Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni! Mehanik je ugotovil, da je zani? luftmeser. Nekaj ?asa gori potem pa spet ugasne lu? za egr ventil. Ampak smo ugotovili da ni egr zani? ampak zaradi premalo tlaka pri luftmeserju potem pokaze napako za egr. Egr smo tudi o?istili. Zdaj pa me zanima koliko stane nov luftmeser? Ali se spla?a kupiti rabljenega od kake razbit mazde? Lp.

Napisano

Pozdravljeni! Mehanik je ugotovil, da je zani? luftmeser. Nekaj ?asa gori potem pa spet ugasne lu? za egr ventil. Ampak smo ugotovili da ni egr zani? ampak zaradi premalo tlaka pri luftmeserju potem pokaze napako za egr. Egr smo tudi o?istili. Zdaj pa me zanima koliko stane nov luftmeser? Ali se spla?a kupiti rabljenega od kake razbit mazde? Lp.

 

http://www.ebay.de/sch/i.html?_trksid=p204...0&_from=R40

 

bi rekel da slabih 50 eur

Napisano

Pozdravljeni! Mehanik je ugotovil, da je zani? luftmeser. Nekaj ?asa gori potem pa spet ugasne lu? za egr ventil. Ampak smo ugotovili da ni egr zani? ampak zaradi premalo tlaka pri luftmeserju potem pokaze napako za egr. Egr smo tudi o?istili. Zdaj pa me zanima koliko stane nov luftmeser? Ali se spla?a kupiti rabljenega od kake razbit mazde? Lp.

 

Kak motor pa je v avtu pa letnik?
Napisano

Luftmesser je samo en zl-011 al neki tacga, se v 5ki, mx5 je isti....

Ampak razlozi mi kako je lahko strokovnjak izmeril tlak luftmesserja?????? To je namrec senzor pretoka zraka....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Luftmesser je samo en zl-011 al neki tacga, se v 5ki, mx5 je isti....

Ampak razlozi mi kako je lahko strokovnjak izmeril tlak luftmesserja?????? To je namrec senzor pretoka zraka....

 

Se opravi?ujem za pomoto. Izklopil ga je in potem sem se malo vozil in je lu?ka spet zagorela. Potem je rekel da je to to...
Napisano

Se opravi?ujem za pomoto. Izklopil ga je in potem sem se malo vozil in je lu?ka spet zagorela. Potem je rekel da je to to...

 

Ce ga izklopis mora lucka chk engine takoj zagoret........obrati nihat in podobno.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dodal bom sliko in ozna?eno mesto z rde?im. Pod pokrovom. Tam je neki izklopil tk ko nek regulator. In je potem rekel da je to zani?, zato mi lu?ka gori. Js sm ga vpra?al kaj je to. Je reku regulator zraka. Katerega mehanika za mazdo mi priporo?ate. Druga?e sem iz Velenja. Se pa vozim ve?krat na Gorenjsko, tako da ni problem, ?e se zapeljem do kak?nega mehanika. Hvala in lp.

post-7616-1385320257_thumb.jpg

Napisano

Dodal bom sliko in ozna?eno mesto z rde?im. Pod pokrovom. Tam je neki izklopil tk ko nek regulator. In je potem rekel da je to zani?, zato mi lu?ka gori. Js sm ga vpra?al kaj je to. Je reku regulator zraka. Katerega mehanika za mazdo mi priporo?ate. Druga?e sem iz Velenja. Se pa vozim ve?krat na Gorenjsko, tako da ni problem, ?e se zapeljem do kak?nega mehanika. Hvala in lp.

 

stran od tega mehanika....................senzor za zrak lepo vidi? desno ob motorju na ?katli za zra?ni filter, mogo?e misli loputo. Daj razlo?i ?e prosim lu?ko za egr, ker mislim da je ni...ali ti misli? chk engine? ?e da, je kdo prebral napako? Pa tole je benz a ne?

 

Kar se ti?e servis zapelji se do Medvod, ne bo ti ?al.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Napisano

stran od tega mehanika....................senzor za zrak lepo vidi? desno ob motorju na ?katli za zra?ni filter, mogo?e misli loputo. Daj razlo?i ?e prosim lu?ko za egr, ker mislim da je ni...ali ti misli? chk engine? ?e da, je kdo prebral napako? Pa tole je benz a ne?

 

Kar se ti?e servis zapelji se do Medvod, ne bo ti ?al.

 

Ja chk engine. Sam napaka pa javlja da je egr. Druga?e je dizel. Sliko sm pobral z neta toliko da sem ozna?il. Hvala in lp. Se bom res moral zapeljti usput do medvod ko bom ?el na gorenjsko. Hvala in lp.

 

Ce si z velenja se kamot oglasis do mene pa boma pogledala napake preko OBD-ja, sem pa iz blizine Polzele ;)

 

 

Hvala! Mogo?e se pa res oglasim v kratkem. Hvala in lp.

  • 4 let kasneje...
Napisano

je mozno da imam na mazdi 3 1.6 hdi zanic senzor pretoka zraka in zato motor nima prave moci? al to ni mozno? je pa cisto masten saj je turbina slabsa in posledicno mal olja pride do njega... lucka mi pa nobena ne sveti...

Napisano

Seveda da je mozno. Probaj s kaksnim drugim senzorjem ce imas opcijo, saj je v skoraj vseh mazdah isti MAF senzor. Ce imas pa OBD senzor pa lahko preveris vrednost le tega. Lahko kupis tudi MAF cleaner in spucas senzor pa bos potem videl, ce je kaj boljse :)

Napisano

Ja ?isto mo?no imel tak probrem pri prej?nem avtu (volvo). Turbina ni delala ker je bil fu? senzor pretoka zraka. Smo zamenjali in voila

 

lp

 


image.jpeg

 

Napisano

jutri bom klical pelkota ce bo pripravljen pogledat... drgac bom pa kupu nov maf in upal da bo ok.... sm ga pa dons neki pucu z sprejem za ciscenje olj itd... in ni nic boljse...

Napisano

Ce se ti je turbina oglasala potem dvomim, da je maf senzor kriv. Najprej preveri preden kaj menjas. Ze priklop na racunalnik bo dovolj :)

Napisano

Daj preveri ?e ti delajo zavorne lu?i. Meni je tudi javljalo stalno za egr napako. Na morju sem odkril da mi ne dela tretja zavorna lu?, jo zamenjal in je napaka egr izginila. Prav tako sem ocistil egr pred tem.

Napisano

a ventil, al aktuator za variabilno geometrijo turbine?

33112_1.png

Napisano

tist k pride cevka gor nasajena...k ma eno stangico .... je reku da ga je menju sam ni videt ker je vidt star ...loh je bla sam cev bla preglodana... nevem, vazn da zdej gre :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.