Skoči na vsebino

Nipparts sklopka = katastrofa

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo Mazda?i!

 

Tole vam moram povedati in pokazati fotki, pa potem sami presodite katere rezervne dele se spla?a kupovati in po kak?ni ceni. :o

 

Pred kratkim sem imel ravno zaradi izjemno nekvalitetnega materiala sklopke, proizvajalca Nipparts, obilo te?av na menjalniku moje 6-ke ter je bilo potrebno najti drug menjalnik, saj popravilo obstoje?ega ni bilo smiselno. 

 

Sklopka je bila kupljena in vgrajena pred malo ve? kot dvema letoma preko nekega kolega v Euroton-u in je zdr?ala cca. 70.000km (fotrovske, ampak res fotrovske vo?nje, prakti?no na dizelskih obratih in brez divja?kih ?tartov ali prestavljanj).  :blush:

 

V nadaljevanju kot boste videli s fotografije, je odletel 1 del?ek ko?are in ta je naredila TRI luknje v menjalniku. Luknje so tak?ne kot bi nekdo s pi?tolo prestrelil, kasneje mojster tega del?ka ni ve? na?el, tako da je verjetno zagozden kje med zobniki menjalnika ali kaj podobnega. Skratka veselica in pol.  :ouje:

 

Ko mi je za?elo mo?no pu??ati olje iz menjalnika sem se vseeno ?e pripeljal od Kamnika do Medvod, kasneje pa je dr. Pelko ugotovil, da sem imel noter le ?e 2dcl od pribli?no 2,5L kot mu pripada olja.  :aaaaa:

 

No, kakorkoli, ob nakupu Nipparts sklopke sem bil prepri?an, da sem dobro kupil, zdaj nisem ve?.  :zvizga:

 

Pa sre?no vo?njo in obilo previdnosti pri nakupu rezervnih delov.  :rozico:

 

post-185-0-96733000-1407830706_thumb.jpg

post-185-0-99261800-1407830726_thumb.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

"(fotrovske, ampak res fotrovske vo?nje, prakti?no na dizelskih obratih"

 

Meni se zdi, da je tolje problem. :glare: Predlagam, da raje kupi? dizla in ga vozi? na bencinskih obratih! :jezicek:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

"(fotrovske, ampak res fotrovske vo?nje, prakti?no na dizelskih obratih"

 

Meni se zdi, da je tolje problem. :glare: Predlagam, da raje kupi? dizla in ga vozi? na bencinskih obratih! :jezicek:

:hohoho:

Napisano

Uf, dvomim da bi dirka?ko-divja?ki pristop prepre?il to te?avo.  :harhar:

 

Aja, govora je o Mazdi 6 1.generacije in 2.3 benz motor, da ne bo pomote. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne, Schurda se malo heca... tole ne bi smelo razpasti sploh pri taki "nezahtevni" vo?nji. Tole so bila o?itno jajca, ki so naredila ?e dodatno ?kodo.

33112_1.png

Napisano

V prihodnje se temu proizvajalcu izognem v VELIKEM loku, seveda upam da se mu boste tudi vi.  :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Odpadli ko??ek, kolikor vidim, je sestavljen iz vzmetnega jekla debeline mogo?e 2 mm. Dobro, dejstvo je, da bi se moral dr?ati tiste kro?nikaste vzmeti in ne bi smel odpasti, pa ne glede na na?in vo?nje, ker ni obremenjen z navorom motorja ampak zgolj s pritiskom pedala.

 

Je pa zanimiva trdnost ohi?ja menjalnika, da ga tak ko??ek plo?evine tako prebije. Da se ni le plo?evina, sploh vzmetna, upognila, ampak je bila dovolj toga, da je ?la skozi ohi?je menjalnika.

 

Je pa zanimivo tudi to, da je ohi?je menjalnika kar lepo "obutano". Se mi samo zdi ali je to nekaj ?asa ?venketalo, preden je nastala luknja. Nepazljivost voznika?

Napisano

Ne, ni bilo nikakr?nega ?venketanja ali kak?nega poka, itd. Pozornost mi je pritegnil nek ?uden vonj (o?itno se je del tega olja pra?il na izpu?ni cevi in olje iz menjalnika pa smrdi ko vrag), v nadalejvanju sem v doma?i gara?i opazil ogromen made? olja na tleh ter se takoj odpravil do Simona, kamor sem se ?e popolnoma normalno pripeljal.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Uf takle po?ar bi bil pa sploh totalno sanjski scenarij  :ninja:  ampak na sre?o olje menjalnika ni dovolj vnetljivo, ?e bi bil bencin pa ...  :aaaaa:

 

http://www.24ur.com/novice/slovenija/veste-kaj-morate-storiti-ce-vase-vozilo-med-voznjo-zagori.html

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Uf takle po?ar bi bil pa sploh totalno sanjski scenarij  :ninja:  ampak na sre?o olje menjalnika ni dovolj vnetljivo, ?e bi bil bencin pa ...  :aaaaa:

 

http://www.24ur.com/novice/slovenija/veste-kaj-morate-storiti-ce-vase-vozilo-med-voznjo-zagori.html

 

ampak izjava v ?lanku je pa kr neki... poleti je ve? samov?igov zaradi vi?jih temperatur?!?!? Ja malo pa pomaga milijon vozil, ki se v tranzitu peljejo skozi Slo in nekatera so v slab?em stanju kot najslab?e vzdr?evani avti v Slo - ampak ker smo v EU moramo dovolit vsakemu dreku, da se vali po slo cestah.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.