Skoči na vsebino

MAZDA 6 MPS v Slo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 2 meseca kasneje...
  • Odgovori 168
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Pa kwa je temu folku? Zakaj jih kaj ve? ne kupujejo - kako si predstavljajo, da bi jaz ?ez ene dve leti pri?el ugodno do kak?ne rabljene, ?e jih bo tako malo? Mislim halo res neodgovoren folk :hohoho::hohoho::hohoho:

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

Pa kwa je temu folku? Zakaj jih kaj ve? ne kupujejo - kako si predstavljajo, da bi jaz ?ez ene dve leti pri?el ugodno do kak?ne rabljene, ?e jih bo tako malo? Mislim halo res neodgovoren folk :hohoho::hohoho::hohoho:

 

Na katero pa cilja?? Mazdo 3ali mazdo 6 MPS?

Napisano
  je zemir napisal:

Potem Mazdo 6.Jaz bi imel pa 3-ko ker mi je ful huda!Spet po drugi strani pa Mazdo 6 ker je 4X4 :rispekt:

 

Definitivno 6 MPS zarad ?tirikolesnega pogona, ker toliko konjev je za prednji pogon le preve? ne glede kak?ne sisteme za stabilnost uporabljajo. To ni to - pri 250+ konjih sta lahko izbira samo pogon zadaj al pa 4x4.

33112_1.png

Napisano
  je LabiGT napisal:

jaz pa mazdo mx5. crno.

 

:bravo::jupiii::bravo:

Papa, Tomi
  • 2 tedna kasneje...
Napisano
  je nisde napisal:

Blagor kupcu ki ?aka nanjo :D

 

No naj vas razveselim s ?alostjo, da tale MPS-ka je bila kupljena in odpeljana pred mojimi o?mi in sicer v ?etrtek ko sem bil tam na obisku :D

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

U?eri se je mim mene pelala 6 MPS :mi pijemoo: je bla pa sive barve.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano
  je ReDevil napisal:

Labi a neb mev raj? rde?o S2000? :ne vem: :ljubezen:

 

Ja bi Xedosa 6 V8 in seveda 4X4, to bi blo neki zame. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Si pomislil zakaj 4X4 pogon ?

Zadnje sede?e ven in sredinski motor ???? <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 11 mesecev kasneje...
  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Ni? se ?e ne ve.... ampak po izku?njah sode? je to ponavadi cca 3 leta po uvedbi modela. Vsaj tako je bilo s prej?njo.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Od česa je odvisna lastna frekvenca avtomobilskega motorja? MS Copilot: Lastna frekvenca avtomobilskega motorja je odvisna od več dejavnikov, ki vplivajo na vibracije in nihanja motorja: Materiali in konstrukcija – Različni materiali in zasnova motorja določajo njegovo togost in maso, kar vpliva na naravno frekvenco nihanja. Geometrija motorja – Oblika in razporeditev sestavnih delov (blok motorja, glava cilindrov, ročična gred) vplivajo na način, kako vibracije potujejo skozi motor. Vztrajnostna masa – Teža gibljivih delov, kot so bata, ojnice in ročična gred, vpliva na nihanje celotnega sistema. Togost nosilcev – Motor je pritrjen na vozilo preko nosilcev, katerih elastične lastnosti določajo prenos vibracij na karoserijo. Delovna hitrost – Pri različnih vrtljajih motorja se lahko pojavijo resonančni pojavi, kjer frekvenca motorja sovpada z naravno frekvenco, kar poveča vibracije.   Ali ima lahko stvar več lastnih frekvenc? MS Copilot: Da, stvar lahko ima več lastnih frekvenc! Vsak objekt ali sistem ima več načinov nihanja, od katerih ima vsak svojo lastno frekvenco. To je odvisno od oblike, mase, togosti in načina pritrditve ali podpore. Primeri več lastnih frekvenc: Glasbeni instrumenti – Strune na kitari ali violini imajo več resonančnih frekvenc, kar omogoča različne tone. Zgradbe in mostovi – Strukture imajo več načinov nihanja (horizontalno, vertikalno, torzijsko), kar vpliva na odpornost proti potresom. Mehanski sistemi – Avtomobilski motor ima različne lastne frekvence za posamezne komponente, kot so bati, ojnice in okvir motorja. Elektronska vezja – Nihanja v električnih komponentah povzročajo več frekvenc, ki vplivajo na delovanje sistemov. Če frekvenca prisiljenega nihanja sovpada z eno od lastnih frekvenc, lahko pride do resonance, kar lahko povzroči povečane vibracije ali celo poškodbe. To je razlog, zakaj se pri inženiringu in oblikovanju struktur upošteva več lastnih frekvenc, da se preprečijo neželeni učinki.    
    • Danes prestal svojo 1. operacijo v lajfu in sicer dentalne narave, zaenkrat kar OK. Moram pa pohvalit hči, ki je včeraj z ocenami zaključila OŠ in njen rezultat je idealen oz. maksimalen
    • Po zgledu mojih sodelavcev sem tudi sam, prvič v življenju, poizkusil varianto, da zimske zvozim do konca čez poletje - goodyear, 4,5 mm profila. Pa so se sredi julija začele luščit - po površini je cca dober milimeter na debelo začel odpadat profil. Takoj sem dal gor letne.  
    • Ti, sam nadzor pa imamo!   Pravkar so na radiju rekli: - "Poslušate radio Robin."   Kako za vraga vedo, kateri radio poslušam?
    • A še kr nisi? Čakam, da z mihatom oz. s komerkoli uredita, potem pa bom o tem premišljeval tudi sam. Vibracije so pa tako, ja zaznaš jih, samo eni majo večji prag tolerance pa se ne sekirajo preveč, js sam imam tudi malo takšnih relacij kjer se mi to dogaja in me ne nervira zelo.   Za G140 je pa mogoče, da se to ne dogaja zarad drugačnega cikla, sj mislim, da ima tudi kompresijo drugačno itd. Lahko pa tudi samo, da so izboljšali blažilce nosilcev motorja, možnosti je več.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.