Skoči na vsebino

Motoristi vs. avtomobilisti

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V bistvu zdaj mi je kapnilo. Glede na to, da tako radi vozijo drug drugemu v zavetrju.. Bi verjetno vsi tovornjakarji to kar izklapljali, ?e se le da. Druga?e bi pa? bolj te?ko vozili v razmaku parih metrov na avtocesti.

Napisano

Lahko si nastavi? dol?ino  za pred seboj voze?im...avto sam pospe?uje in zavira...veri?no tr?enje ni mo?no...je pa problem, ?e ti kdo uleti tik pred tebe... Je pa to zadevo mo?no izklopit... Marsikje pride prav...za enakomirno vo?njo v koloni je super...

Napisano

?e je motorist tik pred tovornjakom spremenil pas iz prehitevalnega na vozni pas, bi se tovornjaku, ob vklju?enem aktivnem tempomatu, samodejno vklju?ile zavore in bi avto sam za?el zavirat...in ob?utek v tovornjaku bi bil bo?anski, saj bi voznika prilepilo na vetrobransko steklo...

https://www.youtube.com/watch?v=jSQSueFrxzI

Vpra?anje... ker ne gleda ovire kot take ampak hitrost ovire in ?e je hitrost ovire vi?ja od kamiona verjetno sistem ne bi reagiral. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

?e je motorist tik pred tovornjakom spremenil pas iz prehitevalnega na vozni pas, bi se tovornjaku, ob vklju?enem aktivnem tempomatu, samodejno vklju?ile zavore in bi avto sam za?el zavirat...in ob?utek v tovornjaku bi bil bo?anski, saj bi voznika prilepilo na vetrobransko steklo...

In bi izgubil ves zalet, v hrib pa ne bi mogel ve? pospe?iti in bi se po avtocesti vozil s hitrostjo na primer 40 km/h, ter za seboj ustvaril lepo kolonico. In dobil ?e kazen, ker se po avtocesti ne sme? voziti manj kot 60 km/h...
 
 

 

Zakaj je na posnetku ovira vedno na ravnem delu, ?e pa so na tistem poligonu imeli tudi ovinek in ?e tovornjak je posnet pri vo?nji skozi ovinek?

In res me zanima, ?e so imeli na prikolici nalo?enih kak?nih 25 ton tovora, kolikor je obi?ajna nosilnost takih polpriklopnikov?

 

 

Lahko si nastavi? dol?ino  za pred seboj voze?im...

 

Sicer je ?e kar precej ?asa, kar sem delal vozni?ki izpit, ampak se mi zdi, da so takrat razlagali nekaj v tem smislu, da mora biti med ve?jimi (nad 3,5 ton skupne mase) oz. po?asnej?imi vozili vsaj 100 metrov varnostne razdalje zaradi prehitevanja in zaradi sprememb voznih pasov pri odcepu z avtoceste. Kaj to pri avtonomni vo?nji ne dr?i ve? ali sem jaz kaj pome?al?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

 

In bi izgubil ves zalet, v hrib pa ne bi mogel ve? pospe?iti in bi se po avtocesti vozil s hitrostjo na primer 40 km/h, ter za seboj ustvaril lepo kolonico. In dobil ?e kazen, ker se po avtocesti ne sme? voziti manj kot 60 km/h...
 
 
 

 

 

Mojter ?asi ko so tovornjaki imeli do max 200 konjev so mimo, sedaj vsak pospe?uje tudi v najve?je klance, ?e cesta ni preve? ovinkasta.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja, vem, da je sedaj ?vohnej?e verzije s 420 konji, pa vse tja do 600, pa tudi ve?. A Rebrnice pa tudi niso da bi ?lovek rekel: "Ni? posebnega."

 

Ne vem, a imam samo tako "sre?o" ali je to stalnica, ampak odkar je odprta avtocesta ?ez Rebrnice, kadar sem ?el po njih (razen dvakrat do sedaj) vedno je bil kak?en pokvarjen tovornjak ali kombi v "ni?i" (ni odstavnega pasu) ali pa kar na voznem pasu... So kar dolge, vzpon kar strm (najve?ji je 5,9%, povpre?je je 4,52%), vsi pa ti?ijo (ali pa ti?imo sramezljiv ) gas do podna...

 

Tako da imajo kljub silni konjenici pri 40 tonah skupne mase precej te?av, da spet naberejo spodobno hitrost...

 

Pa ?e pustimo Rebrnice pri miru (itak se same premikajo pribli?no 2 mm na leto), zanima nas, kako bi avtomatika pri avtonomni vo?nji reagirala na napake drugih udele?encev?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Js ne ti??im, naj avto sam dela  kar ho?e, js samo ?ofiram.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tvoj avto nima 40 ton. Niti 6 ne, tako kot moja BTjka, kadar se kam odpravim pa prikljuknem prikolico...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Mi smondanes skupinsko odprli - 32 komadov, na izi, moram pa poudariti da so nase ceste izjemno nepredvidljive....govorim o podlagi. Asfalt je ze tako zlizan da moras paziti da ne zdrsne noga ko se ustavis, razpoke, utori, izbolkine, luknje, raznorazne plasti asfalta.....

 

Res je treba velika pozornost na samo cesto, kar odvraca pogled tam kjer bi moral biti - v daljino

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Avstrijci pa so Route 69 pokrpali z zalivkami ki glih ne vlivajo zaupanja....pa ?e ogromno jih je

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 5 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.