Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima ?e so pri oljnem filterju,(konkretno pri moji makini) kake podlo?ke med tem in karterjem ker sem nekje sli?al da so neke in da je fajn novo dati pri menjavi filterja?

?e je pa kak?na je?

tnx

Napisano

Zanima ?e so pri oljnem filterju,(konkretno pri moji makini) kake podlo?ke med tem in karterjem ker sem nekje sli?al da so neke in da je fajn novo dati pri menjavi filterja?

?e je pa kak?na je?

tnx

 

Vedno se jo menja,ker drugace se radi pojavijo fleki pod motorjem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

misles rect zacne oznacevat svoj teritorij zako kot to dela moj

Kabuum sound

prodaja in montaza akustike park senzorjev........

Napisano

misles rect zacne oznacevat svoj teritorij zako kot to dela moj

 

To ja. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dimenzije? Pa kje to kupim?

 

nese? staro zravn pa ti dajo novo enako :) dobi? pa ?e celo v raznoraznih kmetijskih zadrugah :bravo:

Napisano

nese? staro zravn pa ti dajo novo enako :) dobi? pa ?e celo v raznoraznih kmetijskih zadrugah :bravo:

 

Ma, kje imam ?as ?e ko mi to olje pa to menjava okrog zaradi podlo?ke laufati. No, mogo?e ?e kje potuhtam kake so. lp
Napisano

Oj.

 

?e je podlo?ka bakrena, jo na ognju segrej, da za?ari, potem je pa spet mehka kot maslo in je kot nova...pa jo zmontira? nazaj. Preverjeno deluje...

 

LP Ivan

Napisano

Oj.

 

?e je podlo?ka bakrena, jo na ognju segrej, da za?ari, potem je pa spet mehka kot maslo in je kot nova...pa jo zmontira? nazaj. Preverjeno deluje...

 

LP Ivan

 

Ja ?e ni tista za 1X uporabo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lahko da se motim (pa? vsak model ima kaj druga?e), a navadno je pri oljnem filtru samo gumijasto tesnilo. Ki se ga pri menjavi malo nama?e z sve?im oljem, nale?no povr?ino na bloku motorja pa dobro o?isti. In to je to.

 

Je pa bakrena ali pa aluminijasta podlo?ka pod ?epom za izpust olja iz karterja.

 

Vsaj navadno je tako.

Napisano

Lahko da se motim (pa? vsak model ima kaj druga?e), a navadno je pri oljnem filtru samo gumijasto tesnilo. Ki se ga pri menjavi malo nama?e z sve?im oljem, nale?no povr?ino na bloku motorja pa dobro o?isti. In to je to.

 

Je pa bakrena ali pa aluminijasta podlo?ka pod ?epom za izpust olja iz karterja.

 

Vsaj navadno je tako.

 

Ima? prav.

 

Zanima ?e so pri oljnem filterju,(konkretno pri moji makini) kake podlo?ke med tem in karterjem ker sem nekje sli?al da so neke in da je fajn novo dati pri menjavi filterja?

 

Dvoumno vpra?anje, sem ?e v ?tartu hotu napisat ?e ima oljni filter pritrjen na karter, pa raje nisem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ima? prav.

Dvoumno vpra?anje, sem ?e v ?tartu hotu napisat ?e ima oljni filter pritrjen na karter, pa raje nisem.

 

Tak?na pa?teta je k se ga navije. Ni fixen.
Napisano

Tak?na pa?teta je k se ga navije. Ni fixen.

 

Filter ima dihtungo ?e zraven.

?ep karterja pa rabi bakreno ali aluminijasto.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Filter ima dihtungo ?e zraven.

?ep karterja pa rabi bakreno ali aluminijasto.

 

Objavljena slika

Mann filter. Nobene dihtunge polek. Kaj pa zdaj?

Napisano

Objavljena slika

Mann filter. Nobene dihtunge polek. Kaj pa zdaj?

 

Smotko tisto ?rnosivo zgoraj JE DIHTUNGA, ki jo pred privitjem rahlo nama?e? z oljem da laj?je zdrsne in da la?je zategne? vilter, na roke.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Smotko tisto ?rnosivo zgoraj JE DIHTUNGA, ki jo pred privitjem rahlo nama?e? z oljem da laj?je zdrsne in da la?je zategne? vilter, na roke.

 

Jp, pa tuki ne rabis nobene bakrene podlozke! :D

Napisano

Smotko tisto ?rnosivo zgoraj JE DIHTUNGA, ki jo pred privitjem rahlo nama?e? z oljem da laj?je zdrsne in da la?je zategne? vilter, na roke.

 

Leeegenda da smo taki med vami :blush::):):)
Napisano

Leeegenda da smo taki med vami :blush::):):)

 

Tud js se vsak dan kj novega nau?im, najraje pa spoznavam POKVARJENOST folka.

Foruma?i izklju?eni !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.