Skoči na vsebino

Obnova počitniške prikolice


jures

Priporočeno sporočilo

Saj res, jaz pa nisem potem ni? napisal o na?em ogrevanju. Torej, po doooolgem iskanju sem dobil prenosno klimo, ki je dvosmerna, se pravi, da lahko ogreva ali pa hladi. In smo jo pozimi ?e tudi testirali. Parkirali smo pod smu?i??em na Sori?ki planini in priklopili na elektriko. Kljub temu, da se je pono?i temperatura spustila pod ledi??e, je klima brez te?av ogrevala. Zdaj bomo videli, kako bo zadeva delala poleti. Je pa fino, ker prenosna klima ima... ... ... ... Kako naj napi?em? Split klima ima zunanjo enoto in notranjo enoto. In med enotama je samo cev. In zunanji zrak kro?i zunaj, notranji pa notri. In ni izgub. Pri prenosni pa je vse skupaj v eni "?katli". Zato del notranjega zraka kro?i skozi "notranji" register, del notranjega zraka pa skozi "zunanji" register in nato ven iz prikolice. Kar pomeni, da v prikolici ustvarja podtlak, zato skozi zra?nike vle?e zunanji zrak noter. Pri sedmih osebah v tako majhnem prostoru je bilo ravno prav izmenjave zraka, klima pa je dobro grela. Sicer je pri tem nekaj izgub, ampak dokler se elektriko pla?uje pav?alno in ne po ?tevcu, se glede tega niti ne obremenjujem preve?..

Kateri model prenosne pa ima?, da tudi greje?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...
  • Jest je spremenil naslov v Obnova počitniške prikolice
  • 4 let kasneje...

Sta mi na prikolici krepnili sprednji pozicijski luči. Ena je očitno dobila nek kamenček in je počila, pa je notri vse zoksidiralo, drugo smo razbili, ko smo pospravljali baldahin.

 

Grem na prvi servis za kamp-prikolice (Avanturer Kromberk), pa je nimajo.

Grem na drugi servis za kamp-prikolice (Koptex Kromberk), pa je nimajo.

Grem v prvo trgovino z avtodeli (Evroton Solkan), pa je nimajo.

Grem v drugo trgovino z avtodeli (AS Nova Gorica), pa je nimajo.

Grem v tretjo trgovino z avtodeli (K3 Šempeter pri Gorici), pa je nimajo.

Grem v kmetijsko (Agrolit Kromberk), pa je nimajo.

Grem v OBI v Novi Gorici, pa je nimajo.

 

Počasi mi zmanjkuje idej, kam naj še grem po dve lučki, ki bi koštali vsaka okoli 5€...

 

Kot da bi iskal vesoljsko ladjo, ne pa dve 5W pozicijski lučki...

Popravljeno od Slivka
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bemti tamestne!

 

Pridem v kmetijsko v Tmin in mi da na izbiro: ene z ledicam, z žarnicam pa dve velikosti. 

 

No, tavečje z žarnicami so bile prave in za 6,40€ sem dobil obe, ki sem ju rabil. Le iz mesta, kot je Nova Gorica sem se moral zapeljat 40 km na podeželje, do Tolmina. Zdaj so že zmontirane in delajo. 

 

Direkt proizvajalec prikolice je iz Novega Mesta in bi me poštnina prišla več kot lučki...

  • Všeč 4
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.