Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda 6, cd140, 2009, 140.000.

 

Drugi lastnik, kupljen od poznanega prvega lastnika, realni kilometri. Ve?ina vo?enj narejenih na dolgih razdaljah.

 

Prvo kar me moti je, da je menjalnik trd ko je avto mrzel. ?e se rahlo premiham naprej, ne morem dobiti iz vzratne dokler se ne ustavim. Sedaj ko so temperature zunaj blizu 0 je zadeva ?e toliko bolj izrazita.

 

Druga stvar pa je, da ko prestavim iz prve v drugo menjalnik skoraj vedno rahlo (ampak opazno) za?krta. ?e menjam zelo po?asi tega ni videti, kadar je pa avto mrzel ali pa da ?elim bolj ?portno speljati, pa je ?krtanje skoraj vedno prisotno.

 

Na a-cosmos btc niso na?li ni? nenavadnega, olja v menjalniku zadosti. Predhodno je bil avto redno servisiran pri Avto Mo?nik Kranj.

 

Prosim za nasvet.

Napisano

Mazda 6, cd140, 2009, 140.000.

 

Drugi lastnik, kupljen od poznanega prvega lastnika, realni kilometri. Ve?ina vo?enj narejenih na dolgih razdaljah.

 

Prvo kar me moti je, da je menjalnik trd ko je avto mrzel. ?e se rahlo premiham naprej, ne morem dobiti iz vzratne dokler se ne ustavim. Sedaj ko so temperature zunaj blizu 0 je zadeva ?e toliko bolj izrazita.

 

Druga stvar pa je, da ko prestavim iz prve v drugo menjalnik skoraj vedno rahlo (ampak opazno) za?krta. ?e menjam zelo po?asi tega ni videti, kadar je pa avto mrzel ali pa da ?elim bolj ?portno speljati, pa je ?krtanje skoraj vedno prisotno.

 

Na a-cosmos btc niso na?li ni? nenavadnega, olja v menjalniku zadosti. Predhodno je bil avto redno servisiran pri Avto Mo?nik Kranj.

 

Prosim za nasvet.

 

Mo?no je, da so kdaj menjavali olje v menjalniku in niso dali pravega noter. ?udi me, ker imajo mazde res dobre in mehke menjalnike. :whatever:

 

 

Napisano

Mo?no je, da so kdaj menjavali olje v menjalniku in niso dali pravega noter. ?udi me, ker imajo mazde res dobre in mehke menjalnike. :whatever:

 

mehke menjalnike? hm, meni, ko je mrzlo gre zelo te?ko v prvo, dokler se ne ogreje in s 4. v 5. tudi malo ?krkne. Olje sem menjal sem dal motul hm, ne vem kak ve?, vem pa da ni bilo potem neke razlike..je pa 1. generacija avto, FL:

Napisano

Sirius vam bo svetoval kaj vam bo olaj?alo pretikanje med prestavami. Mislim, da se uporablja Metabond GT dodatek. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pri meni je md 1. in 2. prestavo isto, zato pa uporabljam 1.,3.,5. in 6. prestavo, dokler se ne segreje(?e dobro da imam vodno ogrevan-hlajen menjalnik in sprednji diferencijal), pa tud druga?e ni neke potrebe po parnih prestavah. :hudicek::hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri meni je md 1. in 2. prestavo isto, zato pa uporabljam 1.,3.,5. in 6. prestavo, dokler se ne segreje(?e dobro da imam vodno ogrevan-hlajen menjalnik in sprednji diferencijal), pa tud druga?e ni neke potrebe po parnih prestavah. :hudicek::hudicek:

 

ej sorry, sam to pri dizla?u tut gre :P

Napisano

Pri Astri isto, pri Mazdi isto. O?itno tako to je.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Pri Golfu al pa pri Passatu tudi sam tam se upira tudi topel ob vsakem hitrej?em ?altanju, kar se Mazda recimo ne :notworth:

33112_1.png

Napisano

Saj ?e ga jaz na hitro potegnem tud ni panike, samo ob takem sportskolaganem ?altanju pa je 2. mal problemati?na, ob mrazu seveda.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sirius vam bo svetoval kaj vam bo olaj?alo pretikanje med prestavami. Mislim, da se uporablja Metabond GT dodatek. :prstgor:

 

Hladno olje je pa? gostej?e in sinhroni ne delujejo optimalno. ?e posebej je to izra?eno pri menjalnikih, ki se ?e pri ogretem motorju upirajo. Najprej se to opazi pri 2. prestavi. Posiljevanje mejnalnika v takih pogojih ni priporo?ljivo.

 

Metabond GT je namenski dodatek za izbolj?anje delovanja menjalnikov in diferencialov. Te?kega pretikanja na hladno ne more popolnoma odpraviti, vendar pa ga bistveno izbolj?a. Nekateri mazda?i so ga ?e preizkusili in ugotovili njegovo pozitivno delovanje. Aditiv ni drag, saj doza stane 27,45 ? + 3,77 ? dostavnine. Zadostuje za 5 l menjalni?kega olja. To pomeni, da se lahko obdela 2 do 3 menjalnike, saj je v menjalnikih nekje 1,5-1,8 l olja. Doda se ga na vlivni ?ep, ?e pa tega ni se ga doda skozi odzra?evalno odprtino na vrhu menjalnika.

 

Nekdo je omenil, da je morebiti na servisu pri?lo do vlivanja napa?nega olja. Vendar je to malo verjetno. V uporabi so menjalni?ka olja 75W90 tako, da do zamenjave v ve?ini avtomobilskih menjalnikih te?ko pride.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Bolj redko olje v menjalniku bi pomagalo.

 

Za zimo, poleti pa .....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaz tudi razmi?ljam da bi zamenjal olje in dal notri motul gear 300 75W90.

Pa verjetno zraven ?e meta GT.

 

Je gear 300 primerno za moj avto?

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Problem re?en.

 

Zamenjal olje z Motul Gear 300 in dodal metabond gt.

 

?krtanja ni ve?, tudi ob mrazu ni ve? problemov.

 

Hvala Sirius-u za vso pomo?.

Napisano

Problem re?en.

 

Zamenjal olje z Motul Gear 300 in dodal metabond gt.

 

?krtanja ni ve?, tudi ob mrazu ni ve? problemov.

 

Hvala Sirius-u za vso pomo?.

 

Ni za kaj. Zato sem tu.

Svetujem vsakemu ta aditiv (Metabond GT), saj je preventiva vedno bolj?a od kurative. Ena doza GT-ja zadostuje v povpre?ju za 3 avtomobilske menjalnike. Torej cena za en menjalnik v primeru grup by je 10 ? (?lani kluba imajo ?e kavico v dobrem zaradi popusta). Z njim boste brez te?av pozabili na menjalnik in olje v njem 120.000 in ?e veliko ve? km. ?e pomaga pri te?avah bodite prepri?ani, da jih pri normalno delujo?em menjalniku prestavi dale? v bodo?nost in omogo?a veliko ?tevilo km z opazno lahkotnej?im prestavljanjem.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 4 let kasneje...
Napisano

Da se jaz malo obudim to temo, ker imam podobne te?ave. Ta Metabond doda? med menjavo olja in ne potem? Ker pri meni je bilo menjano pred kratkim in ne vem, ?e so kak?ne omejitve.

Napisano

Martin, ali ?e najde? ?e tretjega in skupaj naro?imo? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jest bi isto rabil, ampak sele cez 20k km :P. Menjal bi sicer zgolj iz preventive, saj naj bi se na 200k km menjalo olje v menjalniku. Zaenkrat se odlicno prestavlja.

Napisano

Jest bi isto rabil, ampak sele cez 20k km :P. Menjal bi sicer zgolj iz preventive, saj naj bi se na 200k km menjalo olje v menjalniku. Zaenkrat se odlicno prestavlja.

No dej,zdej vzame?,pa ga ima? na lagerju :D 

Napisano

No pa smo zmenjeni :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.