Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ao ogla?am se na ta del foruma kjer bi vam rad povedu koliko pride vzdr?evanje MAZDE MX3!

Teko?e vzdr?evanje avtomobila ni drago ni pa poceni (?e so redni servisi) :) ,

ko pa pride "generalna" motorja je pa najbol? da se tak avto proda za rezervne dele.

Pimer kaj moram zamenjat in koliko pride stro?kov za dele sam rezervni deli novi original:

6 batov +

obro?ki +

le?aji komplet +

komplet tesnila ==== > 374.000,00

Pol pa ?e vse ostalo k pride zravn!

?e im kdo kak?en predlog mi prosim naj odgovori-svetuje kaj naj storim

Prodam avto ali zamenjam motor???

 

 

lep pozdrav MX3

post-11-1081249454_thumb.jpg

Napisano

pocakaj do 1. maja pa pojdi v avstrijo ali pa italijo po motor...po moje je to najboljsa varijanta.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Js bi ti enako svetoval, lahko pa vpr?a? na kakem servisu koliko pride nov motor, tako za informacijo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jezus kristus... Na kolk pa se delajo generalke pr takmu avtu? 240k? 180k???

 

Lp, D.

Ma to je ful odvisno, kot pri vseh avtomobilih....

Lahko ga bos delal pri 200k, al pa bos naredu 400k km in bo masina se OK.

 

mx - 3 je imel zelo veliko smolo :( :(

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nikakor, samo teh ne. Tam je pa toliko resnih težav, da samo obvoz. Reduktor&prenos, visoka degradacija baterij, crkovanje kljuk, osvetlitve, luščenje barve ... Da ne rečem, da je notri totalno neugleden in plastičen, če ni ravno top oprema, ki ima boljše sedeže. Isto velja za VAG derivate, torej Cupro, Škodo ...   Od dobrih rabljenih EV je izbira relativno majhna, sploh če iščeš avto za po avtocesti (i3, ZOE in podobni se sicer peljejo po avtocesti, niso pa tam "doma"). Tako da če ravno ne pride kaka rabljena Tesla 3 v proračun (ali okus), potem raje poglej h generacijo novejšim Kitajcem. Ta hip rabljenim MG4 težko pride karkoli blizu po kriteriju price/performance. Ampak sam bi v tem primu vzel tiste s 64 kWh baterijo, raje Luxury (ki ima praktično vso opremo) kot Comfort, če proračun dopušča. Seveda iz tujine, dobiš še 3 tisočake subvencije ta hip. Pa 7 let garancije oziroma 150.000 km imajo, kar ne gre zanemariti.
    • Če je tip olja Mazda ATF FZ potem ja.
    • odprodaš v Avstrijo ali uporabite doma oz. se s tem ukvarjate? Če ni skrivnost, če se to odproda, koliko je recimo to odkupna cena za ti dve smreki (koliko kubikov lesa je to?)....
    • Ja, kakor kdo. Tudi jaz menjujem nekje od novega do 7-8let. Ne prepogosto in uživam v novem avtu dokler lahko, potem se pa tako počasi začnejo težavice itd...  Pazim pa na avto kot, da bo moj za večno, nikoli ne veš kaj se v življenju zgodi... 
    • Kje so pa tiste malo manjše.... 🤔😳😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.