vsem. ;)

Da ne odpiram nove teme bom kr tuki upra?u...

 

Kupil M 323F l. 97 1.5 89Hp :zvizga:

 

Glede porabe, Koliko bi lahko max pila mestne vo?nje?

 

Zaenkrat testiram 1 tank in me je kr malo strah kar vidim kako cagr leze dol :wacko:

Kokr vidim ima 55L rezervoar...

Napisano

Lep pozdrav vsem. ;)

Da ne odpiram nove teme bom kr tuki upra?u...

 

Kupil M 323F l. 97 1.5 89Hp :zvizga:

 

Glede porabe, Koliko bi lahko max pila mestne vo?nje?

 

Zaenkrat testiram 1 tank in me je kr malo strah kar vidim kako cagr leze dol :wacko:

Kokr vidim ima 55L rezervoar...

 

Vec, ko 8 litrov ti nebi smela pozret :)

Napisano

Evo, vzrok moje porabe je v EGR-u, ki ne dela. Novi stane 200? in ve? :unsure:

Napisano

Evo, vzrok moje porabe je v EGR-u, ki ne dela. Novi stane 200? in ve? :unsure:

 

?zmeden? Jaz imam blindiranega in imam ?e manj?o porabo kot prej.

Si siguren,danje to vzrok?

 

 

Napisano

?zmeden? Jaz imam blindiranega in imam ?e manj?o porabo kot prej.

Si siguren,danje to vzrok?

 

ja ?e ma? blindiranega ti ?e vseen dela in elektronika ne zazna, ?e gre kej skozi al ne, ?e pa je crknjen pa ne dela in elektronika to zazna ;)

Napisano

ja ?e ma? blindiranega ti ?e vseen dela in elektronika ne zazna, ?e gre kej skozi al ne, ?e pa je crknjen pa ne dela in elektronika to zazna ;)

 

Nou, blindirali smo ga, ker ni delal in sta mi goreli lu?ki ?ek enđin in protizdrsu.

Glih v tem je ?tos, da pri mazdi 6 (vsaj prve generacije) ti gre avto isto, tudi, ?e ti crkne EGR.

 

 

Napisano

mene ni ni? svetilo, pri faceliftu, samo v safe mode je ve?krat ?el. Sem prebral napako, ko sem ga podrl, uff, zapacan, ventil ni popolnoma zaprlo. Od takrat dela normalno, ga tudi sli?im ko ugasnem avto, se sam testira tako da se odpre in zapre ene 4x.

Napisano

mene ni ni? svetilo, pri faceliftu, samo v safe mode je ve?krat ?el. Sem prebral napako, ko sem ga podrl, uff, zapacan, ventil ni popolnoma zaprlo. Od takrat dela normalno, ga tudi sli?im ko ugasnem avto, se sam testira tako da se odpre in zapre ene 4x.

 

Jp, men isto. Ko sm resetiru napako je spet delu, ko da ni nc narobe :)

Napisano

Kdo bi mi pa lahko to uredil in ali potem ni te?av s izpuhom na TP? Pustit me verjetno ne more nikjer, ?e bi v kak safe mode skakal?

Napisano

Kdo bi mi pa lahko to uredil in ali potem ni te?av s izpuhom na TP? Pustit me verjetno ne more nikjer, ?e bi v kak safe mode skakal?

 

Js sm ga zamenju z rabljenim, sm ga zaprl in je mir, glede izpuhov ti bom povedu u kratkem, ko mam tehnicnega ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.