Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni! Mehanik je ugotovil, da je zani? luftmeser. Nekaj ?asa gori potem pa spet ugasne lu? za egr ventil. Ampak smo ugotovili da ni egr zani? ampak zaradi premalo tlaka pri luftmeserju potem pokaze napako za egr. Egr smo tudi o?istili. Zdaj pa me zanima koliko stane nov luftmeser? Ali se spla?a kupiti rabljenega od kake razbit mazde? Lp.

Napisano

Pozdravljeni! Mehanik je ugotovil, da je zani? luftmeser. Nekaj ?asa gori potem pa spet ugasne lu? za egr ventil. Ampak smo ugotovili da ni egr zani? ampak zaradi premalo tlaka pri luftmeserju potem pokaze napako za egr. Egr smo tudi o?istili. Zdaj pa me zanima koliko stane nov luftmeser? Ali se spla?a kupiti rabljenega od kake razbit mazde? Lp.

 

http://www.ebay.de/sch/i.html?_trksid=p204...0&_from=R40

 

bi rekel da slabih 50 eur

Napisano

Pozdravljeni! Mehanik je ugotovil, da je zani? luftmeser. Nekaj ?asa gori potem pa spet ugasne lu? za egr ventil. Ampak smo ugotovili da ni egr zani? ampak zaradi premalo tlaka pri luftmeserju potem pokaze napako za egr. Egr smo tudi o?istili. Zdaj pa me zanima koliko stane nov luftmeser? Ali se spla?a kupiti rabljenega od kake razbit mazde? Lp.

 

Kak motor pa je v avtu pa letnik?
Napisano

Luftmesser je samo en zl-011 al neki tacga, se v 5ki, mx5 je isti....

Ampak razlozi mi kako je lahko strokovnjak izmeril tlak luftmesserja?????? To je namrec senzor pretoka zraka....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Luftmesser je samo en zl-011 al neki tacga, se v 5ki, mx5 je isti....

Ampak razlozi mi kako je lahko strokovnjak izmeril tlak luftmesserja?????? To je namrec senzor pretoka zraka....

 

Se opravi?ujem za pomoto. Izklopil ga je in potem sem se malo vozil in je lu?ka spet zagorela. Potem je rekel da je to to...
Napisano

Se opravi?ujem za pomoto. Izklopil ga je in potem sem se malo vozil in je lu?ka spet zagorela. Potem je rekel da je to to...

 

Ce ga izklopis mora lucka chk engine takoj zagoret........obrati nihat in podobno.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dodal bom sliko in ozna?eno mesto z rde?im. Pod pokrovom. Tam je neki izklopil tk ko nek regulator. In je potem rekel da je to zani?, zato mi lu?ka gori. Js sm ga vpra?al kaj je to. Je reku regulator zraka. Katerega mehanika za mazdo mi priporo?ate. Druga?e sem iz Velenja. Se pa vozim ve?krat na Gorenjsko, tako da ni problem, ?e se zapeljem do kak?nega mehanika. Hvala in lp.

post-7616-1385320257_thumb.jpg

Napisano

Dodal bom sliko in ozna?eno mesto z rde?im. Pod pokrovom. Tam je neki izklopil tk ko nek regulator. In je potem rekel da je to zani?, zato mi lu?ka gori. Js sm ga vpra?al kaj je to. Je reku regulator zraka. Katerega mehanika za mazdo mi priporo?ate. Druga?e sem iz Velenja. Se pa vozim ve?krat na Gorenjsko, tako da ni problem, ?e se zapeljem do kak?nega mehanika. Hvala in lp.

 

stran od tega mehanika....................senzor za zrak lepo vidi? desno ob motorju na ?katli za zra?ni filter, mogo?e misli loputo. Daj razlo?i ?e prosim lu?ko za egr, ker mislim da je ni...ali ti misli? chk engine? ?e da, je kdo prebral napako? Pa tole je benz a ne?

 

Kar se ti?e servis zapelji se do Medvod, ne bo ti ?al.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Napisano

stran od tega mehanika....................senzor za zrak lepo vidi? desno ob motorju na ?katli za zra?ni filter, mogo?e misli loputo. Daj razlo?i ?e prosim lu?ko za egr, ker mislim da je ni...ali ti misli? chk engine? ?e da, je kdo prebral napako? Pa tole je benz a ne?

 

Kar se ti?e servis zapelji se do Medvod, ne bo ti ?al.

 

Ja chk engine. Sam napaka pa javlja da je egr. Druga?e je dizel. Sliko sm pobral z neta toliko da sem ozna?il. Hvala in lp. Se bom res moral zapeljti usput do medvod ko bom ?el na gorenjsko. Hvala in lp.

 

Ce si z velenja se kamot oglasis do mene pa boma pogledala napake preko OBD-ja, sem pa iz blizine Polzele ;)

 

 

Hvala! Mogo?e se pa res oglasim v kratkem. Hvala in lp.

  • 4 let kasneje...
Napisano

je mozno da imam na mazdi 3 1.6 hdi zanic senzor pretoka zraka in zato motor nima prave moci? al to ni mozno? je pa cisto masten saj je turbina slabsa in posledicno mal olja pride do njega... lucka mi pa nobena ne sveti...

Napisano

Seveda da je mozno. Probaj s kaksnim drugim senzorjem ce imas opcijo, saj je v skoraj vseh mazdah isti MAF senzor. Ce imas pa OBD senzor pa lahko preveris vrednost le tega. Lahko kupis tudi MAF cleaner in spucas senzor pa bos potem videl, ce je kaj boljse :)

Napisano

Ja ?isto mo?no imel tak probrem pri prej?nem avtu (volvo). Turbina ni delala ker je bil fu? senzor pretoka zraka. Smo zamenjali in voila

 

lp

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

jutri bom klical pelkota ce bo pripravljen pogledat... drgac bom pa kupu nov maf in upal da bo ok.... sm ga pa dons neki pucu z sprejem za ciscenje olj itd... in ni nic boljse...

Napisano

Ce se ti je turbina oglasala potem dvomim, da je maf senzor kriv. Najprej preveri preden kaj menjas. Ze priklop na racunalnik bo dovolj :)

Napisano

Daj preveri ?e ti delajo zavorne lu?i. Meni je tudi javljalo stalno za egr napako. Na morju sem odkril da mi ne dela tretja zavorna lu?, jo zamenjal in je napaka egr izginila. Prav tako sem ocistil egr pred tem.

Napisano

a ventil, al aktuator za variabilno geometrijo turbine?

33112_1.png

Napisano

tist k pride cevka gor nasajena...k ma eno stangico .... je reku da ga je menju sam ni videt ker je vidt star ...loh je bla sam cev bla preglodana... nevem, vazn da zdej gre :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
    • Jaz sem sel danes z mopedom LJ - Split. Nobene guzve start 08:00, Split 14:00. Brez AC. Megla pa v iber do Ilirske. A je kdo pomislil da xsara 90HDI ne zmore vec...mal v klanc Drugace pa 105 po prehitevalnem ni prepovedano....min je 70, max dovoljeno 130...je pac prilagodil hitrost razmeram, to je moderno pri nas   To je bolj nestrpnost ce ne pustis nekomur da prehiti s svojim tempom. Ampak da res prehiteva ne da se vozi...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.