Skoči na vsebino

Vleka prikolice - 2.2. diesel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Je tudi 200kg tezja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sicer pa, ?e ima? kak?no tako stvar, sporo?i, pridem z BTjko pa potegnem. Ima? prikolico skupne te?e 1400 kg? Ni problema, dve hkrati lahko, pa ?e ostane rezerve...

Napisano

Ja, saj diesel motor lahko 1600kg vle?e, v Nem?iji in Avstriji pa 1800kg...jaz imam bencinarja...


Mel tudi jaz petko, pa je mela ?e v osnovi ve?jo nosilnost...

Napisano

Kolikor vem, ve?, zakaj lahko s slovensko vle?e? 200 kg manj kot z avstrijsko. Vsaj obve??en sem, da si obve??en.

 

A sem to zdaj malo zakompliciral?

Napisano

No ja no...

 

 

 

Najve?ja dovoljena masa prikolice, ki jo lahko doti?no vozilo vle?e, je definirana v homologacijskih podatkih doti?nega vozila. Le-te se lahko glede na ?tevilko raz?iritve homologacijskega dokumenta (aktualna verzija in njene morebitne predhodnice) med seboj tudi razlikujejo.

Napisano

Torej lahko razumemo nekako tako: tisti, ki je opravljal nacionalno homologacijo, ni preverjal prav vseh podatkov, pa? pa je naredil copy-paste prej?njega modela. Po liniji najmanj?ega odpora...

 

A lahko preveri? ?e eno stvar: vsaj jaz na BTjki imam kovinsko plo??ico, kjer je vgravirana najve?ja dovoljena obremenitev posamezne osovine ter kolik?na je najve?ja dovoljena masa priklopnika brez zavore in priklopnika z zavoro. Pri meni se podatki ujemajo s homologacijo. Pa pri tebi?

Napisano

Jaz jo imam pri sprednjih levih vratih.

 

?enina petka jo ima pri sprednjih desnih vratih, vendar ima samo ?tiri vrstice in ne ?est, kot pri meni. O?itno nekaj podatkov manj, nisem pa raziskoval, kateri "manjkajo"...

Napisano

Plo??ica je na prvem desnem notranjem blatniku zraven amortizerja. Ko haubo odprete, se vidi takoj... Na moji mazdi so ?tiri vrstice

 

    1950 kg

    3450 kg

  1 1010 kg

  2 1040 kg

Napisano

1950 kg je dovoljena skupna te?a avta, potnikov in tovora...+1500kg prikolica, pa smo na 3450kg...

Prva ima lahko maksimalno 1010kg, zadnja pa 1040kg, s tem, da vsota prve in druge ne sme presegat 1950kg...

Napisano

V mojih navodilih je za diesel motor sedan obliko 3635 dovoljena skupna te?a..-1500kg pa smo na 2135kg...

Napisano

Ja 3635 je najbr? oboje skupaj. Zgoraj si napisal 1950 dovoljena skupna te?a avta. Ta je pri meni 2135,....mal se ?e fecla od teh ?tevilk.

Napisano

Pri moji pa pi?e 2135 za avto in max 3535 :) Valda je razlika 1400 :) Prva os  ma nekaj ?ez 1000kg, druga pa n ekaj ?ez 1100kg se mi zdi..

Napisano

Pri moji pa pi?e 2135 za avto in max 3535 :) Valda je razlika 1400 :) Prva os ma nekaj ?ez 1000kg, druga pa n ekaj ?ez 1100kg se mi zdi..

Potem je to ze vse to tovarnisko definirano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jup, danes sem dobil preblisk. Na izpisku al ra?unu od servisa pi?e low power. Torej tri verzije motorja so:Lp, mp in hp. Lp vle?e 1400,ostali dve pa 1600. To je logi?no, naj?ibkej?a pa? manj vle?e. Je pa ?e vedno zanimivo to, da v nemciji Lp verzija vle?e toliko kot pri nas hp(high power). Ne vem, al majo manj klancev tam :-)

Napisano

Nisem temo sledil od za?etka. Opozoril bi na problem skupne te?e skupine vozil.

Pri te?i avtomobila in prikolice je potrebno upo?tevati omejitev voznika. Za B kategorijo je maksimalna dovoljena te?a obeh skupaj 3500 kg. ?e je ta te?a prese?ena je potrebno imeti dovoljenje za kategorijo C.

Pri tem se upo?teva maksimalna dovoljena te?a avtomobila in maksimalna dovoljena te?a priklopnika, ne glede koliko je dejanska te?a skupine vozil ob kontroli.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Smo obdelal tud to :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nisem temo sledil od za?etka. Opozoril bi na problem skupne te?e skupine vozil.

Pri te?i avtomobila in prikolice je potrebno upo?tevati omejitev voznika. Za B kategorijo je maksimalna dovoljena te?a obeh skupaj 3500 kg. ?e je ta te?a prese?ena je potrebno imeti dovoljenje za kategorijo C.

Pri tem se upo?teva maksimalna dovoljena te?a avtomobila in maksimalna dovoljena te?a priklopnika, ne glede koliko je dejanska te?a skupine vozil ob kontroli.

 

Ni ravno tako.

 

Voznik, ki ima samo B kategorijo, lahko vozi vozilo do 3500 kg najve?je dovoljene skupne mase in skupino vozil (torej vle?no vozilo in priklopnik) skupne te?e 4250 kg, pri ?emer vle?no vozilo ne sme presegati 3500 kg.

 

?e skupina vozil (torej vle?no vozilo in priklopnik) presega 4250 kg, vle?no vozilo pa ne presega 3500 kg, mora imeti voznik poleg B ?e E kategorijo.

 

?e ima vle?no vozilo ve? kot 3500 kg, mora imeti voznik C kategorijo.

 

Ne glede na obliko in predelavo vozila: ?e ima vozilo manj kot 9 sede?ev z voznikovim vred, ni potrebna D kategorija (v?asih iz avtobusa naredijo potujo?o trgovino ali potujo?o knji?nico ali avtodom. ?e so sede?i odstranjeni in je vozilo homologirano na najve? devet sede?ev z voznikovim vred in brez stoji??, pade v C kategorijo pa ?eprav je za osnovo predelave vzet avtobus, za katerega je potrebna D kategorija. Enako velja za tovorno vozilo. ?e ima 3000 kg lastne te?e in kljub mo?nosti, da ima ?e 4000 kg nosilnosti ga kdo homologira na 500 kg nosilnosti, dobimo najve?jo dovoljeno maso 3500 kg in zato je vozen z B kategorijo). Najbr? ni potrebno posebej poudarjati, da se je v tem primeru potrebno dr?ati omejitev iz homologacije in se ne sme preva?ati ve?, kot pi?e v homologaciji kljub temu, da tovarni?ki podatki vozila to dovoljujejo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.