Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima ?e so pri oljnem filterju,(konkretno pri moji makini) kake podlo?ke med tem in karterjem ker sem nekje sli?al da so neke in da je fajn novo dati pri menjavi filterja?

?e je pa kak?na je?

tnx

Napisano

Zanima ?e so pri oljnem filterju,(konkretno pri moji makini) kake podlo?ke med tem in karterjem ker sem nekje sli?al da so neke in da je fajn novo dati pri menjavi filterja?

?e je pa kak?na je?

tnx

 

Vedno se jo menja,ker drugace se radi pojavijo fleki pod motorjem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

misles rect zacne oznacevat svoj teritorij zako kot to dela moj

Kabuum sound

prodaja in montaza akustike park senzorjev........

Napisano

misles rect zacne oznacevat svoj teritorij zako kot to dela moj

 

To ja. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dimenzije? Pa kje to kupim?

 

nese? staro zravn pa ti dajo novo enako :) dobi? pa ?e celo v raznoraznih kmetijskih zadrugah :bravo:

Napisano

nese? staro zravn pa ti dajo novo enako :) dobi? pa ?e celo v raznoraznih kmetijskih zadrugah :bravo:

 

Ma, kje imam ?as ?e ko mi to olje pa to menjava okrog zaradi podlo?ke laufati. No, mogo?e ?e kje potuhtam kake so. lp
Napisano

Oj.

 

?e je podlo?ka bakrena, jo na ognju segrej, da za?ari, potem je pa spet mehka kot maslo in je kot nova...pa jo zmontira? nazaj. Preverjeno deluje...

 

LP Ivan

Napisano

Oj.

 

?e je podlo?ka bakrena, jo na ognju segrej, da za?ari, potem je pa spet mehka kot maslo in je kot nova...pa jo zmontira? nazaj. Preverjeno deluje...

 

LP Ivan

 

Ja ?e ni tista za 1X uporabo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lahko da se motim (pa? vsak model ima kaj druga?e), a navadno je pri oljnem filtru samo gumijasto tesnilo. Ki se ga pri menjavi malo nama?e z sve?im oljem, nale?no povr?ino na bloku motorja pa dobro o?isti. In to je to.

 

Je pa bakrena ali pa aluminijasta podlo?ka pod ?epom za izpust olja iz karterja.

 

Vsaj navadno je tako.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Lahko da se motim (pa? vsak model ima kaj druga?e), a navadno je pri oljnem filtru samo gumijasto tesnilo. Ki se ga pri menjavi malo nama?e z sve?im oljem, nale?no povr?ino na bloku motorja pa dobro o?isti. In to je to.

 

Je pa bakrena ali pa aluminijasta podlo?ka pod ?epom za izpust olja iz karterja.

 

Vsaj navadno je tako.

 

Ima? prav.

 

Zanima ?e so pri oljnem filterju,(konkretno pri moji makini) kake podlo?ke med tem in karterjem ker sem nekje sli?al da so neke in da je fajn novo dati pri menjavi filterja?

 

Dvoumno vpra?anje, sem ?e v ?tartu hotu napisat ?e ima oljni filter pritrjen na karter, pa raje nisem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ima? prav.

Dvoumno vpra?anje, sem ?e v ?tartu hotu napisat ?e ima oljni filter pritrjen na karter, pa raje nisem.

 

Tak?na pa?teta je k se ga navije. Ni fixen.
Napisano

Tak?na pa?teta je k se ga navije. Ni fixen.

 

Filter ima dihtungo ?e zraven.

?ep karterja pa rabi bakreno ali aluminijasto.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Filter ima dihtungo ?e zraven.

?ep karterja pa rabi bakreno ali aluminijasto.

 

Objavljena slika

Mann filter. Nobene dihtunge polek. Kaj pa zdaj?

Napisano

Objavljena slika

Mann filter. Nobene dihtunge polek. Kaj pa zdaj?

 

Smotko tisto ?rnosivo zgoraj JE DIHTUNGA, ki jo pred privitjem rahlo nama?e? z oljem da laj?je zdrsne in da la?je zategne? vilter, na roke.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Smotko tisto ?rnosivo zgoraj JE DIHTUNGA, ki jo pred privitjem rahlo nama?e? z oljem da laj?je zdrsne in da la?je zategne? vilter, na roke.

 

Jp, pa tuki ne rabis nobene bakrene podlozke! :D

Napisano

Smotko tisto ?rnosivo zgoraj JE DIHTUNGA, ki jo pred privitjem rahlo nama?e? z oljem da laj?je zdrsne in da la?je zategne? vilter, na roke.

 

Leeegenda da smo taki med vami :blush::):):)
Napisano

Leeegenda da smo taki med vami :blush::):):)

 

Tud js se vsak dan kj novega nau?im, najraje pa spoznavam POKVARJENOST folka.

Foruma?i izklju?eni !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.