Skoči na vsebino

Mazda 6 dizel 100KW vs. 89KW

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

12l je pa kar malo pretirana cifra. Vozil sem cca.100000km 2.3b in nikoli nisem imel potro?nje preko 10, ampak Avtoplina.

 

?e kupujes starega dizla je smiselno izdatno preveriti turbino, injektorje, interkuler, sklopko in vztrajnik, itd.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Dva znanca, ki imata Mazdo, sta mi svetovala, da raje vzamem bencinarja, ker nimata tako hude porabe. Da je z dizlom prevec stroskov. Zanima me realen podatek kaksnega lastnika bencinarja letnik 2002-04

Napisano

Dva znanca, ki imata Mazdo, sta mi svetovala, da raje vzamem bencinarja, ker nimata tako hude porabe. Da je z dizlom prevec stroskov. Zanima me realen podatek kaksnega lastnika bencinarja letnik 2002-04

No saj ravno moja je bila letnik 2003 in mo?nej?e izvedbe (166KS), kupil sem jo pri 254.000 in vozil do preko 350.000km, ko je ?la od hi?e. V tem ?asu sem menjal le sklopko in hladilnik ter obnovil zavorne ?eljusti. Kaj vse bi pri dizlu menjal v tem ?asu in pri teh km-jih ter kolko bi me to stalo, pa raje ne bom ?pekuliral.  :D

 

Razlike v porabi med D in B, ra?unaj nekako cca. 2 litra, vprid var?nej?emu dizlu, se razume. Nekateri smo zadevo z uporabo LPG-ja potem vseeno sebi obrnili v prid.  :bravo:

 

Pri rabljeni tak?ni D mazdi vem, da so bile te?ave tudi na cedil?ku karterja ter podlo?kih ?ob. Kdor tega ni pravo?asno saniral, se nastopile te?ave. Aja, pa s treso?imi diski je imel marsikdo od nas te?ava na 1.generaciji 6-ke. (V primerjavi z Laguno II, ki sem jo imel neposredno pred to 6-ko v svojem lastni?tvu, so Mazdine zavore polomija in tresarija na celi ?rti).  :huh:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Fama okoli pokvarljivosti dizlov je predvsem zato, ker je okoli 80% ?estk z dizlom in 20% bencinskih. Se pravi je ?e v povpre?ju 4x bolj pogosto sli?at za te?avo z dizlom kot pa z bencinarjem. Pri tem ne smemo pozabit, da v povpre?ju lastniki dizlc delajo bistveno ve? km kot lastniki bencinarc. Poleg tega je precej dizlov uvo?enih iz bohvedi kje in s koliko km ter prevrtenih tako, da je najbolj pametno, da se takih z nejasno servisno zgodovino in kilometri pa? ogne? v velikem loku.

 

Razlika med obema motorjema je dokaj majhna saj sta navorsko enaka le mo?nej?a izvedenka ima nekaj ve? mo?i v obmo?ju med 3000 in 4000 obratih, kjer se tudi najbolj ?uti razlika med obema izvedenkama motorja. Ampak ker se dizlov na?eloma kaj dosti ne vozi v teh obratih je to bolj kozmeti?en podatek kot uporaben in je ?isto vseeno kateri motor kupi?. Je pa res da z mo?nej?im motorjem je bila zraven tudi bolj?a oprema tako, da pri pogajanju za ceno lahko tudi tukaj malo cenka?.

 

Je pa seveda dobro, da se pred nakupom zmeni? ?e s kak?nim priznanim serviserjem, ki se spozna na Mazde da preveri dejasnko ohranjenost avta in "varnost" nakupa.

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne vem od kje folku da kitajci niso kvalitetni. Je res da marsikaj bi lahko rekli glede kvalitete materialov v avtomobilu ali pa o vozni izkusnji, ampak, pod havbo pa dvomim da so slabi. Malo pozabljamo da so kitajci pokupili kar nekaj evropskih znamk, in 100% od tam crpajo znanje, ali pa imajo razna partnerstva z japonci ali pa evropejci. Npr, forthing ima mitsubishijeve motorje, lynk&co je kitajska verzija volvota, lastnik Geelyja ima tudi lastnistvo volvota in lotusa. Tko da, znanje imajo, so ga ze dolg nazaj kupil, ocitno bojo pa naredil isto kot kia pa kdo drug, poceni avtomobili, vzdrzljivi, mogoce se na materialih v kabini prispara, ko se mal uveljavijo pa cene gor, pa boljse materiale, pa je
    • Ko se tisti slavni komet 3I/Atlas končno pricinga najbližje Zemlji, se pa vreme skisa, da se ga ne bo dalo opazovati...   Vseeno, če koga zanima, se bo dalo nekaj videti tukaj:    
    • Jaz sem imel podoben problem z maso na Peugeotu 306 GTI .Celo to so "pogruntali",da je pokvarjena čentralina (glavni računalnik). Občasno mi ni hotel vžgati . Na uradnem servisu so vse živo zamenjali pa ni bilo nič boljše.Šele lokalni avtoelektričar je ugotovil,da je bila slaba masa. Bdw,  Peugeot 306 GTI je bil daleč najslabši avto, kar sem jih imel kar se tiče okvar. 😎  
    • 266.192 Aufrufe · 3.458 Reaktionen | Slovenci patentirali 'Tita... WWW.FACEBOOK.COM Slovenci patentirali 'Tita to-go' Cijelu epizodu pogledajte na platformi Voyo! #voyohr #zoransprajc #stanjenacije  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.