Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem v kri?i??u ponesre?i spustil sklopko, ko je bil avto ?e v 2. prestavi. Po tem ko je avto "crknil" sem ga hotel na hitro ponovno zagnat (na hitro klu? v nazaj v kontakt in nazaj v start). Avto je samo malo pojamral u?gal pa ni.

Obrnem klju? do konca na off po?akam par sekund in avto lepo normalno u?gem.

 

Te?ava pa je, da mi sedaj sveti check engine lu?ka. Na tem forumu vidn, da to ni redek primer samo ponavadi uporabnikom sveti zraven ?e kak?na dodanta. No pri meni sveti samo ta.

 

Avto sem potem po 50m ustavil in pustil nekaj ?asa stati (toliko, da sem sploh preveril kaj je ta lu?ka) in v tem ?asu ni izginila :angry2: Avto je nato pot domov (25km) deloval brez nekih posebnosti.

 

Tole je verjetno potrebno priklopit na tester in videt kaj je? Se s to lu?ko vseeno lahko vozim ali ni lih najbolje (no dobr do pelkota v medvode bo tko al tko treba)?

Napisano

?e ni ni? narobe bo lu?ka sama ugasnila po cca 5-10 v?igih avtomobila.

33112_1.png

Napisano

Đabe obra?at klju? nazaj da ni in pol spet je kontakat to imajo vsa evrojajaca, pri japoncih samo ?e 1x kresne? pa je.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Đabe obra?at klju? nazaj da ni in pol spet je kontakat to imajo vsa evrojajaca, pri japoncih samo ?e 1x kresne? pa je.

 

kot sem napisal sem prvo to naredil pa je samo malo zastokal

 

5-10 v?igov se mi sli? velik :D Ponavadi nimam lih kratkih vo?enj (vsaj cca. 50km) in se ne bi lih rad vozil ?e je kaj res narobe. Lahko to privede do kakega ve?jega problema.

 

Sedaj grem pa ?e varovalke preverit :D

Napisano

OK epilog zaenkrat:

Zvem da ma kolega ODB bralnik in grem, da pogledava kodo napake.

Dam kontakt lu?ke normalno kot ponavad posvetijo, ga u?gem in check eninge lu?ka NE sveti. Sveti pa traction control(konstantno) in pa ASF OFF in DSC OFF svetita izmeni?no. Rikvercam iz gara?e zapeljem 50m okrog hi?e in tudi to se vse lepo izklopi.

No sedaj ni ve? bene lu?ke. Self repair.

 

Ta Mazda je res ?udna. Huj ko baba, ?e sama ne ve kva bi rada :vskalo:

Napisano

veselje ni dolgo trajalo....danes pot do LJ vse ok, pot nazaj po 2km se lu?ka zopet pri?ge :vskalo::angry:

 

?e bo tole jutri ?e gorelo, bom pelal Pelkotu preverit kva je to za en hudi?

Napisano

kaj gledamo? :whatever:

 

razlog moje check engine lu?ke

 

nisem mehanik samo....tole mi deluje famozni EGR (videl ?e precej tem tukaj in tudi v ostalih temah se precej omenja). Kaj storiti razen pa? 300? nov?

Napisano

razlog moje check engine lu?ke

 

nisem mehanik samo....tole mi deluje famozni EGR (videl ?e precej tem tukaj in tudi v ostalih temah se precej omenja). Kaj storiti razen pa? 300? nov?

 

Ajaaaa E je erorr :lol: oz ni lol.

 

 

Lahko da je samo slab pretok - flow. Za zacetek pucaj pa cevi preglej. Misl da ma folk tudi promere ko menjava ni pomagala :ne vem:

 

Eto ali zapackano nekje ali ne dihtajo cevi ali pa seveda ventil

http://www.obd-codes.com/p0400

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sicer je offtopic ampak imam na alfi podobne problem (no ze kaksen mesec je nisem vidu ker je pri doktorju), obe lambdi sta fuc, sicer avto lepo dela sam ne maram da vsak mesec zbrisem check engine lucko...

 

a se da dobit univerzalni lambdi (pre-cat pa drugo tud) al morata biti obvezno original?

original ena stane dobrih 100 eur...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

sicer je offtopic ampak imam na alfi podobne problem (no ze kaksen mesec je nisem vidu ker je pri doktorju), obe lambdi sta fuc, sicer avto lepo dela sam ne maram da vsak mesec zbrisem check engine lucko...

 

a se da dobit univerzalni lambdi (pre-cat pa drugo tud) al morata biti obvezno original?

original ena stane dobrih 100 eur...

 

sploh niso drage. Za tvojega navornika je 400?+ ena.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

1 vpra?anja za vas znalce

 

Tale lu?ka mi je malo sme?na (sedaj ko vem da gre za EGR ventil in se lahko normalno vozim).

Torej zjutraj ko grem v slu?bo (in je zunaj cca. 10 stopinj) lu?ka ne sveti. Ko grem pa iz slu?be (in je zunaj cca. 20+ stopinj) pa se lu?ka ponavadi pri?ge po cca 3-5km. Je mo?no, da EGR dela ok ?e je zunaj bolj hladno oz. ali to kaj vpliva na ventil?

Napisano

1 vpra?anja za vas znalce

 

Tale lu?ka mi je malo sme?na (sedaj ko vem da gre za EGR ventil in se lahko normalno vozim).

Torej zjutraj ko grem v slu?bo (in je zunaj cca. 10 stopinj) lu?ka ne sveti. Ko grem pa iz slu?be (in je zunaj cca. 20+ stopinj) pa se lu?ka ponavadi pri?ge po cca 3-5km. Je mo?no, da EGR dela ok ?e je zunaj bolj hladno oz. ali to kaj vpliva na ventil?

 

mislim, da jo kli?e iz spomina dokler jo ne zbri?e? - ali pa jo ti vsaki? zbri?e? in se pojavi na novo?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mislim, da jo kli?e iz spomina dokler jo ne zbri?e? - ali pa jo ti vsaki? zbri?e? in se pojavi na novo?

 

Ni? ne bri?em, zanimo je da je tko on-off

Pa? ta vzorec sem opazil, da jo zjutraj ni popoldne se pa pri?ge, zve?er pa zopet ugasne

Napisano

Daylight ambilight ? :jezicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni? ne bri?em, zanimo je da je tko on-off

Pa? ta vzorec sem opazil, da jo zjutraj ni popoldne se pa pri?ge, zve?er pa zopet ugasne

 

lahko vle?e iz spomina, ko bo? zbrisal bo pa pojav pomenil ob pojavu napake

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

eh po tem ko je Pelko spucal EGR je bilo celih 1 teden in 1 dan (sicer je bilo v tem tednu prevo?enih cca. 10km in potem v?er dobrih 100km) je lu?ka zopet nazaj. Sumim to da ker je avto stal na soncu.

Ima kdo kaj izku?nje z rabljenimi EGR-i na ebayu? (so tam okrog 170?)

Napisano

Tudi egr se da softwaresko izklopiti kot dpf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tudi egr se da softwaresko izklopiti kot dpf

A tako, da tiste lu?ke ne svetijo ve??To bi jaz rabil.

 

 

Napisano

A tako, da tiste lu?ke ne svetijo ve??To bi jaz rabil.

jep to delajo vsi bolj?i ki tudi DPF Sw prepi?ejo. Vpra?al Peleta ki ima svojega tunerja

 

http://quantumtuning.co.uk/egr-removal-delete.aspx

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.