Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V?eraj, ko sem rikverc speljal iz parkirnega prostora, sem zasli?al nekje spodaj pod podvozjem nekak?en kovinski tonk-tonk-tonk.

Izgledalo mi je, kot bi povozil lak?en kovinski del ali pa, da se mi je kaj ovilo okoli kolesa.Pogledal sem pod podvozje a ni bilo ni?esar pa tudi na tleh ne.?el sem malo naprej in ta zvok je prenehal.Potem sem naredil trideset kilometrov in je bilo vse v redu.

A bi bil mogo?e kliv lahko obilen de? in zarjaveli diski, ker ko sem ?el rikverc sem ves ?as malo bremzal, ker je bil klanec?

Druga?ne razlage nimam. :whatever:

 

 

Napisano

V?eraj, ko sem rikverc speljal iz parkirnega prostora, sem zasli?al nekje spodaj pod podvozjem nekak?en kovinski tonk-tonk-tonk.

Izgledalo mi je, kot bi povozil lak?en kovinski del ali pa, da se mi je kaj ovilo okoli kolesa.Pogledal sem pod podvozje a ni bilo ni?esar pa tudi na tleh ne.?el sem malo naprej in ta zvok je prenehal.Potem sem naredil trideset kilometrov in je bilo vse v redu.

A bi bil mogo?e kliv lahko obilen de? in zarjaveli diski, ker ko sem ?el rikverc sem ves ?as malo bremzal, ker je bil klanec?

Druga?ne razlage nimam. :whatever:

 

a si imel takrat volan v enem izmed skrajnih polo?ajev?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a si imel takrat volan v enem izmed skrajnih polo?ajev?

 

Ne, ravno sem ?el. Je bil pa zvok tako glasen, da ga je sli?ala tudi soseda v prvem nadstropju.

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ne, ravno sem ?el. Je bil pa zvok tako glasen, da ga je sli?ala tudi soseda v prvem nadstropju.

 

To ob?asno tut men poka sam ne tok mo?no pa na?alost tut jst nvm kaj je -.-

Napisano

Meni pa pri pospe?evanju samo kadar je zunaj mokro v 2, 3 , 4 prestavi pri obratih od 2.000 naprej za?ne nekaj cviliti kot bi vozil staro samokolnico. ?e je vreme suho je ok. Kaj menite je to? Mogo?e le?aji od koles?

  • 10 let kasneje...
Napisano
On 2/9/2014 at 5:34 PM, Alex said:

V?eraj, ko sem rikverc speljal iz parkirnega prostora, sem zasli?al nekje spodaj pod podvozjem nekak?en kovinski tonk-tonk-tonk.

Izgledalo mi je, kot bi povozil lak?en kovinski del ali pa, da se mi je kaj ovilo okoli kolesa.Pogledal sem pod podvozje a ni bilo ni?esar pa tudi na tleh ne.?el sem malo naprej in ta zvok je prenehal.Potem sem naredil trideset kilometrov in je bilo vse v redu.

A bi bil mogo?e kliv lahko obilen de? in zarjaveli diski, ker ko sem ?el rikverc sem ves ?as malo bremzal, ker je bil klanec?

Druga?ne razlage nimam. :whatever:

A si mogoče takrat kaj ugotovil, ker jaz imam identični problem :blink:

Napisano
pred 1 minuto je vzupan3 napisal:

A si mogoče takrat kaj ugotovil, ker jaz imam identični problem :blink:

Uf, to je bilo na prejšnji 6-ici. Se pa spomnim, da se je to pojavilo samo enkrat. 

 

 

Napisano

Aha, ok. Pri meni se konstantno pojavlja ta kovinski zvok ke speljem, potem pa takoj utihne. Nekaj časa sem mislil da sem povozil pokrov jaška 🤪

Napisano

Da ni slučajno tak zvok Tik Tok Tik Tok. Pol je lahko sranje in moraš nujno preverit tam spodaj pri motorju mal pred rešetko hladilnika, da nisi zgazil kakšnega iz Generacije Alfa tako imenovani tudi kot Googlovi otroci oziroma TikTokovčki. 😜

 

 

Drugač pa ja, a imaš avto slučajno na klancu parkiran in zategnjeno ročno. Če je odgovor pritrdilen se to lahko zgodi, ker ploščice ostanejo prilepljene na disk pol pa k spelješ sunkovito spustijo in se zvok udarca prenese po celem avtu.

33112_1.png

Napisano

V bistvu je točno tako kot je Alex opisal v prvem postu, kot bi se neka kovinska žica ovila okoli kolesa 🤪. Nekaj sem bral, da bi lahko bil toplotni ščit katalizatorja. Bom preveril podvozje ko bom menjal gume in poročam.

  • Jest je spremenil naslov v Čuden zvok pri speljevanju
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Menjava gum je rešila težavo. Očitno je bil nek delec (kamenček ali kaj kovinskega) znotraj gume in je ob speljevanju delal galamo, dokler centrifugalna sila ni opravila svoje in ga med vožnjo utišala. 

Napisano

Na M2 sem imel kamenček zataknjen med protivibracijsko kovino na pakni in čeljust.

Drgnil ke po zgornji površini diska. Tudi mi ni blo jasno kako je tja prišel....

Napisano

Meni se je tudi že to zgodilo. Je moral mehanik vse razdreti, da ga je ven dobil. Nekako se je pa prav obrnil, da je notri prišel. Statistika in verjetnost na delu.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.