Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

hmmm, pr nas smo dobli rde?ega jugota brez te?av pa ?e serijsko je imel manj?o od 1000.

 

 

Ko je tast kupoval (placati je bilo treba skoraj eno leto prej... je bil pa eden izmed prvih serij... GLede prevzema je dobil posto, da je prevzem takrat in takrat ob tej in tej uri ... In na parkingu je bilo 98% posiljke v eni barvi in nekaj vozil v drugi barvi... Tista vecina je bila v zeleni barvi :) ... In to sploh ne mores verjeti, da so prisli eni brez volana, brez sedeza... ipd. In se je zacel boj za to, da bi vsak svojega skompletiral :) ... Bil je pa se Jugo in ne Yugo, kot so bili kasneje... Tocneje Jugo 45 :) ... 

 

Zal najdem zaenkrat samo tole sliko tega Jugota :) ... 

PICT0975-20150130-205015.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?na se vam zdi pa kaj preglednost v tem avtu? Razmi?ljam da bi si dodatno naro?il ?e parking kamero, ker kakor se spomnim se ?ez zadnjo ?ipo vidi bolj tako tako. Ali se da parkirat brez raznih pomagal ?

 

Jaz imam limuzino, montiral sem vzvratno kamero in vidljivost je fenomenalna, parkiranje pa u?itek :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa ne bo 18 col mal prevelike za g100. Mislim  bo to sploh kam ?lo ko bo? te valarje dal gor? Tud sam sem razmi?ljal o 18. Res da je avto lep?i ampak a se to dost pozna pri mo?i? pospe?kih itd? Samo zarad lepote avta jz nebi ?el dajat 18 gor pa se pol fural kot z cliotom 1.2 ma?ina. Ne vem ni? no?em pametovat ker ?e sam ne vem kolko je razlika med 16 in 18 col. bi pa mel 18 definitivno :) no ?e raje 17 ker mislim da bolj pa?ejo kot 18. ?koda da ni homologirano. To bi moglo bit vse od 15 do 18 pa pol sam zbira? ka ho?e? met. :)

:zoom-zoom:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa ne bo 18 col mal prevelike za g100. Mislim  bo to sploh kam ?lo ko bo? te valarje dal gor? Tud sam sem razmi?ljal o 18. Res da je avto lep?i ampak a se to dost pozna pri mo?i? pospe?kih itd? Samo zarad lepote avta jz nebi ?el dajat 18 gor pa se pol fural kot z cliotom 1.2 ma?ina. Ne vem ni? no?em pametovat ker ?e sam ne vem kolko je razlika med 16 in 18 col. bi pa mel 18 definitivno :) no ?e raje 17 ker mislim da bolj pa?ejo kot 18. ?koda da ni homologirano. To bi moglo bit vse od 15 do 18 pa pol sam zbira? ka ho?e? met. :)

Saj so pri najvisjih paketih (Revolution,...) 18" platisca standardno vkljucena...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa razlika v sirini... Pri 16" so dimenzije 205/60 R16, pri 18" pa 215/45 R18 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

seveda se bo poznalo tako pri porabi kot na koncni hitrosti...18col za 100konjski avto zame osebno bedarija na kvadrat

se strinjam...sem enakega mnenja  :rolleyes:  lp  :D  B)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.