Skoči na vsebino

Ustvari kratki URL


prlek86

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

sem nov na forumu in me samo zanima va?e mnenje glede te mazde http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8549803&show=1&avto=Mazda%20Mazda6%202.2CDTI%20163PS%20Sport%20Combi%20E , danes sem dal aro za njo, ?e bo vse OK na jutri?nem preventivnem pregledu jo vzamem. 

 

Zanima me glede motorja (bil sem prepozen, za neke testne tablice..., pa sem se samo kakih 100 m peljal, zdelo se mi je da ni bilo takoj na za?etku nevem kak?nega navora! Sem vseeno od 163 ps pri?akoval bistveno ve? (res je bilo samo 80-100m). Mogo?e je avto nekaj ?asa stal in se mi je zdelo, da bi potreboval ?as da se segreje, jaz mam druga?i fiata bravota 1.9 jtd 105 ps pa ga lahko mrzlega stisnem pa se mi zdi da gre enako kot vro?.

 

Druga? je avto lepo ohranjen, ozvo?enja bose nima oz nima napisov, prodajalec se mi je zdel korekten,   jutri preverim vso zgodovino...

 

Naj povem tudi to, da sem ?el samo preko ceste in pogledal tega http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8346453&show=1&avto=Mazda%20Mazda6%20Sport%20Combi%20CD129%20CE%20TEMPOM...

ki je dosti slab?e ohranjen, res pa je da je malo novej?i, ?eprav so ma?ine bolj ko ne iste, sam konjenica in turbina je druga?na :D Ta avto pri Cesarju, ?e ko odpre? haubo je zguljena, prtlja?nik tudi slab?e ohranjen prav tako volan bolj "znucan".

 

Kaj pravite na avto s prvega linka?

 

Kak se obnese ma?ina bi mogla iti do 400kkm?

 

LP 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo!

 

Mogo?e le malce ?koda, da nisi ?e prej vsega preveril in ?ele potem dal are, upam da se ti vse izide po ?eljah.

 

Kar se pa ti?e stiskanja mrzlega avta, pa ti to utegne ?e ne prej na dolgi rok prinesti ?tevilne stro?ke in neprijetnosti.  ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dr?im pesti, da bo vse okej na pregledu, sicer pa ima Mazda digitalno servisno knjigo in mora biti iz nje razvidno kaj in kako se je v preteklosti dogajalo s tvojim bodo?im vozilom.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hm, iskreno, meni so vsi tistile ?muglerji iz Letali?ke ceste mal sumljivi, pa brez zamere. Are nikoli ne dajej, upam, da ?e z avtom ne bo ok, bo prodajalec tut tolk korekten, da ti jo vrne. Drga? pa pejt na Cosmos v BTC, nej ti fantje pregledajo avto, prosi jih, da naj gredo ?e oni en krog z njim, ?e kaj opazijo, in to je to pomojem. Pa digitalno knji?ico po?ekirej itak!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e gre? v BTC Acosmos, tam poi??i mojstra Marijana Majesa in mu povej, da smo ga na Mazda forumu priporo?ili, pa verjamem da ti bo z veseljem prisko?il na pomo?.  :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo mene,

 

prevozil sem nekaj km in se mi zdi avto vredu.

 

vpra?al sem mehanika na mazdinem servisu (delal je diagnostiko), ?e priporo?a nakup avtomobila, njegov odgovor je bil da priporo?a.

 

?e nekaj izpiskov iz diagnostike

 

CC_DIFP_W0A  6.07?, FI_LRN_01 -16, FI_LRN_02 -12, FI_LRN_03 -32, FI_LRN_04 -8, FI_LRN_11 -32, FI_LRN_12 -20, FI_LRN_13 -52, FI_LRN_14 -20, FI_LRN_21 -20, FI_LRN_22 -12, FI_LRN_23 -32, FI_LRN_24 -24, FI_LRN_31 -8, FI_LRN_32 -8, FI_LRN_33 -24, oilchg_DIS 868, OILCHG_DIS2 21000km, OIL_DIl 56g, OIL_DIL_CNT 0

 

Potem je najdel napako: OPIS C2013 - TIRE PRESSURE WHEEL module 3, vrsta okvare 87, Stanje -8A (trenutni DTC - Opozirlna li?ka sveti)

Diagnosti?ni protokol 14229.

 

No zanima me tudi kaj pomenijo tile parametri. Za 6.07? je ketna ostolo so ?obe dize... Serviser mi je rekel, da zgleda to ?ist vredi. Prosim ?e za va?a mnenja.

 

To je to.

 

Mazda je bila Italjanska, kar mi je potrdil tudi serviser, povedal mi je tudi, da mazde iz italije le redko gredo na servis, kjer jim vpisujejo km na katerem je bil naret.

 

Prodajalec mi je pokazal seznam od leasing hi?e, kdaj je bilo kaj servisirano in koliko je stal servis (seznam je dolg...) - upam da me ni naP....

 

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ti lahko samo za DTC napi?em. ?e je ?el senzor ga bo? moral menjat in nov stane cca. 80 EUR. ?e je samo po?en kupi na ebayu kit za popravilo.

Sam sem se zajebal in kupil nov senzor preden sem ?el po ebayu brskat kjer potem najdem kit za popravilo za 5?.

 

Seveda pa to velja samo ?e je ventil?ek po?en in je senzor OK.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na servisu mi je rekel, da so parametri ?ist vredu.

 

Ja bose zvo?nikov nima, tako da nevem kaj je s tem, niti nimam potrebe po tem, je pa res, da nekaj ogla?ujejo ?esar nima.

Ima pa itaq preve? stvari kot jih potrebujem

 

Pogledal sem tudi barvo avtomobila, kjer so mikroni enaki, razen pri enem blatniku odstopa, tako da je bil blatnik verjetno malo po?kodovan.

 

Predvsem prvo je pomembna ma?ina, je pa res, da napi?ejo, da ma nevem kaj, pa se potem ugotovi, da tega ni!! To pa je nesramno!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Kak?ni so simptomi oz kako natan?no vedeti, da vztrajnik izgublja svojo bitko? A je kako pravilo oz postopek kako ugotovi??

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?ni so simptomi oz kako natan?no vedeti, da vztrajnik izgublja svojo bitko? A je kako pravilo oz postopek kako ugotovi??

Nekateri omenjajo tresenje (potresavanje) ob speljevanju. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
mazdaman je 06 Avg 2014 - 12:08 napisal:mazdaman je 06 Avg 2014 - 12:08 napisal:

Kak?ni so simptomi oz kako natan?no vedeti, da vztrajnik izgublja svojo bitko? A je kako pravilo oz postopek kako ugotovi??

 

 

Z M A J je 06 Avg 2014 - 14:49 napisal:Z M A J je 06 Avg 2014 - 14:49 napisal:

Nekateri omenjajo tresenje (potresavanje) ob speljevanju. 

 

Mislim, da bi to vpra?anje bolj sodilo v kak?no drugo temo, pa vseeno.

 

Vztrajnik praviloma ne izgubi bitke. Razen ?e so resni?no hude in ?e jih je resni?no zelo veliko... ?e najbolj ga uni?i napaka na zaganja?u, ki nato uni?i zobni?ki venec na vztrajniku. To se opazi tako, da ti zaganja? tudi po popravilu velikokrat zaro?lja po zobniku, motorja pa ne obrne. In to se bo dogajalo vedno ve?krat. Za uni?enje nale?ne povr?ine sklopke bi pa te?ko bilo kak?no pravilo, mo?ne so raznorazne ?udne vibracije, ki pa jih je te?ko prepoznat in ?e te?je definirat, da gre res za vztrajnik.

 

Potresavanje ob speljevanju je ponavadi znak, da so uni?ene vzmeti na lameli sklopke, lahko tudi obloga na lameli sklopke.

 

Kakr?no koli ?udno ?vi?kanje ali hrustanje, ki se pojavi, ko pritisne? na pedal sklopke, pa napoveduje menjavo potisnega le?aja.

 

In ko se ?e odpre, se ponavadi pregleda ?e vztrajnik... In ker sklopke ne menja? na vsakih nekaj tiso? km, se ponavadi takrat zamenja vse, kar je vsaj malo sumljivo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.