Skoči na vsebino

Motoristi vs. avtomobilisti

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V bistvu zdaj mi je kapnilo. Glede na to, da tako radi vozijo drug drugemu v zavetrju.. Bi verjetno vsi tovornjakarji to kar izklapljali, ?e se le da. Druga?e bi pa? bolj te?ko vozili v razmaku parih metrov na avtocesti.

Napisano

Lahko si nastavi? dol?ino  za pred seboj voze?im...avto sam pospe?uje in zavira...veri?no tr?enje ni mo?no...je pa problem, ?e ti kdo uleti tik pred tebe... Je pa to zadevo mo?no izklopit... Marsikje pride prav...za enakomirno vo?njo v koloni je super...

Napisano

?e je motorist tik pred tovornjakom spremenil pas iz prehitevalnega na vozni pas, bi se tovornjaku, ob vklju?enem aktivnem tempomatu, samodejno vklju?ile zavore in bi avto sam za?el zavirat...in ob?utek v tovornjaku bi bil bo?anski, saj bi voznika prilepilo na vetrobransko steklo...

https://www.youtube.com/watch?v=jSQSueFrxzI

Vpra?anje... ker ne gleda ovire kot take ampak hitrost ovire in ?e je hitrost ovire vi?ja od kamiona verjetno sistem ne bi reagiral. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

?e je motorist tik pred tovornjakom spremenil pas iz prehitevalnega na vozni pas, bi se tovornjaku, ob vklju?enem aktivnem tempomatu, samodejno vklju?ile zavore in bi avto sam za?el zavirat...in ob?utek v tovornjaku bi bil bo?anski, saj bi voznika prilepilo na vetrobransko steklo...

In bi izgubil ves zalet, v hrib pa ne bi mogel ve? pospe?iti in bi se po avtocesti vozil s hitrostjo na primer 40 km/h, ter za seboj ustvaril lepo kolonico. In dobil ?e kazen, ker se po avtocesti ne sme? voziti manj kot 60 km/h...
 
 

 

Zakaj je na posnetku ovira vedno na ravnem delu, ?e pa so na tistem poligonu imeli tudi ovinek in ?e tovornjak je posnet pri vo?nji skozi ovinek?

In res me zanima, ?e so imeli na prikolici nalo?enih kak?nih 25 ton tovora, kolikor je obi?ajna nosilnost takih polpriklopnikov?

 

 

Lahko si nastavi? dol?ino  za pred seboj voze?im...

 

Sicer je ?e kar precej ?asa, kar sem delal vozni?ki izpit, ampak se mi zdi, da so takrat razlagali nekaj v tem smislu, da mora biti med ve?jimi (nad 3,5 ton skupne mase) oz. po?asnej?imi vozili vsaj 100 metrov varnostne razdalje zaradi prehitevanja in zaradi sprememb voznih pasov pri odcepu z avtoceste. Kaj to pri avtonomni vo?nji ne dr?i ve? ali sem jaz kaj pome?al?

Napisano

 

In bi izgubil ves zalet, v hrib pa ne bi mogel ve? pospe?iti in bi se po avtocesti vozil s hitrostjo na primer 40 km/h, ter za seboj ustvaril lepo kolonico. In dobil ?e kazen, ker se po avtocesti ne sme? voziti manj kot 60 km/h...
 
 
 

 

 

Mojter ?asi ko so tovornjaki imeli do max 200 konjev so mimo, sedaj vsak pospe?uje tudi v najve?je klance, ?e cesta ni preve? ovinkasta.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja, vem, da je sedaj ?vohnej?e verzije s 420 konji, pa vse tja do 600, pa tudi ve?. A Rebrnice pa tudi niso da bi ?lovek rekel: "Ni? posebnega."

 

Ne vem, a imam samo tako "sre?o" ali je to stalnica, ampak odkar je odprta avtocesta ?ez Rebrnice, kadar sem ?el po njih (razen dvakrat do sedaj) vedno je bil kak?en pokvarjen tovornjak ali kombi v "ni?i" (ni odstavnega pasu) ali pa kar na voznem pasu... So kar dolge, vzpon kar strm (najve?ji je 5,9%, povpre?je je 4,52%), vsi pa ti?ijo (ali pa ti?imo sramezljiv ) gas do podna...

 

Tako da imajo kljub silni konjenici pri 40 tonah skupne mase precej te?av, da spet naberejo spodobno hitrost...

 

Pa ?e pustimo Rebrnice pri miru (itak se same premikajo pribli?no 2 mm na leto), zanima nas, kako bi avtomatika pri avtonomni vo?nji reagirala na napake drugih udele?encev?

Napisano

Js ne ti??im, naj avto sam dela  kar ho?e, js samo ?ofiram.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Mi smondanes skupinsko odprli - 32 komadov, na izi, moram pa poudariti da so nase ceste izjemno nepredvidljive....govorim o podlagi. Asfalt je ze tako zlizan da moras paziti da ne zdrsne noga ko se ustavis, razpoke, utori, izbolkine, luknje, raznorazne plasti asfalta.....

 

Res je treba velika pozornost na samo cesto, kar odvraca pogled tam kjer bi moral biti - v daljino

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Avstrijci pa so Route 69 pokrpali z zalivkami ki glih ne vlivajo zaupanja....pa ?e ogromno jih je

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 5 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • S podmladkom danes osvojila Peco, po zavarovani plezalni poti.
    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.