Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo lastniki tastarih 6-k in ostali!

 

Prakti?no edina zadeva, ki na sistemu klima naprave moje 6-ke doslej ?e ni bila zamenjana, je sedaj seveda "rak rana" pri nedelovanju klime v teh stra?no vro?ih dneh.  :unsure:

 

Pelko mi je sporo?il, da te?ava ti?i v "cevi za nizek tlak", obenem pa mi je kot zanimivost povedal, da ima ta trenutek pri sebi ?e ?TIRI druge tovrstne Mazde6, ki jim klima ne deluje prav tako zaradi te cevi.

 

Skratka, ?e vam klima ne deluje, o?itno najprej lahko kar tole cev preverite in date preventivno v sistem tudi barvilo, pa se bo hitro videlo kako in kaj.  :bravo:

 

Zadeva na sre?o ni draga, le nekaj preko 100?, v primerjavi s kompresorjem, ki je bil nov cca. 800?.  :cheers:

 

Upam, da sem vam kaj olaj?al morebitne te?ave pri nedelovanju klime v 6-kah 2002-2007.

 

LP!

 

Borut

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

mah, ne vem kaj je na moji, vem da ima plin, sem preveril, ampak ne hladi kot bi morala, v primerjavi z ostalimi avti, sploh ne shladi mrzlo v kabini. Pojma nimam, vem da mi je rekel polnilec klime da je nekam velika razlika med nizkim in visokim tlakom. booo  :ne vem:

Napisano

Stari probaj z termomet.izmerit koliko piha iz re? ven na armaturki..prib.11 do 13 stopinj.klima max.delovanje,tako je na moji mazda 5.lp ale?.

Napisano

Tudi pri meni ne hladi, kot bi morala, pa imam od lani nov kompresor. Bom dal danes nafilat, potem bomo pa videli.

Nujno ?e barvilo noter, ker ?e ti kje spu??a, druga?e ne bo? vedel mesta vzroka tvoje te?ave.  :closedeyes:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zdravo lastniki tastarih 6-k in ostali!

 

Prakti?no edina zadeva, ki na sistemu klima naprave moje 6-ke doslej ?e ni bila zamenjana, je sedaj seveda "rak rana" pri nedelovanju klime v teh stra?no vro?ih dneh.  :unsure:

 

Pelko mi je sporo?il, da te?ava ti?i v "cevi za nizek tlak", obenem pa mi je kot zanimivost povedal, da ima ta trenutek pri sebi ?e ?TIRI druge tovrstne Mazde6, ki jim klima ne deluje prav tako zaradi te cevi.

 

Skratka, ?e vam klima ne deluje, o?itno najprej lahko kar tole cev preverite in date preventivno v sistem tudi barvilo, pa se bo hitro videlo kako in kaj.  :bravo:

 

Zadeva na sre?o ni draga, le nekaj preko 100?, v primerjavi s kompresorjem, ki je bil nov cca. 800?.  :cheers:

 

Upam, da sem vam kaj olaj?al morebitne te?ave pri nedelovanju klime v 6-kah 2002-2007.

 

LP!

 

Borut

 

A tebi sploh ni delala, ali slabo?

 

Ker meni recimo, da dobro hladi na sovoznikovi desni re?i in potem proti voznikovi re?i vsako manj. Pa tudi kompresor se ni? ne izklaplja kot ponavadi in skozi deluje ob vklopljeni klimi. In kondenza je nekam malo poed avtom kot ponavadi.

Napisano

Stari probaj z termomet.izmerit koliko piha iz re? ven na armaturki..prib.11 do 13 stopinj.klima max.delovanje,tako je na moji mazda 5.lp ale?.

Mislim, da bi moralo pihati tam okoli 5 stopinj, ?e vse deluje optimalno.

Napisano

Stari probaj z termomet.izmerit koliko piha iz re? ven na armaturki..prib.11 do 13 stopinj.klima max.delovanje,tako je na moji mazda 5.lp ale?.

na armaturki mislim da mora pihati okrog 5 stopinj kar vem, no zdaj vidim da so potrdili spodaj :)

Napisano

na armaturki mislim da mora pihati okrog 5 stopinj kar vem, no zdaj vidim da so potrdili spodaj :)

stari res je zdaj sem preveril z digitalnim termom.in ka?e 6.3 stopinje pri max delovanjem kime... :) izgleda da je bil pokvarjen stari otro?ki termometer  :blink: od lanskega  poletja :D .posebno danes ko je bilo pri nas na obali vro?e za popiz.... :punk: lp ale?  B)

Napisano

Lahko bi bil kriv su?ilec za klimo, ?e je previsok tlak v klimi

5433.png

 

http://www.autoteile-teufel.de/HELLA/Trockner-Klimaanlage/8FT351197741/?vehicleHsnTsn=

 

Ni ?e zanesljivo, bomo preizkusili, pa javim

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

tako za info sem povpra?al kolega k je pa? mehanik, sem mu omenil neke razlike v tlakih, pa mi je s prve rekel da je ?el ekspanzijski ventil. Sej malo googlam in vidm da poleg su?ilca in ekspanzijskega ventila ni ve? dosti re?i ki bi lahko ?le :)

Napisano

A tebi sploh ni delala, ali slabo?

 

Ker meni recimo, da dobro hladi na sovoznikovi desni re?i in potem proti voznikovi re?i vsako manj. Pa tudi kompresor se ni? ne izklaplja kot ponavadi in skozi deluje ob vklopljeni klimi. In kondenza je nekam malo poed avtom kot ponavadi.

Moja klima je bila tako; jo nafilam do polnega, pa traja teden ali 10 dni in spet pri?ne pihati mla?no in kasneje ?e toplo. Klinc pa take sorte klima, ?e ?e je, naj dela kot se spodobi.  B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.