Skoči na vsebino

Žarnica in servis

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Boss, pa se recimo na FRA avtih izjemno rade krepavajo zarnice, upam da je Fiat kaj boljsi v tej prvini :)

 

 

Pri prvi sestici so meni tudi crkavale zarnice glavnih zarometov... vsakih par mesecev je bilo treba manjat kaksno zarnico... Od druge sestice dalje, ko imam ksenonske zaromete, pa dosedaj se nisem nikoli menjal nobene zarnice ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zatole in podobne se spla?a ?e imeti AMZS ?lanstvo. Veliko storitev pokriva, jaz grem danes AKU pogledat kon?no

 

http://www.amzs.si/si/408/Popusti_v_AMZS.aspx

 

Ja ... ampak sej gre? v to z mislijo ... how hard can it be - pih, zamenjava ?arnice... paravi dec to naredi z levo roko. :lol:

 

Uff akumulator - a mi kdo verjame, da imam notri ?e vedno originalni aku iz leta 2008, ko je bil avto kupljen? :blink:

Boss, pa se recimo na FRA avtih izjemno rade krepavajo zarnice, upam da je Fiat kaj boljsi v tej prvini :)

?al ne... ?e je sre?a zdr?ijo pol leta.

33112_1.png

Napisano

Moj fotr ma isto na mazdi 6 sekr originaln akumulator pa je 08 letnik :). Na mojmu je pa prejsni zdrzal 7 let, ker ko sem ga menjal sem v predalu nasel se racun in garancijo :)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Mene pa zanima, ?e kdo ve do koliko kelvinov (K) naj bi bilo max. priporo?ljivo za ?arnico, da zadeva oz. temperatura ni ?kodljiva za le?e oz. lu? samo? Ker ni nobena znanost, da so mazdine lu?i v podnu sem zasledil, da se da dobiti tudi ?arnice z 6000K (klasi?na ?arnica in ne HID kit). Sem mnenja, da je to ?e vse skupi premo?no za to moje klasi?no halogensko ohi?je in znajo posledi?no nastopiti te?ave, katerih pa no?em :). Sklepam, da je neka razumna/varna meja tam do 4000k, vendar je to samo moja domneva. Sem tudi ?e kar nekaj prebral okoli HID xenon kit-a, vendar me nekako ne prepri?a in poleg tega ?e na tehni?nem znajo srat, ?e ga vidijo.  Zanima me, ?e ima kdo izku?nje z malo "bolj" mo?nimi ?arnicami, ker sem zamenjal ?e od phillips blue vision, night vision itd. in imajo use skp isto svetilnost. Trenutno imam notri ?ist klasi?ne osram za 4? pa svetijo isto, kot recimo night vision k so ble 25?. Vem, da z nara??anjem kelvina nara??a tudi barva snopa (bolj modra), vendar bi rad neki naredil, ker to res bogo sveti...sploh v primeru slabega vremena ali de?ja. Govora je pa o halogenskih ?arometih, kateri so bili slabo leto nazaj tudi spolirani.

Napisano

Kelvini so oznaka za barvo svetlobe ne pa mo?. Tudi ?e da? 9000K ti nebo lu?i uni?ilo zaradi tega. Videl pa ravno tako ne bo? bolje zaradi ve? K.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kelvini so oznaka za barvo svetlobe ne pa mo?. Tudi ?e da? 9000K ti nebo lu?i uni?ilo zaradi tega. Videl pa ravno tako ne bo? bolje zaradi ve? K.

Ve? ko ima ?arnica kelvinov , ve? oddaja UV ?arkov , ti so strupeni za projektorje.

Napisano

Kelvini so oznaka za barvo svetlobe ne pa mo?. Tudi ?e da? 9000K ti nebo lu?i uni?ilo zaradi tega. Videl pa ravno tako ne bo? bolje zaradi ve? K.

S tem se lih ne strinjam, da kelvini ne igrajo nic pri tem. Recimo pri 5000K je svetloba bolj bela in je posledicno tudi vecja preglednost na cesto (usaj meni), kot pa recimo tale poscana rumena svetloba k ma 2500-3000K. Se strinjam, da ne pripomore k temu da bi bila svetilnost daljsa, vendar pa definitivno pripomore k boljsemu pregledu na cesto.

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Da ne odpiram svoje teme. Katera zarnica je za osvetljitev zadnje tablice (2009 mazda 6). Predvsem katere LED je ok saj navadno sem ze cca 4* menjal.

Napisano

Te ledice od philipsa pa od osrama so petarda in so vredne tok denarja. Svetloba je cist drugacna od npr. kitajskih. Poleg tega te kitajske ledice po hitrem postopku crknejo ali pa zacnejo utripat. Je pa drgac prepovedano imeti led pozicijo in je kazen 500?. Naceloma se v to ne vtikajo, ampak nikoli ne ves. Jest sem recimo imel vse led (parkirne, rikverc, registerska, zmigavci) in pa xenon kit pa nikoli problema :). Ce si slucajno iz gorenjskega konca ti lahko dam ene par ledic (kitajskih), da vidis kako izgleda. Prva generacija ima isto podnozje - W5W (pozicija, za registrsko, stropne...)

Napisano

A to so potem take, da full mocno osvetlijo tablico in cesto za avtom in so vcasih kar malo motece, ker orevec svetijo... Na tablico se pa itak slabse vidi, ker so premocne ledice in prevec hladna svetloba... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zakaj orignal ni ok? Tablica zadaj mora biti reflektorsko osvetljena, zadnje lu?i pa ugasnjene...

Va?no spredaj led dnevne lu?i in led lu?i za registrsko tabico...zanimivo...

Napisano

A to so potem take, da full mocno osvetlijo tablico in cesto za avtom in so vcasih kar malo motece, ker orevec svetijo... Na tablico se pa itak slabse vidi, ker so premocne ledice in prevec hladna svetloba... ;)

Te ki jih omenjam niso take. Vem pa kah mislis, tisto je res cesko

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ne tisto omg. To normalno osvetli tablico in ni cel reflektor, da se registerska kar sveti. Te, katere ti mislis imajo mnogo vec led chipov in to ponavadi pase samo na bmwja :P

 

Saj zadnje luci so ugasnjene. Govorim za vzvratne luci, sepravi ko prestavis v vzvratno se je pri led zarnicah dobesedno naredil dan. Meni je to sploh prav prislo glede na to da sem imel zadnje sipe zatemnjene na max.

  • Jest je spremenil naslov v Žarnica in servis

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.