Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

120ka je izpeljanka 165ke in se ji pozna da je pac zadusena razlicica. Do 4000 rpm naj nebi blo neke razlike (ne vem iz lastnih izkusenj), nad 5000 rpm se ji pa kr pozna da jo zadusi. Jaz jo lahko primerjam sam z mojo 6ko gta.. :-) Ce finance in izbira omogocata mocnejso vrezijo,jo toplo priporocam! Mi te izbire nismo imel,ker mocnejsih ni bilo vec na razpolago.

 

Sam zanimivost; Ima porabo nizjo kot jo je imela prej 2ka z 86 konjici :-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po testih berem, da ima G120 dalj?a prestavna razmerja, posledi?no motor v isti brzini in primerljivi hitrosti deluje na ni?jih obratih kot G165 in je zato ti?ji (?e posebej po avtocesti) ter manj pije. Medpospe?ki so na ra?un tega malce slab?i, seveda pa brez problema ?alta? brzino ni?je, ker so same zmogljivosti motorja do cca 4000 rpm baje zelo podobne. G165 poka?e dodatne konje ?ele nad tem obmo?jem.

 

Osebno mi je G120 bolj zanimiv, nisem pa ?e nobenega vozil, tk da iz prve roke ne vem. Tukaj sta npr. fajn testa obeh:

 

G120: http://www.nacionalnaklasa.com/auto-testovi/14425-nk-test-mazda-3-g120-zlatna-sredina?showall=&start=4

G165: http://www.nacionalnaklasa.com/auto-testovi/14071-nk-test-mazda-3-g165?showall=&start=5

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

G120 ima res zlo dolg menjalnik, kar se definitivno pozna pri hrupu in porabi, zahteva pa mal ve? prestavljanja. Sem kr rabu da sem se navadu, ker me je moja 6 razvadla da ne rabim za vsak k.. ?altat. Druga?e pa tak kot sem reku, men je avto fenomenaln!

 

Pa je dovolj 120 konjev ?e ima? poven avto?da je 5 oseb v njemu?

Vseeno vle?e dovolj dobro? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Punca se vozi relaccijsko nekje 20 km v eno stran do slu?be in nazaj domov ko majo zadn kilometer hrib da koze komi grejo, ter za normalno popoldansko uporabo, mal do trgovine, kavice in tak, pa je dejansko ra?unana poraba med 6.5 do 6.7. Na ra?unalniku ka?e 6.3. Pa je dekle dale? od po?asne "babe" za volanom. :punk: Na avtocesti pri 140 je poraba prakti?no identi?na, tak da za 7,5 al kolk majo nekateri jo mora? ornk stiskat, al karkol delajo z avtom da ma tak?no porabo.. Mi smo se vsi ?udl kak noro nizko porabo ima. Smo tud mi pri?akoval nekje 7+, glede na to da ji je mazda 2 pila 7 na idetni?nih relacijah.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Punca se vozi relaccijsko nekje 20 km v eno stran do slu?be in nazaj domov ko majo zadn kilometer hrib da koze komi grejo, ter za normalno popoldansko uporabo, mal do trgovine, kavice in tak, pa je dejansko ra?unana poraba med 6.5 do 6.7. Na ra?unalniku ka?e 6.3. Pa je dekle dale? od po?asne "babe" za volanom. :punk: Na avtocesti pri 140 je poraba prakti?no identi?na, tak da za 7,5 al kolk majo nekateri jo mora? ornk stiskat, al karkol delajo z avtom da ma tak?no porabo.. Mi smo se vsi ?udl kak noro nizko porabo ima. Smo tud mi pri?akoval nekje 7+, glede na to da ji je mazda 2 pila 7 na idetni?nih relacijah.

 

Res je, doma imam mazdo 2 pa ni lih var?na se skoz vrti 7.2 7.5 porabe

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Letnik 08... Pa to je normalna ?enina vo?nja...pa povpre?je...sej lahko tud ve?, ampak manj tud...

 

Moja mazda 2 je tudi letnik 08....pa tudi kar si naprej napisal bi lahka ?ist isto napisal :)

Tak, da sem pri?u do ugotovitve, da so ?ene krive za tako porabo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Imam 5 dni staro mazdo 3 sport G120 revolution in sem za enkrat super zadovoljen. Lepa vo?nja na avtocesti in pode?elju super odzivna. Kar se ti?e porabe ?e ne vem, vendar v?eraj v Celje iz Tr?i?a skozi Tuhinjsko dolino in nazaj po avtocesti pod 7 litrov. Na atocesti vozil 130 km/h v ?esti prestavi obratomer okoli 2700 obr. Ve? sporo?im ?ez nekaj ?asa. Priporo?am nakup :notworth: .

LP

 

P.S pred nakupom sem bral razli?ne teste in povsod je ugotovitev, da je razlika med G120 in G165 nad 4000 obr. Vendar ve?ina priporo?a G120.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin. Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben
    • En razlog je tudi, da so fabrke imele načez avtobus, in je lepo pobral delovce, pa jih nazaj domov dostavu. Zj pa dobiš denar za prevoz, in je cenejš z avtom kot pa z avtobusom, sploh ker se teli delovci kar dobro organizirajo, in se vozijo po 4-5 skupaj na šiht, in to ni čisto nič sporno. Sporni so tisti ki so sami v avtu, k bi se z lahkoto organizirali s kakšnim sodelavcem, ali pa sosedom, pa se ne
    • Glede na to, da lepo debatiramo in sem ravno z malice in trenutno nisem preveč naveličan, bom še dodal: - Res mi je jasno, da je treba hrano nekje pridelati, ampak stvari, ki jih pomagam delati drugim jaz je tudi treba nekje narediti, pa me tudi nihče ne vpraša kje jih bomo, pa imajo vsi korist od tega. Imam pa tudi sam nekaj vrta doma. Ne pretiravam, nekaj stvari pa zraste. Je pa s krompirjem že preveč dela, ker mi potem vrt zraste za 2x ali pa še malo več za 4 člansko družino. Pa še shraniti ga moram nekje, itd. Tako da lovim neko ravnotežje med vsem tem. Pa od kmetov meso kupujem, če je možno, itd. - Problem Slovenije je tudi, da v osnovi ni pravih kmetijskih površin. Nekaj se najde v Prekmurju, pa od Ljubljane do Kranja, drugo so pa hribi (beri jeba za pridelavo) in pa polovica države je kraški teren (beri jeba za namakanje, ker voda ponikne in težek teren za obdelavo). Ne da se ne da, je pa sigurno treba več truda in težko dosežeš tržne cene, bi rekel pri današnjih standardih kapitalizma. - Problem je tudi trpeč odnos kmetov, ki nekako bolj jamrajo kot pa da bi kaj naredili. Da bi se pa kdo resno tržno-ekonomsko lotil kmetije, pa ne oz. jih je zelo malo. Jaz bi tudi malo na šiht za hobi hodil, potem pa imel še razne stranske dejavnosti za zraven, da zvozim čez življenje. Pa da ne govorimo, da jim preko subvencij kupujemo veliko opreme. Potem pa lahko imamo tudi kaj od tega. - Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam. - Te prevoze na delo iz hribov bi lahko tudi podjetja rešila, če bi jim bilo kaj do kadra. V Avstriji je ogromno alpskih kmetij. Vem za podjetja, ki zjutraj po kmetijah ljudi s kombiji poberejo in jih potem odpeljejo nazaj. To je neko sožitje, ki funkcionira.  
    • Višji standard in poceni bencin... 😔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.