Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

 

Imam problem z mojo mazdo 6.

 

 

Prdv?eraj?njim sem pri?el na Hrva?ko obalo (Mljet). Kar lepa tura, avto je normalno laufal do tja, a v?eraj (naslednje jutro) je te?ko v?gal. V prostem teku sploh ne v?ge prav oz. po eni sekundi ugasne (sli?i se tak kot da bo zru?o motor.

 

Avto v?ge samo z dodajanjem gasa, ki ga moram dr?at okrog 15 s na 1000 obratih, potem pa avto normalno te?e v prostem teku. Ugotovil sem tudi, da nima take mo?i oz. da konketno v 3. prestavi od 2000 obratov naprej ne vle?e tako kot bi mogo in cuka (pospe?ki od 2000 pa do 3000 obratov naprej so slab?i - kot da ni take mo?i)?

 

 

A je mo?no, da je problem z nafto - nazadnje sem tankal na INI?

 

Mi lahko kdo kaj pomaga svetuje, kaj nardit v tem primeru?

 

Hvala za vsako pomo?.

 

Lp, Boris

Napisano

Imv ventil (se en...) zjutraj je bilo verjetno hladno a ne

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede, da ima? probleme v vseh obratih tole ne bo IMV ventil ampak nekaj drugega in ?isto mo?no, da si kak?no gnojnico notr vliv sploh, ?e si na kaki zakotni pumpi tankal.

33112_1.png

Napisano

No moram povedat, da mrzlo tu ni, saj sn na Mljetu (najtopleje poleg Dubrovnika).

Tankal  sem pa na Hrva?kem OMW in pa na bencinski INA.

 

In kaj naj naredim?

Je to " nevarno" za motor?

 

Kaki so priakovani stro?ki?

 

 

 

Napisano

jaz ?e vedno stavim na imv ventil. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz ?e vedno stavim na imv ventil. 

 

jaz ?e vedno stavim na imv ventil. 

 

jaz ?e vedno stavim na imv ventil. 

 

jaz ?e vedno stavim na imv ventil. 

Napisano

Zanima ?e me slede?e:

 

 

1. A bom lahko sploh varno pri?el do doma ali je reskirano (okvara motorja in podobno)?

 

2. Stro?ki IMV ventila in kako funkcijo opravlja?

Napisano

Dokler vzge vzge le v leru zna ugasat, so bili pa tudi problemi ko ni vec vzgal. Drugace ventil in delo ene 350 ojro, bi pa prej preveril pro kakem pelko servisu.

 

A si se kaj probal?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

No moram vam povedat, da je res bil kriv imv ventil.  Samo mislim, da sem se fajn zajebo, ker sem dal not rabljenega (150 eur) in mi spet zajebava. Kaj pa ?e kupim novega z ebaya (je rizi?no)?

 

Novo je le novo a ne?

Napisano

Hja... rabljenga zato prodajajo, ker je bil verjetno tudi ?e pokvarjen. IMV ventil mora? kupiti nov pa ?etudi je ?e 100? dra?ji - ni druge.

33112_1.png

Napisano

Evo mene zopet. nisem ve? dovolj pameten, kaj je narobe z mojim konji?kom. Po menjavi IMV ventila (rabljen ventil) mi je avto normalno v?gal, vendar mi je ob?asno hladen ?elel crknit pri v?igu (tudi obrati so nihali neobi?ajno, kar se v preteklosti ni dogajalo), pa tudi topel je v?asih ?elel crknit????

 

Danes sem avto zjutraj normalno v?gal, ni mi ne cukal, tudi v prostem teku je normalno laufal. Peljal sem se normalno brez cukanja in kakr?nikoli te?av, dokler nisem pri?el domov, pustil avto v?gan (prosti tek), stopil ven, odprl gara?o in avto mi naenkrat crkne. Sku?am ga v?gat (normalno da brez gasa ker je bil topel motor) in avto spet crkne. To sem ponovil 3X in je avto crknil, ko sem pa dodal gas in ga dr?al okrog 20 sekund je zopet laufal normalno. Zopet avto ugasnem in ga sku?am zagnati brez gasa in avto spet normalno v?ge?!

 

Nimam pojma zakaj se to dogaja?

Napisano

Obstajata dve varianti tega ventila, a se ve kako jih lo?i? oz kateri motorji imajo katero dol?ino?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Obstajata dve varianti tega ventila, a se ve kako jih lo?i? oz kateri motorji imajo katero dol?ino?

Dolg je do 136 konjev, pred dpf, kratki pa DPF serija 143 konjev.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dolg je do 136 konjev, pred dpf, kratki pa DPF serija 143 konjev.

A ve? morda ?e ?tevilki obeh, ker ti tak vse ve?? :rispekt:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.