Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Glede na poreklo avtomobila je res mogo?e, da je pri?lo do obrabe, pove?anih tolernc med bati in cilindri in morda tudi slab?ega funkcioniranja batnih obro?kov (onesna?eni utori). Tudi meni ni jasna teorija slabih bakrenih podlo?k na injektorjih. ?e nastane izguba komresije zaradi pu??anja teh tesnil na injektorjih, je motor "usran" na zgornjem delu.

?e je poraba rezultat obrabe, pomaga aditiv old special (blagovno znamko poi??i sam), ki zaznavno zmanj?uje porabo olja.

Na tebi je, da se odlo?i?, kaj bo? preizkusil, ali menjavo podlo?k, ali uporabo aditiva, ali pa obe varianti, ?e po menjavi podlo?k ne bo rezultata.

 

?vijo,

 

podlo?ke so iste kot nove. Moj motor je letnik 2005, kjer so ?e serijsko zamnjali podlo?ke. Glede aditiva pa razmi?ljam. Bom po?akal servis, ko zamenjam filter. Hval za tip.

Napisano

 

?e je poraba rezultat obrabe, pomaga aditiv old special (blagovno znamko poi??i sam), ki zaznavno zmanj?uje porabo olja.

 

A ima kdo na ?tajerskem te proizvode v Trgovini, da se kupijo ali samo preko spleta.

 

lahko po?lje? tudi ZS

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

naj ?e jaz dodam svojo izku?njo z na?o mazdo mpv. je letnik 2004 .

 

mi je ne menjamo.. smo ve? kot zadovoljni. ko smo jo kupili je imela prevo?enih 117.000 km sedaj jih ima168.000 in nobenih problemov..priporo?am vsem ki kupujejo enoprostorca..ker je res udoben in dost velik avto.

Napisano

?e te zanima kaj glede bencinske MPVjke, sem pravi naslov - moja je letnik 2000, Exclusive oprema, imam jo 4 leta, oz. 75.000km.

 

V oglasih se izogibaj verzij s klopjo zadaj (avto izgubi vso prilagodljivost) in ?udnih zgonjenih uvozov iz Italije.

 

Plusi so presentljivo pro?en in var?en motor (tudi pod 7 litrov se ga da peljati), odli?ne zavore (naj vas bobni zadaj ne zavedejo), odli?na lega na cesti in izkori??enost prostora (ve? od sodobnikov ga ima le Grand Voyager).

Originalni deli so 'klasi?no japonsko' dragi, a se za normalne (v?asih sme?ne) cene dobijo kvalitetni nadomestki (sam sem to ob?util pri nakupu Brembo diskov in zav.plo??ic ;) ).

 

Od minusov bi omenil slabo kvaliteto usnja na vol.obro?u, cevi za vodo in klimo za zadnje kontrole ventilacije sem menjal v celoti z bolj kvalitetnimi.

 

?e te zanima kaj ve?, se mi javi (glede na tvoje pisanje si tudi ti iz Maribora/okolice) in poglej avto v ?ivo, ?e ne drugega, za ob?utek, kako mora biti avto pri 180.000km ohranjen in za primerjavo z diesli (sem edini, ki prodaja bencinca). :hudicek:

 

LP,

 

Milan

  • 3 leta kasneje...
  • 1 leto kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Super, ravno danes grem v Tivat. 😃 Lani sem gledal tiste podmorniške jaške v okolici.
    • Takoj pomislim na eno osebo ko vidim to sliko 😁😂🤣  
    • Če si že v Črni Gori - v Tivatu v pomorskem muzeju je na ogled podmornica Heroj. Zanimiva reč za ogledat, vsaj nam je bilo...
    • Nič ni treba gledati porabo in zemljevid s polnilnicami, ko imaš nekaj časa EV, saj znaš precej dobro oceniti, kako in kaj.   Jaz sem si izbral dva Ionityja na Hrvaškem na avtocesti in to je bilo to. Na prvega sem prišel s 14 % baterije, na drugega z 10 %. V Črno Goro pa celo s 24 %. Torej je bilo rezerve še veliko za morebiti kak nepredviden dogodek. S tam da me je na jugu ujelo še neurje.   Kolikor časa "izgubiš" na avtocesti v primerjavi s tem, če bi vozil 130 km/h (kar itak težko, če greš na turistične datume), dobiš noter na regionalkah, kjer lažje prehitiš tovornjake, avtobuse, avtomobile s prikolicami itd. Na regionalkah sem prehitel tudi CX-3 pa CX-30, pa blizu 100 km vozil za eno novo MX5 slovenskih tablic.   Ampak ja, dokler ne boste preizkusili, ne boste niti vedeli, niti verjeli.
    • Se pravi, da imata oba enak stres: koliko pritisnit, da ne bo preveč. Samo limit je različen...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.