Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
12 minutes ago, Alex said:

Pa to sem jaz predlagal in naredil že pred petnajstimi leti. In točno to s prahom sem tudi omenil takrat. Vidiš, da imava veliko skupnega, pa da bi se postrani gledala? 

Drugače pa marko, kakšno Mazdo voziš trenutno? 🧐

Mazda je sla na vecna (zarjavela) lovisca. 

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je marko91 napisal:

Mazda je sla na vecna (zarjavela) lovisca. 

Aha, in sedaj voziš... golfa? 🤔

... mi je  sedaj vse jasno. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 25 minutami je Boss napisal:

Golfa ne voziš, Golf tebe prevaža. Mazdo pa voziš, ja.

Kakorkoli.Sem pa opazil eno zanimivost. Ponavadi so najbolj  "jezni" tukaj na forumu biivši lastniki mazd, ki vozijo sedaj večinoma kaka  jajca od avtov in  se pojavijo "od nikoder". 

Verjamem, da so jezni, ker nimajo več mazd, oziroma si jih ne morejo več privoščiti pa potem svoj gnev stresajo na našem forumu. Dobro, da obstaja dobri ignore.Od  sedaj imam tri take modele zabeležene.😏 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

To z Golfom al pa Passatom resno mislim, ker jih vozim službene in mam direktno primerjavo z Mazdo. Golf in Passat sta čist sintetična, resda korektna avta in za nezahtevnega uporabnika super izbira a to je pač to.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

To z Golfom al pa Passatom resno mislim, ker jih vozim službene in mam direktno primerjavo z Mazdo. Golf in Passat sta čist sintetična, resda korektna avta in za nezahtevnega uporabnika super izbira a to je pač to.

Mi imamo sedaj tudi službenega pasata. Če mi ga kdo hoče  primerjati z Mazdo 6 mu lepo svetujem, da gre lepo ven, vdihne zrak, prešteje do 49 in pride nazaj, lepo, brez panike, da damo stvari na mesto. Jaz ga prej nisem nikoli vozil a opažam, da nisem nič zamudil. Pasat?... pha. 🤪 Edino kar je res je to, da manj pije. To je to. 

 

 

Napisano
pred 20 urami je Alex napisal:

Kakorkoli.Sem pa opazil eno zanimivost. Ponavadi so najbolj  "jezni" tukaj na forumu biivši lastniki mazd, ki vozijo sedaj večinoma kaka  jajca od avtov in  se pojavijo "od nikoder". 

Verjamem, da so jezni, ker nimajo več mazd, oziroma si jih ne morejo več privoščiti pa potem svoj gnev stresajo na našem forumu. Dobro, da obstaja dobri ignore.Od  sedaj imam tri take modele zabeležene.😏 

 

Kot tisti, ki pljuvajo čez bivšo, a hkrati vedo vse novice o njej... :)

  • Všeč 3
  • Haha 3
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Evo, malce updejta :)

 

Skratka zadevo smo (zaenkrat) uredili. Je pa zgleda napaka v zavoznih čeljustih oz batkih, ki skoz po malem držijo in segrevajo disk. Sam med vožnjo tega nisem nikoli opazil ali občutil. Je pa res, da se vozim 80% po AC in se pomojem diski kar hitro segrejejo oz pregrejejo, če jih malce drži 🤔  Skratka, zadeva je zaenkrat b.p. in res si močno močno želim, da se ne bom čez par mesecev spet oglasil tukaj :) 

Napisano
Pred eno uro je Freak napisal:

Evo, malce updejta :)

 

Skratka zadevo smo (zaenkrat) uredili. Je pa zgleda napaka v zavoznih čeljustih oz batkih, ki skoz po malem držijo in segrevajo disk. Sam med vožnjo tega nisem nikoli opazil ali občutil. Je pa res, da se vozim 80% po AC in se pomojem diski kar hitro segrejejo oz pregrejejo, če jih malce drži 🤔  Skratka, zadeva je zaenkrat b.p. in res si močno močno želim, da se ne bom čez par mesecev spet oglasil tukaj :) 

Samo, a ni zaradi tega malce višja poraba, ker ti konstantno zavira. Tako sem jaz enkrat na moji stari 6-ki opazil, da mi zadnji batek šteka. 

 

 

Napisano

To je tudi meni čudno, ker porabo spremljam odkar jo imam pa ni nekih sprememb, pa tudi probaval sem na ravnini, če bi se avto slučajno sam od sebe ustavljal, pa nisem zaznal da bi kaj bremzalo. Edin, če je občasno štekal batek?? 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Evo, na žalost moram spet zapisati v to temo 😪

Navkljub novim diskom, novim zavornim čeljustim se stanje ni izboljšalo. Po kakem mesecu se je tresenje pojavilo, ki se itak samo še stopnjuje. Malce sem bral še ostale teme in naletel na tole

 

Zanimivo mi je, da ima avtor te teme podoben način vožnje kot jaz,torej večinoma relacije na AC,kjer se bremza razmeroma malo. 

Citat

Vozim ve?inoma relacijo LJ<->KP 3x na teden. In v povpre?ju 5x stisnem na zavoro, ker ve?inoma vozim 120km/h na tempomatu.

 

 

 

Mi je kr grozno spet poklicati mehanika, ker bo pomojem že mislil, da se norčujem iz njega :(  Ga bom pa še enkrat vprašal kaki diski so gor (firma), ker kolikor sem razumel je najbolj primerna kombinacija ATE diski in mehkejše zavorne ploščice. Sej drugega pa pol že nimaš kaj narediti?? 🤔

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

Ne vem zakaj že takoj ne vržete ATE diske gor. Meni diski zdržijo po 100Kkm in več. 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Če diske zvija, je težava drugje in ne v materijalu. Stavim bolj na neustrezno montažo!

ATE diski? Slaba izbira, precenjena in če se dobro pogleda diske ali ploščice, piše gor Galfer. Španska roba, prepakirana.

Na Mazdo sem dal zavore Delphi in vrhunsko zavira! Do sedaj brez vsakršne težave, pa je dnevno spust po 2,6km dolgem 12% klancu.

 

Ravno iz tega razloga, ko zavore ne delajo zaradi drugih težav, vsi pa svetujejo malodane skoraj keramiko, sem na mojo Lancio Kappo montiral diske z odpada (na sliki glejte samo diske :D ). Pa da vidimo! Rezultat na tehničnem, 0,5kg razlike, ja samo 0,5kg!!! in je meril večkrat. Če deluje ostala periferija na avtu kot mora, so vsakršne zavore več kot odlične.

 

spacer.png

 

ostala periferija, skupni strošek kompletne obnove cca 40€

spacer.png

 

Po zelo dolgem času, ko sem menjal ploščice zadaj...

spacer.png

Napisano

Odkar sem dal na avto Zimmerman luknjaste diske in Zimmerman ploščice mi ne trese več. Trenutno prevoženih 3000km po menjavi. Tok tok tok 😄 se mi pa pojavljajo neki čudni zvoki v podvozju na obeh straneh na kratkih grbinah, pa še to ne vedno. Stabilizator, končniki ali pa amortizerji?😬

  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 4 urami je FuManchu napisal:

Ne vem zakaj že takoj ne vržete ATE diske gor. Meni diski zdržijo po 100Kkm in več. 

 

Js pa z Atejem nism bil ljh neki zadovoljen, Zimmerman je pa 🔝

Napisano
39 minutes ago, TiEn said:

A maš kak link da malo prebrskam?

Na Autodocu sem naročil, tako da kar pobrskaj po tipu avtomobila 🙂

Napisano
pred 1 uro je Husky1290 napisal:

Odkar sem dal na avto Zimmerman luknjaste diske in Zimmerman ploščice mi ne trese več. Trenutno prevoženih 3000km po menjavi. Tok tok tok 😄 se mi pa pojavljajo neki čudni zvoki v podvozju na obeh straneh na kratkih grbinah, pa še to ne vedno. Stabilizator, končniki ali pa amortizerji?😬

 

Sam a te na tehničnem nič čudno ne gledajo, če prideš z navrtanimi diski na tehničnega? 

Pred eno uro je Deeyan napisal:

 

Js pa z Atejem nism bil ljh neki zadovoljen, Zimmerman je pa 🔝

A ti je isto treslo, al si imel kakšne druge težave?

Napisano
31 minutes ago, Freak said:

 

Sam a te na tehničnem nič čudno ne gledajo, če prideš z navrtanimi diski na tehničnega? 

A ti je isto treslo, al si imel kakšne druge težave?

Nevem, še nisem bil😆 pomoje da ne bi smelo biti težav, najbrž se to ne šteje kot predelava.

Napisano

Kaj je boljše na navrtanem disku od navadnega razen tega, da se zavorni prah nabira noter in zapaca luknje?

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 7 urami je Freak napisal:

Evo, na žalost moram spet zapisati v to temo 😪

Navkljub novim diskom, novim zavornim čeljustim se stanje ni izboljšalo. Po kakem mesecu se je tresenje pojavilo, ki se itak samo še stopnjuje. Malce sem bral še ostale teme in naletel na tole

 

Zanimivo mi je, da ima avtor te teme podoben način vožnje kot jaz,torej večinoma relacije na AC,kjer se bremza razmeroma malo. 

 

 

Mi je kr grozno spet poklicati mehanika, ker bo pomojem že mislil, da se norčujem iz njega :(  Ga bom pa še enkrat vprašal kaki diski so gor (firma), ker kolikor sem razumel je najbolj primerna kombinacija ATE diski in mehkejše zavorne ploščice. Sej drugega pa pol že nimaš kaj narediti?? 🤔

Pesto imaš zvito...zamenjaj pesto in kolesni ležaj in boš imel mir.

Napisano
Pred eno uro je Freak napisal:

 

Sam a te na tehničnem nič čudno ne gledajo, če prideš z navrtanimi diski na tehničnega? 

A ti je isto treslo, al si imel kakšne druge težave?

Sicer na Alfi... Treslo ni, je bla pa hitra obraba

Napisano
pred 4 urami je pickov napisal:

Pesto imaš zvito...zamenjaj pesto in kolesni ležaj in boš imel mir.

Sam, če bi imel zvito pesto, bi mi treslo že takoj pri montaži? Pri meni je bil kak mesec mir, pol se je pa začelo ☹️

Napisano

Ni pesto... to smo mel več ali manj vsi na prvi in drugi generaciji M6. Dokler nismo menjali za kvalitetne aftermarket diske smo zgodbo s tresenjem ponavljali. Jaz osebno sem šel na ATE diske in ploščice, od te menjave pa je bila naslednja šele čez kakih 120.000km, ko sem diske spet menjal zaradi obrabe. Iz osebnih izkušenj ti povem, da ATE so dobri diski niso pa najcenejši, kar je tudi res... Ampak tistih 50 EUR, kot so dražji ni omembe vredno, da maš naslednjih 5 let mir.

33112_1.png

Napisano
pred 3 minutami je Boss napisal:

Ni pesto... to smo mel več ali manj vsi na prvi in drugi generaciji M6. Dokler nismo menjali za kvalitetne aftermarket diske smo zgodbo s tresenjem ponavljali. Jaz osebno sem šel na ATE diske in ploščice, od te menjave pa je bila naslednja šele čez kakih 120.000km, ko sem diske spet menjal zaradi obrabe. Iz osebnih izkušenj ti povem, da ATE so dobri diski niso pa najcenejši, kar je tudi res... Ampak tistih 50 EUR, kot so dražji ni omembe vredno, da maš naslednjih 5 let mir.

Res je. To je znana zgodba. Jaz sem takrat kupil brembo diske in ferodo racing ploščice. Še sedaj so gor na avtu pri 250Kkm in nič ne trese. Ugotovili smo, da diski in trde ploščice niso neka zgodba za uspeh. Če ni črnega prahu na feltnah ni uspešnega bremzanja. 

S trdimi ploščicami preveč segreješ diske, zapelješ v kakšno lužo in je problem tu. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.