Skoči na vsebino

BENCIN VS DIZEL

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo dru?ba

Upam, da ni ?e kje podobna tema odprta. Odlo?il sem se da odprem tolo temo saj me malo zanimajo va?a mnenja o dizlu pa bencinu prednosti slabosti...

 

 

 

Prednosti dizla so:

bolj?i izkoristek (in s tem manj?i stro?ki za gorivo),

dalj?a ?ivljenjska doba in ni?ji stro?ki vzdr?evanja,

visok navor ?e pri manj?ih hitrostih delovanja.

manj ogljikovega dioksida v izpu?nih plinih

 

Pomanjkljivosti pa so:

dra?ja izdelava,

ve?ja te?a,

nekoliko glasnej?i tek, zlasti prazni tek in tek po zagonu,

slab?i pospe?ki

ve?je emisije trdnih delcev.

 

 

vem ja wikipedia :)

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Jaz jih bom povedal iz uporabni?kega stali??a...

 

PREDNOSTI

- Ni?ja poraba

- Mo?nej?a izdelava komponent motorja

- Mo?nost ?ipiranja

- Ve? navora (pomo? pri prikolici)

- Ve? mo?i pod 3000rpm

 

SLABOSTI

- Dra?je vzdr?evanje

- Dvomasni vztrajnik

- Samo za dalj?e relacije

- Pozimi dalj?e zagrevanje

If in doubt, flat out... 

Napisano

Jaz jih bom povedal iz uporabni?kega stali??a...

 

PREDNOSTI

- Ni?ja poraba

- Mo?nej?a izdelava komponent motorja

- Mo?nost ?ipiranja

- Ve? navora (pomo? pri prikolici)

- Ve? mo?i pod 3000rpm

 

SLABOSTI

- Dra?je vzdr?evanje

- Dvomasni vztrajnik

- Samo za dalj?e relacije

- Pozimi dalj?e zagrevanje

 

Super. da vidimo ?e ostale

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

A dpfja noben ne bo omenil.

 

Vse nastevati je brez veze ce se ne omeni osnovni namen uporabe avta.

 

Letna kilometrina, Obremenitev, St voznikov, potrebno garancijsko vzdrzevanje.....itd, nacin nakupa in predviden cas lastnistva, financiranje...

 

Gledanje avta zgolj kot dizel in benz je zmotno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po mojem mnenju bi bilo potrebno malo specificirati o katerih dizlih in bencincih je govora, zdi se mi namre? velika razlika govoriti in razpravljati o dizel motorju iz Golfa 1. generacije (npr. letnik 1984) ter njegovi takratni bencinski alternativi ali pa recimo Skyactiv motorjih v sodobnih Mazdah (npr. letnik 2014), vse razen konkretne primerjave dveh vozil (eno bencin, drugo dizel), bo lahko totalno posplo?evanje in brezmejno filozofiranje, kjer bomo verjetno vsak svojo opcijo zagovarjali do onemoglosti, pa ?e imamo prav ali pa ne. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Brezvezna tema. Starej?i uporabniki ?e bodo ?e spomnili podobne debate ki je postala skoraj kri?arska vojna, v stilu:

Bencin :rulam:

Dizel :rulam:

 

Vsak ima svoje prednosti in slabosti, odvisno kaj rabi?. ?udno, da nisi omenil ?e wankla, plinarje, elektromotorje in hibride, da bo prepir bolj kvaliteten.

Napisano

Sej se tud jaz strinjam, sploh s tem, da se je dizel razvil ravno zarad manj?e porabe .. je pa kr preve? stvari pristransko posplo?il, ker dejansko ne more? primerjat niti 10 let stare dizle kaj ?ele Golfa II D z najnovej?imi. Pri marsikaterem avtu sploh ne ve?, da je dizel.

 

Sicer pa vsak ve zase kaj mu najbolj pa?e in vsak zase ima tudi prav karkoli je izbral.

33112_1.png

Napisano

Sej se tud jaz strinjam, sploh s tem, da se je dizel razvil ravno zarad manj?e porabe .. je pa kr preve? stvari pristransko posplo?il, ker dejansko ne more? primerjat niti 10 let stare dizle kaj ?ele Golfa II D z najnovej?imi. Pri marsikaterem avtu sploh ne ve?, da je dizel.

 

Sicer pa vsak ve zase kaj mu najbolj pa?e in vsak zase ima tudi prav karkoli je izbral.

 

stari se strinjam :prstgor: vsak ve kaj NAJBOLJ?E lp ale? B)
Napisano

Brezvezna tema. Starej?i uporabniki ?e bodo ?e spomnili podobne debate ki je postala skoraj kri?arska vojna, v stilu:

Bencin :rulam:

Dizel :rulam:

 

Vsak ima svoje prednosti in slabosti, odvisno kaj rabi?. ?udno, da nisi omenil ?e wankla, plinarje, elektromotorje in hibride, da bo prepir bolj kvaliteten.

 

Benz in dizl, to je zgodovina. Ti motorji imajo tako slab izkoristek, da bi se Tesla zdaj tako smejal…. Prihodnost je v elektriki!

Tesla je ?e okoli leta 1930 izumi avtomobil z elektri?nem pogonom. Poganjala ga je »prosta« energija, ki jo je preko posebnih tuljav in antene sprejemal iz ionosfere. Z tem avtomobilom se je vozil teden dni in dosegel je max. hitrost malo manj kot 150km/h!

?al pa naftni lobiji in »bakreni« lobijo niso dovolili, da to pride v prodajo saj so mu izume razne varnostne organizacije skrile ter jih uni?ile.

 

Ampak to nekje ?e vedno obstaja…

Tudi sodobni akumulatorji imajo »veliko« kapaciteto energije, da bi elektroavtomobili dosegali ve? kot 1000 km z enim polnjenjem, ampak to je ?e druga zgodba….

 

?e malo bo potreba po?akati.... :prstgor:

Napisano

Sej se tud jaz strinjam, sploh s tem, da se je dizel razvil ravno zarad manj?e porabe .. je pa kr preve? stvari pristransko posplo?il, ker dejansko ne more? primerjat niti 10 let stare dizle kaj ?ele Golfa II D z najnovej?imi. Pri marsikaterem avtu sploh ne ve?, da je dizel.

 

Sicer pa vsak ve zase kaj mu najbolj pa?e in vsak zase ima tudi prav karkoli je izbral.

 

Kaj je narobe z mojo 10 let staro mazdo?

 

 

Napisano

Kaj je narobe z mojo 10 let staro mazdo?

 

Sej ni reku da je narobe, samo da ne more? primerjat.

 

Seveda ne more? primerjat. Zarad odsotnosti DPF-ja je neprimerljivo bolj?a kot naslednice.

 

Ej fantje, a odpremo temo, kaj so imele 10 let stare mazde bol?e, kot imajo tanarnovej?e :bravo:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Seveda ne more? primerjat. Zarad odsotnosti DPF-ja je neprimerljivo bolj?a kot naslednice.

 

Ej fantje, a odpremo temo, kaj so imele 10 let stare mazde bol?e, kot imajo tanarnovej?e :bravo:

 

V6 motorje!

 

glej tukaj:

 

http://www.mojvideo.com/video-my-ex-mx-3-v...55a6848c93a069c

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

V dizela?a lahko po pomoti nato?i? bencin, medtem ko ga v bencinarja ne more? po pomoti. :P

 

Na spletu se da kopiti SLO izdekek v oblik ?epa rezervoarja, ki ne dvoljuje vrivanje cevi manj?ega premera kot je dizelska pi?tola. Stane okoli 50 ?. Tako se lahko za??itite pred mo?nostjo ve?jih stro?kov obo napaki pri tankanju. Skoraj enank sistem je na na novej?ih citroenih ?e vgrajen.

http://www.arex.si/studije_primerov_avtomobilska2.php

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

A dpfja noben ne bo omenil.

 

Vse nastevati je brez veze ce se ne omeni osnovni namen uporabe avta.

 

Letna kilometrina, Obremenitev, St voznikov, potrebno garancijsko vzdrzevanje.....itd, nacin nakupa in predviden cas lastnistva, financiranje...

 

Gledanje avta zgolj kot dizel in benz je zmotno

 

+1

 

Odvisno od profila uporabe.

 

Dokler sem prevozil cca. 80 km dnevno v slu?bo in iz nje, sem bil zagrizen prista? dizla. Ko se je situacija spremenila 5 minut vo?nje do slu?be skozi center mesta in nazaj, pa se je postavilo na glavo in zdaj bom menjal za bencin.

Napisano

Seveda ne more? primerjat. Zarad odsotnosti DPF-ja je neprimerljivo bolj?a kot naslednice.

 

Hehe, kr tola?i se ... :P

 

Kaj je narobe z mojo 10 let staro mazdo?

 

Primerjaj zvok in vo?njo tvoje pa nove z Skyactiv tehniko. Razlika je tako v zvoku kot v kultiviranosti vo?nje. Nisem pa rekel, da je motor s stare ?estke slab - dale? od tega je pa primeren ?asu, ko je nastal. Recimo ?e ve?ja razlika je pa recimo pri VAG-u, kjer so stari 1.9 TDI motorji po sistemu pumpa ?oba dejansko eni navadni traktorji in tudi, ?e so na havbi ?tirje krogci te dejansko ta motor pretrese od zuni navznoter. Takoj, ko so zamenjali na CR pa je to ?ist druga zgodba zato pa sem komentiral tisti video. Pri novih avtomobilih izza volana dejansko te?ko opazi? katero gorivo ti poganja motor razen po skali obratomera.

33112_1.png

Napisano

Hehe, kr tola?i se ... :P

Primerjaj zvok in vo?njo tvoje pa nove z Skyactiv tehniko. Razlika je tako v zvoku kot v kultiviranosti vo?nje. Nisem pa rekel, da je motor s stare ?estke slab - dale? od tega je pa primeren ?asu, ko je nastal. Recimo ?e ve?ja razlika je pa recimo pri VAG-u, kjer so stari 1.9 TDI motorji po sistemu pumpa ?oba dejansko eni navadni traktorji in tudi, ?e so na havbi ?tirje krogci te dejansko ta motor pretrese od zuni navznoter. Takoj, ko so zamenjali na CR pa je to ?ist druga zgodba zato pa sem komentiral tisti video. Pri novih avtomobilih izza volana dejansko te?ko opazi? katero gorivo ti poganja motor razen po skali obratomera.

 

Probal sem ta novo ?e takoj, ko je pri?la ven.In moram priznati, da ko sem se vsedel nazaj v mojo mi je bilo v veliko veselje, ko me je moja "sunila" v hrbet pri pospe?evanju za razliko od nove, ki se mi je zdela malo anemi?na pri pospe?evanju.

Kar se ti?e porabe je pa po mestu razlika kak?e litr?ek in pol v korist nove. Na tem podro?ju me ni ni? ?okirala ta nova tehnologija.

 

 

Napisano

Ampak boss prav najvecja razlika med prvo in ostalimi je zame izolacija. Tako da bi dal vecji del zaslug prav temu.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak boss prav najvecja razlika med prvo in ostalimi je zame izolacija. Tako da bi dal vecji del zaslug prav temu.

 

Se popolnoma strinjam s tabo.

 

 

Napisano

Pri vsakem dizlu sem v prvem letu lastni?tva ponavadi kar denarja zmetal za velike servise in podobno... sedaj pa pri bencinarki pa cca 250? za dva redna servisa in menjavo zavornih plo??ic. Aja poraba pa le zanemarljivo vi?ja in gorivo le nekaj centov dra?je!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Moja ima 330k km pa je tudi se vedno original
    • Napaka P0101 je povezana z MAF senzorjem ampak ne menjaj tega senzorja, največkrat je problem v odmični gredi za izpuh ker se obrabi pač slab material ki ga je mazda uporabila bom dodal sliko. Problem je ker se ventili za izpuh ne odprejo več in zrak nima kam iti zato tudi zrak ne more v motor torej javlja napako P0101. Če znaš odpreti pokrov valjev lahko sam preveriš ampak če se ti je že to začelo dogajati zna tudi crknit vakumska pumpa ker potegne delce od odmične gredi. Če boš avto popravljal priporočam da tudi zamenjaš podložke za šobe ki lahko naredijo velik problem na tem avtu.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150, 2017. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Četrti dan, četrta lokacija, še vedno ista gorska koča.     Bo pa počasi treba zaključit potepanje, ker "gorski koči" zmanjkuje nafte...
    • Evo, jaz sem kak mesec nazaj menjal sklopko na svoji 6ki. Zdržala je skoraj 320 000km.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.