Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Za praznike sem imel nekaj dni avto parkiran in zaradi vremenskih razmer mi je ro?na zagrabila tako, da mi no?e ve? popustiti.

Po nekaj 100 metrih vo?nje ro?na ?e vedno ni popustila, zato sem dal dol kolo malo potolkel po zglobih po?prical z WD-jem in kole se je za?el delno vrteti.

Sedaj pa ugotavljam, da diski ?e vedno rahlo dr?ijo, saj je feltna vro?a po nekaj prevo?enih kilometrih in tudi ob?utek vo?nje je druga?en. Ro?na mi pa sedaj prime precej kasneje kot pred tem.

 

Ali lahko ?e kaj sam naredim ali je potrebno peljat ravno na servis?

Hvala za odgovore.

 

 

Napisano

zna biti da ti je zablok cilinder in bo potrebno razdreti - iz kje si?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mazde 6 od tega letnika naprej  do nove serije ,predvsem  letnik 2009 vsem  slej ko prej zablokira zavorni cilinder.

 

Zadeva je tak?na, kolesa dol obnovit (s?istit, zbrusit rjavino,podmazat zavorne cilindre,in zamenjat zavorno teko?ino) zamenjat diske in plo??ice v kolikor so pregrete in ima? za naslednih 100kkm mir ;)

Jaz in ?e nekaj  iz foruma smo ?e po?timali  problem.

?e si dovolj spreten in ve?? naredi sam ?e ne, pa je  forumski mehanik(Peljko v Medvodah) dober naslov.

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?e kli?em Pelkota, hvala za odgovore, sem ?e na drugem naslovu dobil podobno razlago. Zna bit kar kompleksna zadeva pa kar nekaj stro?kov.

Groza, se spra?ujem kako v bodo?e, ker brez ro?ne ne moram parkirat. Se pravi ?e obnovim zavorni celinder se te  te?ave ne bodo ve? pojavile, ali bom mogel vsak dan avto prestavljat.

Napisano

jaz rocne nikoli ne uporabljam ko parkiram (ravno zaradi tega kar se ti je zgodilo - izucilo me je kake 15 let nazaj z enim drugim avtom), uporabljam jo pa redno npr. ko stojim na semaforju al kaksnem klancu ipd.

 

tko da najboljs, da ko parkiras pac mas v prestavi in to je to

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Js pa ravno obratno VEDNO potegnem ro?no, sicer ne na fertik razen ?e je klanec, ker zaradi NEUPORABE je ?e ve? sranja z ro?no, in jaz NIKOLI ?e nisem imel te?av z ro?no niti pri jugotu.

?e jo skozi drka? nima ne ?asa i ne mo?nosti zarjavet in posledi?no ?tekat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ja sej jaz jo skoz uporabljam (hvalezna desna noga in zadaj vozeci,  ker jih ne slepim)  ampak nikakor ne ko parkiram, sploh ce vem da bo parkiranje trajalo nekaj dni oz po mrazu...no go

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e posebej je lahko sranje, ?e vozi? po snegu, se potem ta  otopi in pono?i zamrzne- tudi ro?na zna za?tekat..Zato  jaz na smu?anju nikoli ne zategujem ro?ne

 

 

Napisano

Ni problem v zajli katera primrzne ali vzvod. Problem sedaj je v cilindrih! ?e se pa ro?na redno uporablja....je manj verjetnosti da zamrzne.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Imam enak problem na l. 2003. Cilindri so v redu, ene pletenico pa vzmet ne potegne ven. Bom moral zamenjati pletenice, ker moram ro?no precej uporabljati.

Napisano

Evo, avto ?e pri Pelkotu, upam na ?im manj?i stro?ek. 

Se pa spra?ujem kera jeba mora bit ?ele pri avtomatskih ro?nah, ko se ti kej takega naredi, baje zopet renoji blestijo pri teh te?avah.

Napisano

Avto zrihtan, potrebno je bilo obnovit oba zavorna celindra, zamenjat zavorno teko?ino in pakne, diski so bilo OK. Stro?ek 130,00 EUR.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.