Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

?e 1 x rabim pomo? oz. nasvete,

pri vo?nji z Mazdo 6 diesel, letnik 2003, avto postane naenkrat popolnoma brez mo?i (zasilni program - prosti tek), pri izpuhu pa se pri?ne zelo ?rno kaditi. Ra?unalnik ne poka?e - javi popolnoma nobene napake. Ko pa avto ugasne? in po?aka? kak?no minuto, ter ga ponovno za?ene?, pa dela spet popolnoma normalno kot, da nebi bilo ni? narobe. Po cca. 5. prevo?enih kilometrih se zadeva zopet ponovi.

ima, oz je kdo imel podobno te?avo? je mogo?e naftni filter (menjal je bil junija letos)?

 

Hvala za pomo? oz. nasvete!

Napisano

Pozdravljeni,

?e 1 x rabim pomo? oz. nasvete,

pri vo?nji z Mazdo 6 diesel, letnik 2003, avto postane naenkrat popolnoma brez mo?i (zasilni program - prosti tek), pri izpuhu pa se pri?ne zelo ?rno kaditi. Ra?unalnik ne poka?e - javi popolnoma nobene napake. Ko pa avto ugasne? in po?aka? kak?no minuto, ter ga ponovno za?ene?, pa dela spet popolnoma normalno kot, da nebi bilo ni? narobe. Po cca. 5. prevo?enih kilometrih se zadeva zopet ponovi.

ima, oz je kdo imel podobno te?avo? je mogo?e naftni filter (menjal je bil junija letos)?

 

Hvala za pomo? oz. nasvete!

 

?e ti vr?e v zasilni program ti more ra?unalnik ziher pohazat napake kar tok ti ga ne vr?e v safe mode...glede kajenja mogo?e kak injektor oz. prej EGR?? kak?ne relacije dela?-dolge-kratke?...si sam gledal to al ti je mehanik dal na tester?

Napisano

Poglej cevke na ohi?ju filtra in na tistih dveh ventilih(eden je zelen) ki so na nosilcu nad hladilnikom vode.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

EGR ventil 100 posto!!!! ;)

 

?zmeden?

?e ti gre EGR ventil ti gre avto popolnoma normalno in ni tak?nih znakov.

 

 

Napisano

?zmeden?

?e ti gre EGR ventil ti gre avto popolnoma normalno in ni tak?nih znakov.

 

To ja se strinjam obi?ajno ?e je EGR enkrat javi napako pol je pa mir...men je k sm stau na semaforju(ve?inoma kriv prosti tek) vrglo v safe mode takrat ko sm mel ?e probleme s ?obami...ker si zgoraj napisal da ti klenka potem bi znalo bit to to...glede kajenja vrjetno malo prispeva zama?en EGR + zani? ?obe oz. ?oba to potem sploh + ?e dela? kraj?e relacije je to pol toba?na industrija xP za za?etk probaj z metabondom mogo?e bo pomagalo pri ?obah :rulam:

Napisano

?zmeden?

?e ti gre EGR ventil ti gre avto popolnoma normalno in ni tak?nih znakov.

 

men je takle delu ko mi je egr crknu, ko sm ga resetiru prek OBD-ja je delal normalno, ko sm ga zamenju pa konc problemov :)

no res pa je, da ni n? kadil (vrjetn zarad DPF)

Napisano

Poglej cevke na ohi?ju filtra in na tistih dveh ventilih(eden je zelen) ki so na nosilcu nad hladilnikom vode.

 

Se strinjam, sam sem imel podoben primer, avto sicer delal, ampak brez mo?i, pa grdo ?rno kadil....

Kot pravi YavarYe - preparela ena od cevk ki sta priklopljeni na ohi?je filtra.

 

?e samo za?asna re?itev z izolir trakom je prinesla ogooomno razliko.

 

Pa sre?no!

Napisano

Se strinjam, sam sem imel podoben primer, avto sicer delal, ampak brez mo?i, pa grdo ?rno kadil....

Kot pravi YavarYe - preparela ena od cevk ki sta priklopljeni na ohi?je filtra.

 

?e samo za?asna re?itev z izolir trakom je prinesla ogooomno razliko.

 

Pa sre?no!

 

odkril sem napako, vendar je ne znam prav razlo?it. Skratka,

na mazdi 6 diesel je pod EGR ventilom name??ena ena gumijasta cev na ohi?je, ki je povezano s kolektorjem. v tem ohi?ju (se pravi tam, ko pride gor nataknjena gumijasta cev) je name??ena ena loputa, ki je pritrjena z dvema vijakoma in ta dva vijaka sta popustila zato je ta loputa je zapirala dovod zraka in posledi?no du?ila motor (sem na?el na nekem avstralskem forumu, da se to na mazdah kar pogosto zgodi). Sedaj gre brez problema. Upam, da mi je uspelo prilo?iti slike.

 

l.p.

post-6294-1385985886_thumb.jpg

post-6294-1385985911_thumb.jpg

post-6294-1385985923_thumb.jpg

Napisano

Si moral za dostop do lopute demontirati sesalni kolektor?

 

ne, samo 4 vijake in cev je treba sneti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Si moral za dostop do lopute demontirati sesalni kolektor?

 

se opravi?ujem za zamudo,

 

ne ni bilo potrebno demontirati kolektorja. ?e bi k?na druga loputa vi?je gor odpovedala, potem je pa potrebno demontirati kolektor, kar je pa (menda) dokaj zahtevno. menda so tri lopute na kolektorju. prva je spodaj potem pa mislim, da ?e dve. pri popravilu spodnje (pod EGR ventilom) ne rabi? kolektorja snemat dol. pa menda ?e ?e je, jevedno problem samo v spodnji loputi.

p.s. po odstranitvi te lopute avto gre res ob?utno bolje. Ful je razlika (mo?,...)

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

se opravi?ujem za zamudo,

 

ne ni bilo potrebno demontirati kolektorja. ?e bi k?na druga loputa vi?je gor odpovedala, potem je pa potrebno demontirati kolektor, kar je pa (menda) dokaj zahtevno. menda so tri lopute na kolektorju. prva je spodaj potem pa mislim, da ?e dve. pri popravilu spodnje (pod EGR ventilom) ne rabi? kolektorja snemat dol. pa menda ?e ?e je, jevedno problem samo v spodnji loputi.

p.s. po odstranitvi te lopute avto gre res ob?utno bolje. Ful je razlika (mo?,...)

 

 

?ivjo!

 

A to pomeni, da sedaj vozi? brez te lopute?

Imam namre? podoben problem... Sicer CD136, ampak simptomi so isti.

Kar pa se ti?e "save mode"... no tega mi ?e ne dela. Mo?i pa vseeno nima toliko kot pred enim letom (mo? je postopoma padala - na oko ima zdej max. 90KM in nobenega ?ivega ve?)

Je bilo pri tebi podobno?

 

LP Rok

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • S podmladkom danes osvojila Peco, po zavarovani plezalni poti.
    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.