Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

s ?em ma?ete vodila za okna, meni se premikajo po?asi.

 

 

Panele dol, ?ipo ven, od?raufa? vodila in na?prica? z brake cleanerjem oz podobnim da dobi? staro mast dol. Najbol? uporabt ?e pal?ke za u?esa da spravi? po robovih dol. Pol pa na debelo nama?e? z navadno mastjo al pa kako vodoodporno ?eprav men ?e kr dr?i od lani k sm to delal. Najbolj?a naj bi bla sicer shin-etsu mast od Honde:

 

http://www.amazon.com/Honda-Genuine-Shin-Etsu-Grease/dp/B006Z9TZ9M

 

https://www.youtube.com/watch?v=OqKfxtC5Tbc

 

:D

Napisano

To so 14col? Mal jih treba po?irit. :D

Ja 14 originalne, na njih sem avto dobil, potem sem jih imel za zimske gume encajt, nazadnje sem jih ?enkal eni kolegici za na Yarisa No dej imam lite ,tudi14..:))

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Ok jaz imam spet eno vpra?anje. Sicer sem skoraj siguren da bi pasalo, ampak me zanima ?e kdo sigurno ve.

 

Torej Japan Racing JR12, 8.5x15, ET13. A bo al ne bo? :)

 

Druga opcija pa so JR12, 7.5x15, ET26.

 

Gledal sem na willtheyfit pa ne razberem kolko ve? bo ven :/ Ker notranja stran je z 6x15 ET40 (OE feltne) enako oddaljena.

Napisano

Glede prvih bo problem, verjetno bi blo treba valj?kat pa camber nastavljat bolj v negativo. Sam pol se ti geometrija poru?i ?e se rad mal hitreje pelje? ?ez ovinke. (optimum med -1.5 in -2? zadaj). Glede na original bodo okol 59mm bolj ven ?e gleda? na tisti strani.

 

Se mi zdi pa brezveze tla?it neke ?iroke felge dokler ne ni?a? ker zgleda dost neumno. :D

 

15x8 ET14

wRs5F0a.jpg?1

 

Z1xRQoc.jpg?1

 

Spredi je pa ene 10mm ?ez blatnik k sm nazadnje probu ampak so gume dost ?iroke. :hohoho:

 

Druge bi pa mogle normalno pasat.

Napisano

Ja bi ga tudi zni?al. Verjetno na za?etku samo s fedri, dokler ne najdem ene pametne gewinde :)

 

Pol pa bom verjetno moral kar te drugr nabavit,?eprav sem vedno ?elel 15x8, bo pa tudi 15x7.5 ok. Edino ?e mi ti tvoje proda? :P

 

EDIT:

 

A JR12 pa Rota grid V so enake? Ker so si zelo podobne. Katere ima Bordon, grid al grid V? Ker so slike v njegovi temi izginile, pa ne morem pogledat. Ker ?e so enake, je Rota 8x15 ET0 kar pa bi ?lo brez problema :)

Napisano

Tud 8.5 ET13 bo ?lo, sicer z neki dela ampak bo. Mam js ?e eno colo ve?je feltne in ?iroke 9 z ET15, pa sem ravno na meji. V najslab?em primeru pa ?e obrobe ?ez, se dobijo tud samolepilne in ne rabi? ni? lukenj vrtat v blatnik.

 

Je pa pametno najprej po?tudirat kako bo? papirno ?ez homologacijo spravil preden za?ne? s tem, ?e ne bojo sam problemi vsaki? ko te bo :policaj: pogledu :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

O potem pa super. Kaj pa si rabil vse naredit da je ?lo? Ja glede papirjev ?e ne vem kaj bom :D a ti ma? homologirano?

Napisano

Najprej obvezno zavihat robove blatnikov, pol menjat fedre + tr?at amortizerje (cenej?a opcija, cca 400-500?) ali nastavljivo podvozje po vi?ini IN trdoti ala gewinde (700-1000?+), potem najdt gume ki ne smejo bit preve? ?iroke (malo raziskovanja po netu,cca pol leta :) ), na konc pa ?e optika, da pride tekalna povr?ina gume pod blatnik (po zakonu more bit pod blatnikom cela tekalna povr?ina vsaj 30? pred in vsaj 50? za vsako osjo)

Pa seveda morjo papirji in same dimenzije felten ?timat-T?V, ABE ali ECE. Tuki se sicer da znajdt, da si kje sposodi? feltne, ki so istih dimenzij in imajo papirje, samo tolk da spravi? ?ez homologacijo, potem da? pa svoje gor. V homologacijo se vpi?ejo samo dimenzije in nobene znamke ali modela plati??a, ampak vseen ne odgovarjam za kak?ne kazenske posledice takega po?etja.

 

Tko k sm reku, neki dela je :D

 

V mojem primeru je trajal kak?en let, da se je vse kon?al tko kot je treba, s tem da so me trikrat zavrnil na homologaciji ?eprav je vse ?timal, potem sm pa optiko do konca dal podret in je le ?lo za mi?jega, rezultat pa je slede?.

pict0018.jpgpict0021.jpgpict0020.jpgpict0019.jpg

f952fd48b388ae521e6953ef66583888.jpg

 

Najnovej?e fotke sicer nimam, je pa po novem ?e kak?en centi ni?ji :zvizga:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Uf si pa res imel dela  :prstgor:  hvala za iz?rpen post.

 

No pa gremo lepo po vrsti, najprej je ni?anje: :D

 

Cliota sem imel spu??enega na vzmeteh, nisem pa ni? tr?al amortizerje. Pa je bilo zelo neudobno, a s tr?anjem amortizerjev se re?i to "neudobnost"? 

 

Kako se izka?ejo V-maxx gewinde? Neki takega: 

http://www.ebay.de/itm/V-Maxx-XXtreme-Gewindefahrwerk-Fahrwerk-MAZDA-MX5-MIATA-NB-1-6-1-8-1-9-16V-/390782533094?pt=DE_Autoteile&fits=Year%3A2003%7CMake%3AMazda%7CModel%3AMX-5+II%7CPlatform%3ANB%7CType%3A1.6+16V&hash=item5afc743de6

 

Ja vem da dobre gewinde so od 700? naprej, ampak probat ni greh... (:

 

?e pa vzamem fedre pa bom kar H&R vzel, imel na Cliu in so mi bile super:

http://www.ebay.de/itm/H-R-Federn-Mazda-MX-5-VA-35-HA-35-mm-/360960869275?pt=DE_Autoteile&fits=Year%3A2003%7CMake%3AMazda%7CModel%3AMX-5+II%7CPlatform%3ANB%7CType%3A1.6+16V&hash=item540af1c39b

 

Samo nevem ?e bo 35/35 dovolj :)

Napisano

A je kdo ?e priklopili stranske oran?ne lu?ke v odbija?ih kot svetijo na ameri?kih? So kabli ?e potegnjeni ali je treba vle?ti od lu?i? Sem gledal noter skozi luknjo in ni bilo ni? za videti.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Uf si pa res imel dela  :prstgor:  hvala za iz?rpen post.

 

No pa gremo lepo po vrsti, najprej je ni?anje: :D

 

Cliota sem imel spu??enega na vzmeteh, nisem pa ni? tr?al amortizerje. Pa je bilo zelo neudobno, a s tr?anjem amortizerjev se re?i to "neudobnost"? 

 

Kako se izka?ejo V-maxx gewinde? Neki takega: 

http://www.ebay.de/itm/V-Maxx-XXtreme-Gewindefahrwerk-Fahrwerk-MAZDA-MX5-MIATA-NB-1-6-1-8-1-9-16V-/390782533094?pt=DE_Autoteile&fits=Year%3A2003|Make%3AMazda|Model%3AMX-5+II|Platform%3ANB|Type%3A1.6+16V&hash=item5afc743de6

 

Ja vem da dobre gewinde so od 700? naprej, ampak probat ni greh... (:

 

?e pa vzamem fedre pa bom kar H&R vzel, imel na Cliu in so mi bile super:

http://www.ebay.de/itm/H-R-Federn-Mazda-MX-5-VA-35-HA-35-mm-/360960869275?pt=DE_Autoteile&fits=Year%3A2003|Make%3AMazda|Model%3AMX-5+II|Platform%3ANB|Type%3A1.6+16V&hash=item540af1c39b

 

Samo nevem ?e bo 35/35 dovolj :)

S tr?anjem je avto ubistvu ?e bolj neudoben, ampak je pa zato dost bol stabilen v ovinkih, hkrati pa konkretno zman?a? mo?nost, da bi na kak?ni luknji ali ostrem ovinku toliko nagnil avto, da bi se rob blatnika podrgnu ob gumo al pa jo celo prerezu.

 

Kar se nastavljivga podvozja ti?e so pa te v-maxx xxtremi eni cenej?ih coiloverjev, ki majo papirje in so hkrati nastavljivi po vi?ini in trdoti. In tud s temi, si blizu tiste ?tevilke ki sm jo napisu..500 gewinde, pa kakih 80-100 monta?a in nastavitev, pol pa neki malga ?e homologacija in si hitr na 600-700?.

 

?e je zlo omejen budget bojo tud h&r fedri ok, ti lahko na privat javim kako lahko ?e kak?en cm ni?ine pridobi? :ninja:

 

Js osebno se mal spogledujem s KWji, ampak zgolj spogledujem dokler ni ??? :blush:

http://www.ebay.de/itm/KW-Gewindefahrwerk-Inox-Variante-1-10275002-Mazda-MX-5-NB-/351307804672?pt=DE_Autoteile&hash=item51cb93b000

A je kdo ?e priklopili stranske oran?ne lu?ke v odbija?ih kot svetijo na ameri?kih? So kabli ?e potegnjeni ali je treba vle?ti od lu?i? Sem gledal noter skozi luknjo in ni bilo ni? za videti.

Js sm imel na svoji kak?no leto, ampak sm vsake 2 mesca menjal ?arnice, potem se mi pa ni dal ve? in sm raj vn pobral. Je pa tako imel ?e jures pred mano, tko da lahko on pove ?e je to ?e original al je on kako predelal..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

@Baby Viper: kar javi na privat. H&R najve? zni?ajo, kar sem gledal fedre. Mislim da je Eibach nekje 30/30.

 

Sem pa malo bral glede Vmaxx, nekateri jih hvalijo, drugi pa jih grajajo. Pomembno je tudi na koliko ima? potem napumpane gume. S ?im imate vi ni?ane avte? :)

 

@mazdaman: na mx5parts se mi zdi da sem zasledil, da prodajajo vse potrebno za priklop. Pa? kablovje pa navodila itd.

Napisano

Kaj pa Tein Street Advance za 650?? Samo nevem ?e pride TUV zraven.

 

Evo tej: http://www.tein.com/products/street_advance.html

 

Namesto V-maxx.

 

EDIT: da nadaljujem svoj monolog haha :D Tale ima Vmaxx in ima avto spu??en nekje 30 oz 35 mm, torej enako kot H&R. (Vir: mx5italia, da me kdo ne bo lin?al, da kradem slike :D) Meni deluje ?isto dovolj spu??en, glede na na?e ceste sploh pa na to, da ima Koper ?nj le?e?ih policajev.

 

miata-vmaxx.jpg

 

Opazil sem pa ?e lip od Leon Cupre, me mika da bi ga tudi sam nabavil :) Lip Seat leon 1ML805903

 

leonlip.jpg

 

Pa ?e JR3 ima, za @Dejana :)

Napisano

Teini dvomim, da imajo T?V zraven ker japonci to poznajo toliko kot mi njihove verske obi?aje in feti?e. Bolj ?voh. 

So pa kolikor vidim kar trdi fedri, torej bo? ?util vsako vejico, fliko na cesti ne samo luknje. Ampak sem prepri?an, da peljalo se bo pa.

Druga?e je pa pri teh zadevah kolikor denarja toliko muzike. Ko kupuje? coiloverje do 500? je vse bolj stvar sre?e. ?e nujno rabi? TUV, tele vem da imajo pa pomoje znajo biti kar kvalitetna roba. http://www.bc-racing.co.uk/applications/mazda-coilovers/maxda-mx5-89.html

Napisano

O teh BC sem nekaj bral po italijanskem forumu, da so v redu. Vsi pa hvalijo med Tein, Vmaxx in Koni, ravno Koni coiloverje. Ampak so pa spet okoli 800?.

 

Najverjetneje bom nabavil samo vzmeti, imam ?e poln kufer teh mnenj od vseh :D Sedaj pa moram najti Tuv za plati??a, ?e sploh obstaja kak?en Tuv z 8.5 ET13. 

Napisano

Tuki je ena novej?a serija H&R, ki zni?ajo za 40.

http://www.avto.net/_PRINT/ad.asp?ID=2937082

 

Druga? sm imel pa tud js fedre z -40 pa se mi je ?e vseen zdel mal visok.

 

Papirji za 8.5 najbr? so, edin ET13 zna bit pa res mal zakompliciran.Enkrat sm nek prebral da naj bi T?V organizacija dopu??ala le do ET15, ker se z raz?irjanjem osi dosti bolj obremenjuje podvozje in le?aje. Ne vem pa ?e to 100% dr?i, bi blo vseen mal za prebrskat do katerega najni?jega ETja obstajajo.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Tuki je ena novej?a serija H&R, ki zni?ajo za 40.

http://www.avto.net/_PRINT/ad.asp?ID=2937082

 

Druga? sm imel pa tud js fedre z -40 pa se mi je ?e vseen zdel mal visok.

 

Papirji za 8.5 najbr? so, edin ET13 zna bit pa res mal zakompliciran.Enkrat sm nek prebral da naj bi T?V organizacija dopu??ala le do ET15, ker se z raz?irjanjem osi dosti bolj obremenjuje podvozje in le?aje. Ne vem pa ?e to 100% dr?i, bi blo vseen mal za prebrskat do katerega najni?jega ETja obstajajo.

 

Ma jaz sem s tisto vi?ino na sliki, ki sem jo objavil, zadovoljen, pa tudi z 15x8 izpade ?isto OK. Ker imam res 90% mestne vo?nje bi bilo vse kar je ni?je grozno, sploh pa z na?imi le?e?imi policaji. Edino ?e bi zaradi kak?nega avtoshowa nabavu, da ga potem pred showom spustim v poden :) Da bi res  "drsal z ritjo po tleh".  :lol: Ampak to ne odtehta 500? razlike. Za 500? raje naredim ?e en oreng servis, pa rjo saniram :)

 

Glupo mi je, ker dimenzijo 195/50 R15 imam tako in tako homologirano, ampak zdaj je treba ?e plati??a nekako homologirat. Sicer nekateri pravijo, da ?e ima? dimenzijo ?e vpisano, se ne vtikajo preve? v plati??a. Samo iz 6x15 na 8.5x15 je kar velik preskok :) Ne bo ?lo mimo "neopa?eno".

 

EDIT: aja pa mogo?e ima? kak?no sliko z -40 fedri? Me res zanima kako izpade :)

Napisano

?e ne drugje te bojo na tehni?nem povpra?al za homologacijo, pri policajih pa se mogo?e 'pre?verca?', ?e bojo vidl da ima? dost drugih stvari vpisanih in ti samo feltne mankajo.

 

Tuki je ?e -40, ampak na 15x7 ET38, ?e ti kaj pomaga. Mal je ?e blo nizko, se je pa vseen brez problema dal vozit ?ez le?e?e in ob?asno splezat na kak?en nizek plo?nik.

post-5512-0-84811800-1426169960_thumb.png

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

?e ne drugje te bojo na tehni?nem povpra?al za homologacijo, pri policajih pa se mogo?e 'pre?verca?', ?e bojo vidl da ima? dost drugih stvari vpisanih in ti samo feltne mankajo.

 

Tuki je ?e -40, ampak na 15x7 ET38, ?e ti kaj pomaga. Mal je ?e blo nizko, se je pa vseen brez problema dal vozit ?ez le?e?e in ob?asno splezat na kak?en nizek plo?nik.

attachicon.gif101_0023.png

 

O hvala :) Za tehni?ni bi dal potem nazaj original gor, to ne bi bil problem. Ampak zaenkrat nevem ?e bom kaj nabavil, ker kot sem gledal, ne najdem nobenega Tuva za 8.5x15. Tudi za 8x15 nisem ?e ni? na?el, ?e bi potem kar Rota Grid V nabavil namesto JR12, ker gre za isti dizajn. Ampak niti za ene, niti za druge ni ni?. 

Napisano

Zdravo

 

Eno vpra?anje, kako je zakonodaja okoli stranskih smernikov, a mi bo kdo te?il, ?e jih odstranim ali pobarvam?

 

 

Tale na sliki nima smernika "?migovca" .

post-8051-0-04364100-1426176104_thumb.jpg

Napisano

O hvala :) Za tehni?ni bi dal potem nazaj original gor, to ne bi bil problem. Ampak zaenkrat nevem ?e bom kaj nabavil, ker kot sem gledal, ne najdem nobenega Tuva za 8.5x15. Tudi za 8x15 nisem ?e ni? na?el, ?e bi potem kar Rota Grid V nabavil namesto JR12, ker gre za isti dizajn. Ampak niti za ene, niti za druge ni ni?.

Od teh firm skor 100% ne bo papirjev, se jim enostavno ne spla?a s tem ukvarjat, tko da poglej malo med nem?kimi zadevami, ?e je kaj podobnega ki bi ti ustrezalo. (Borbet,Keskin,ATS,BBS,Schmidt..)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Zdravo

 

Eno vpra?anje, kako je zakonodaja okoli stranskih smernikov, a mi bo kdo te?il, ?e jih odstranim ali pobarvam?

 

 

Tale na sliki nima smernika "?migovca" .

 Tudi jaz nimam stranskih smernikov, sem jih odstranil, pa ni nobenih te?av. Ve?ina jih vendar sploh neve da manjkajo. :)

Napisano

Od teh firm skor 100% ne bo papirjev, se jim enostavno ne spla?a s tem ukvarjat, tko da poglej malo med nem?kimi zadevami, ?e je kaj podobnega ki bi ti ustrezalo. (Borbet,Keskin,ATS,BBS,Schmidt..)

 

Ja to vem, da tej ki proizvajajo repliko nimajo. Sem iskal tudi pri drugih Tuve, samo nisem ni? na?el. 

 

Glede vzmeti pa sem se odlo?il, najverjetneje bom vzel te H&R ki zni?ajo za -40 mm ali pa tiste za -35 mm. 

Napisano

?e da? kraj?e vzmeti na original amortizerje lohk da bo nabijalo ker so predolgi, Viper ma tud tr?ane.

 

?e komu ne delajo ?arnice za zadnjo tablico? Zdej me je opozoril na tehni?nem pa ne vem kje naj za?nem gledat. :D A so varovalke tud za te ?arnice?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.