Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Za praznike sem imel nekaj dni avto parkiran in zaradi vremenskih razmer mi je ro?na zagrabila tako, da mi no?e ve? popustiti.

Po nekaj 100 metrih vo?nje ro?na ?e vedno ni popustila, zato sem dal dol kolo malo potolkel po zglobih po?prical z WD-jem in kole se je za?el delno vrteti.

Sedaj pa ugotavljam, da diski ?e vedno rahlo dr?ijo, saj je feltna vro?a po nekaj prevo?enih kilometrih in tudi ob?utek vo?nje je druga?en. Ro?na mi pa sedaj prime precej kasneje kot pred tem.

 

Ali lahko ?e kaj sam naredim ali je potrebno peljat ravno na servis?

Hvala za odgovore.

 

 

Napisano

zna biti da ti je zablok cilinder in bo potrebno razdreti - iz kje si?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mazde 6 od tega letnika naprej  do nove serije ,predvsem  letnik 2009 vsem  slej ko prej zablokira zavorni cilinder.

 

Zadeva je tak?na, kolesa dol obnovit (s?istit, zbrusit rjavino,podmazat zavorne cilindre,in zamenjat zavorno teko?ino) zamenjat diske in plo??ice v kolikor so pregrete in ima? za naslednih 100kkm mir ;)

Jaz in ?e nekaj  iz foruma smo ?e po?timali  problem.

?e si dovolj spreten in ve?? naredi sam ?e ne, pa je  forumski mehanik(Peljko v Medvodah) dober naslov.

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?e kli?em Pelkota, hvala za odgovore, sem ?e na drugem naslovu dobil podobno razlago. Zna bit kar kompleksna zadeva pa kar nekaj stro?kov.

Groza, se spra?ujem kako v bodo?e, ker brez ro?ne ne moram parkirat. Se pravi ?e obnovim zavorni celinder se te  te?ave ne bodo ve? pojavile, ali bom mogel vsak dan avto prestavljat.

Napisano

jaz rocne nikoli ne uporabljam ko parkiram (ravno zaradi tega kar se ti je zgodilo - izucilo me je kake 15 let nazaj z enim drugim avtom), uporabljam jo pa redno npr. ko stojim na semaforju al kaksnem klancu ipd.

 

tko da najboljs, da ko parkiras pac mas v prestavi in to je to

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Js pa ravno obratno VEDNO potegnem ro?no, sicer ne na fertik razen ?e je klanec, ker zaradi NEUPORABE je ?e ve? sranja z ro?no, in jaz NIKOLI ?e nisem imel te?av z ro?no niti pri jugotu.

?e jo skozi drka? nima ne ?asa i ne mo?nosti zarjavet in posledi?no ?tekat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ja sej jaz jo skoz uporabljam (hvalezna desna noga in zadaj vozeci,  ker jih ne slepim)  ampak nikakor ne ko parkiram, sploh ce vem da bo parkiranje trajalo nekaj dni oz po mrazu...no go

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e posebej je lahko sranje, ?e vozi? po snegu, se potem ta  otopi in pono?i zamrzne- tudi ro?na zna za?tekat..Zato  jaz na smu?anju nikoli ne zategujem ro?ne

 

 

Napisano

Ni problem v zajli katera primrzne ali vzvod. Problem sedaj je v cilindrih! ?e se pa ro?na redno uporablja....je manj verjetnosti da zamrzne.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Imam enak problem na l. 2003. Cilindri so v redu, ene pletenico pa vzmet ne potegne ven. Bom moral zamenjati pletenice, ker moram ro?no precej uporabljati.

Napisano

Jaz sem na prej?nji tudi vsak ve?er doma zategnil ro?no, sedaj z novo ?estio tudi, pa ni problemov. Trkam :)

Napisano

Evo, avto ?e pri Pelkotu, upam na ?im manj?i stro?ek. 

Se pa spra?ujem kera jeba mora bit ?ele pri avtomatskih ro?nah, ko se ti kej takega naredi, baje zopet renoji blestijo pri teh te?avah.

Napisano

Avto zrihtan, potrebno je bilo obnovit oba zavorna celindra, zamenjat zavorno teko?ino in pakne, diski so bilo OK. Stro?ek 130,00 EUR.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Takšen je pač trg, vprašanje ni na mestu.
    • električnem pada cena hitreje kot tapravim avtom
    • Evo redni servis na 10,5 let starem Accordu in 209.000km....poleg rednih zadev olja(+menjalnik), filtri, se sprednje "puše" ter obe xenon žarnici (desno mi je dejansko razneslo), zdaj če bosta zdržali kot prvovgradnja 10 let bo super...zraven je bil "nov" 3 leta star Civic hybrid....mojster na servisu jih je pohvalil, do sedaj od kar so zunaj niso imeli kakšnih težav, reklamacij, itd....in predvsem je priznal, da je to edini Hondin motor, ki je primeren za to vozilo (idealen, t.j. 2.0 in 184km), ker ima Honda iste motorje še za oba večja modela je rekel, da je to prešvoh....kar pa je najbolj zanimivo, mi je povedal npr. da imam jaz na Accordu "dihtungo" za glavo motorja 4 slojno, pri teh novih Civicih je samo še 2 slojna, tako da vsi tudi JAP znamke šparajo na vseh segmentih....sicer pa je Accorda pohvalil, pravi da se pelje kot nov in da ni ovir da ne bi prišel do 500.000km brez težav, če ga bom imel do takrat  in bo pleh zdržal..... (ja zimske gume imam samo 17 col :), 225/50, Civic ima 235/40 R18 in zgleda bistveno lepše, komaj čakam poletje in 18 col :)). null
    • Bolje da ne zaidemo v porabo kuhančkov, ane.
    • Ti bi ga prodal po dveh letih za tak denar? 🤔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.