Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Ja seveda, to ne bi smelo biti več kot 140e če kupiš sam

 

za tak danar dobiš že komplet fajn kvaliteten spredaj +zadaj

Popravljeno od TiEn

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 7 urami je Janez007 napisal:

ATE prednji diski in ploščice z montažo na neuradnem servisu pride 300 evrov, je to preveč?

Cena je čisto normalna

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Cene so zlatarske, 300€ je preveč. Na autodocu dobis zimmermanove diske z luknjicami po 70€ komad in zimmermanove ploscice za 35€ in eno uro ali uro in pol za menjavo (to kombinacijo imam jaz, originalne so mi tri krat menjali do 25000km so podn od podna, ko sem pa sam menjal z zimmermanovimi pa je mir, sedaj imam 70000km) ate diski te pridejo 50€ komad in ploscice 60€. Jaz bi vzel se enkrat zimmermanove z luknjicami ker ni taksna razlika v ceni in se dobre izkusnje imam.

Napisano
pred 18 minutami je scania napisal:

Cene so zlatarske, 300€ je preveč. Na autodocu dobis zimmermanove diske z luknjicami po 70€ komad in zimmermanove ploscice za 35€ in eno uro ali uro in pol za menjavo (to kombinacijo imam jaz, originalne so mi tri krat menjali do 25000km so podn od podna, ko sem pa sam menjal z zimmermanovimi pa je mir, sedaj imam 70000km) ate diski te pridejo 50€ komad in ploscice 60€. Jaz bi vzel se enkrat zimmermanove z luknjicami ker ni taksna razlika v ceni in se dobre izkusnje imam.

Nekaj me zanima. Nekateri se pritožujejo nad navrtanimi diski in diski z kanalčki, da jim pri nizkih hitrostih in bremzanju rahko piskajo, ko gredo ploščice preko luknjic oziroma kanalčkov. To ni mišljeno kot standardno cviljenje bremz ampak bolj kot rahlo piskanje. A je pri tvojih diskih tudi kaj takega zaznati ali so tihi? 

 

 

 

Napisano
pred 8 minutami je Alex napisal:

Nekaj me zanima. Nekateri se pritožujejo nad navrtanimi diski in diski z kanalčki, da jim pri nizkih hitrostih in bremzanju rahko piskajo, ko gredo ploščice preko luknjic oziroma kanalčkov. To ni mišljeno kot standardno cviljenje bremz ampak bolj kot rahlo piskanje. A je pri tvojih diskih tudi kaj takega zaznati ali so tihi? 

 

Jaz nisem opazil. Ima pa kolega na mercededu diske z kanalčki tam pa sem slisal ampak tako kot si napisal ni to cviljenje kot smo ga navajeni slisati od bremz

Napisano
pred 7 minutami je scania napisal:

Jaz nisem opazil. Ima pa kolega na mercededu diske z kanalčki tam pa sem slisal ampak tako kot si napisal ni to cviljenje kot smo ga navajeni slisati od bremz

Ja, zna bit to problem bolj pri diskih z kanalčki. 

 

 

Napisano

Kar se tresenja tiče. To, da ti pomeri pesto serviserju ne uzame lih neki pretirano veliko časa, tebi pa lahko prihrani veliko €€. Vsaj v mojem primeru bi bilo tako, če bi že pri prvi menjavi mehanik pomeril pesto. Je pa tudi res, da za pesto pokrivit morš bit kar štor 😊 kar je meni tudi uspelo (jahanje robnika). Kar drag šport, ne priporočam 😄

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano (urejeno)
pred 35 minutami je Janez007 napisal:

Ja na Autodocu pride material cca 170 €, nekaj je pa še dela (sam se tega ne bi spravil delat). Če bi vedel, da bo naslednjih 100.000 km mir, mi je okoli 300€ OK, če pa bo treslo že do naslednjega servisa, bi bilo pa tudi 100 € preveč. 😠

Me pa take zadeve zelo nervirajo (mečeš denar v prazno in ne veš koliko ga boš še zmetal), kot zelo verjetno tudi ostale. Zgrešenih diagnoz na uradnem Mazda servisu sedaj poznam že kar preveč, zadnja bi znanca skoraj koštala 1.500 €, pa je na srečo poiskal drugo mnenje in ugotovilo se je, da je bila težava čisto minimalna in rešitev skoraj zastonj.

Zato pa, če je le mogoče reši stvar drugje in ne na uradnem servisu. Kupi stvar sam in plačaj realno ceno za delo pri kakem privatniku. 

Jaz bi ti predlagal, da kupiš zimmerman diske na Autodoc (jih ima že nekaj tu na forumu, sicer pa prvovgradnja v bmw-jih) in obdržiš te brembo ploščice,ki si jih kupil. 

Potem bi moral imeti mir. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Mazda 6 GH sem za komplet spredaj-zadaj diske in ploscice ATE dal z menjavo vred 200 € (neuradni servis). Material sem pa sam nabavil. Dodatno sem menjal se  komplet zavorno oljo in pa komplet nova vodila s "plehki" vred. Meni je zadnja celjust zastekalo do toliksne mere, da je bila cela feltna vroca in je smrdelo, kot pri norcih. Sem malo kasneje sel avto prati in se disk ni niti malo skrivil, kaj sele da bi tresel. Potem ves kaksne kvalitete je OEM disk, da se pri normalni uporabi skrivi in trese.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Jap 300€(samo za spredaj) ja kar fajn navita cene in precej drago.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Zato pa, če je le mogoče reši stvar drugje in ne na uradnem servisu. Kupi stvar sam in plačaj realno ceno za delo pri kakem privatniku. 

Jaz bi ti predlagal, da kupiš zimmerman diske na Autodoc (jih ima že nekaj tu na forumu, sicer pa prvovgradnja v bmw-jih) in obdržiš te brembo ploščice,ki si jih kupil. 

Potem bi moral imeti mir. 

Ali pa če si čimkej tehnični tip človeka se tega lotiš sam. Vzameš si čas in narediš to sam. Ni nobena umetnost. Lahko pa tudi pogledaš na YT kak video za lažjo predstavo. Če dolga dolga leta so minila, ko sem plačeval drugim za manjša dela na avtu.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

To da si sami nabavljate rezervne dele je v redu dokler se kaj ne zalomi.V  primeru reklamacije pa se boste pod nosom obrisali.Mehanik bo reku da je materijal kriv,dobavitelj rezervnih delov bo kazal na mehanika.Živimo v Sloveniji in državno blagajno je treba filat Sloveniji in ne Nemčiji

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Že ploščic ne bi menjal sam. Sem bil zraven in videl, da je mehanik pred vsavitvijo novih izvedel nekaj malih posegov (ustrezno očistil, speskal, pobrusil). Te malenkosti so z razlogom pomembne, da potem ni težav kot jih trenutno imam.

Marsikaj znam razstavit in popravit, a z varnostjo zavor avta pa se sam nebi igral.

Če se razkoplješ vsaj veš zakaj si se:D 

  • Všeč 1
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Evo sem prevohal vse Slovenske dobavitelje- diski in ploščice pridejo cca 300eur ,približno enako je povsod. Pomeni da si dobil 15 % popusta, in boš dobil na ta račun zmontirane zavore.In vsi bodo zadovoljni-država,mehanik,ti in avto.

Napisano
pred 23 minutami je Janez007 napisal:

 

Elektriko večinoma pri hiši poštimam sam in se je ne bojim, pri strojnih delih (mehanski sklopi, vodovodna napeljava, centralna) pa se vedno manj upam.

 

Se spomnim, da sem na svojem prvem avtu - VW hrošču sam zamenjal auspuh, ali ga pripravil na barvanje. :) Pri novejših avtih si zelo hitro v riti, ko se na primer kakšen plastičen nosilec nepričakovano odlomi, ali poči vijak, ti manjka ustrezno orodje, itd.. 

Jaz pa ravno elektriko raje ne tikam preveč. Ja če nimaš dovolj orodja je problem, ko se kaj zalomi. Včasih treba tudi veliko improvizirati seveda.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je Brane napisal:

To da si sami nabavljate rezervne dele je v redu dokler se kaj ne zalomi.V  primeru reklamacije pa se boste pod nosom obrisali.Mehanik bo reku da je materijal kriv,dobavitelj rezervnih delov bo kazal na mehanika.Živimo v Sloveniji in državno blagajno je treba filat Sloveniji in ne Nemčiji

Pošlješ nazaj in je stvar rešena. Tudi k privat mehanik pelješ nazaj, če ni kaj v redu narejeno oziroma nisi zadovoljen. Tukaj je govora o privat  mehaniku, ki ima pogosto boljšo opremo in zaposlene mehanike z več znanja kot na uradnem servisu. To, da pušča cev od interkulerja na moji 6-ki je odkril "moj" mehanik in ne na uradnem servisu. Tudi zato,

da je odpadla zaščitna plastika spodaj so najverjetnejev zaslužni  na uradnem servisu, kjer bi znali pozabiti dati nazaj vse štifte in vijake pri rednem servisu. Itak redne servise na uradnih servisih  delajo ponavadi vajenci, ki se učijo za avtomehanike. Vsaj v Kp je tako. 

pred 50 minutami je FuManchu napisal:

Jaz pa ravno elektriko raje ne tikam preveč. Ja če nimaš dovolj orodja je problem, ko se kaj zalomi. Včasih treba tudi veliko improvizirati seveda.

Jaz se je včasih lotim, če je kaj manjšega ker itak imam v službi opraviti z priklopi, zamenjavami stikal, napeljava mi novih vodnikov. Ne bi pa šel povezovati  nove elektro omarice. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Brane napisal:

Evo sem prevohal vse Slovenske dobavitelje- diski in ploščice pridejo cca 300eur ,približno enako je povsod. Pomeni da si dobil 15 % popusta, in boš dobil na ta račun zmontirane zavore.In vsi bodo zadovoljni-država,mehanik,ti in avto.

To je cena s 100% maržo. In od tega še servis na rezervnoh delih zasluži. Autodoc je realna cena. Zgleda delaš na servisu, ker tako na veliko zagovarjaš. Včasih je privatno servis kini uraden doktor za uradni seevis kjer se kljub vsej razpolozljivi dokumentaciji ucijo na avtih. Saj vem da od necesa morjo zivet, ampak naj imajo realne cene. Ne da je razlika v osnovnem servisu med servisi 70€.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
Pred eno uro je Brane napisal:

Evo sem prevohal vse Slovenske dobavitelje- diski in ploščice pridejo cca 300eur ,približno enako je povsod. Pomeni da si dobil 15 % popusta, in boš dobil na ta račun zmontirane zavore.In vsi bodo zadovoljni-država,mehanik,ti in avto.

Možno. Iz nekaterih primerov lahko vidimo, da so nekateri tu na forumu  bili tudi po dvakrat, ko so reklamirati na uradnem servisu zvite diske. In kaj se zgodi? Zopet ti vgradijo klump od oem diskov in čez par tisoč kilometrov se zgodba ponovi. Tako gre lahko v nedogled, kriv si pa ti kotb voznik, ker kao ne znaš pravilno voziti. 🙄

Ta saga se ponavadi konča, ko nabaviš sam res dobre aftermarket diske in jih zamenjaš. In imaš potem mir. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.