Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

A sedaj bomo pa še doktorirali iz 4-ih podložk? 😮 Govorimo o avtu, ki nov stane 35.000 €, mnogo težav (s posledicami nekaj 1.000 €) pa povzročajo štiri podložke v vrednosti cca 10 evrov. 🙃 Tukaj je veliko za razmišljat, ja .... in @Alex, kakšnega mehanika to imaš, kjer moraš skoraj za vse poskrbeti sam? 🤪

 

WWW.EBAY.CO.UK

2.2 Diesel 2013-2017 SkyActiv Models. Fuel Injector Washer Set (x4). AS Cars has been a trusted supplier of genuine Mazda parts since 2009...

 

 

image.png

Edited by Janez007
  • Haha 2
Posted (edited)
pred 40 minutami je Janez007 napisal:

A sedaj bomo pa še doktorirali iz 4-ih podložk? 😮 Govorimo o avtu, ki nov stane 35.000 €, mnogo težav (s posledicami nekaj 1.000 €) pa povzročajo štiri podložke v vrednosti cca 10 evrov. 🙃 Tukaj je veliko za razmišljat, ja .... in @Alex, kakšnega mehanika to imaš, kjer moraš skoraj za vse poskrbeti sam? 🤪

 

WWW.EBAY.CO.UK

2.2 Diesel 2013-2017 SkyActiv Models. Fuel Injector Washer Set (x4). AS Cars has been a trusted supplier of genuine Mazda parts since 2009...

 

 

image.png

Mehanik je dober. Samo rad poskrbim za, stvari sam, da vem, koliko kaj stane. 😉

In rabil bi jih takoj, oziroma do petka. 

Edited by Alex

 

 

Posted
pred 1 minuto je Alex napisal:

Mehanik je dober. Samo rad poskrbim za, stvari sam, da vem, koliko kaj stane. 😉

Še posebej pri ceni podložk, se res splača, da prišparaš 20-30% 😂

  • Haha 4
Posted
Pravkar je Janez007 napisal:

Še posebej pri ceni podložk, se res splača, da prišparaš 20-30% 😂

No, pri podložkah ni tak problem, pri diskih in ploščicah pa se že pozna. 😉

Da ne govorimo o ceni olja Motul, kot jo ima on. Ima namreč tudi prodajalno avto delov. A vse dobim ceneje kot je pri njemu. 

  • Like 1

 

 

Posted
Pred eno uro je Janez007 napisal:

A sedaj bomo pa še doktorirali iz 4-ih podložk? 😮 Govorimo o avtu, ki nov stane 35.000 €, mnogo težav (s posledicami nekaj 1.000 €) pa povzročajo štiri podložke v vrednosti cca 10 evrov. 🙃 Tukaj je veliko za razmišljat, ja .... in @Alex, kakšnega mehanika to imaš, kjer moraš skoraj za vse poskrbeti sam? 🤪

 

WWW.EBAY.CO.UK

2.2 Diesel 2013-2017 SkyActiv Models. Fuel Injector Washer Set (x4). AS Cars has been a trusted supplier of genuine Mazda parts since 2009...

 

 

image.png

res klavrno, da en tak majhen del lahko povzroči take težave, iz kakega materiala pa so bile potem original? (to mi deluje kot razne delovne naprave iz Hoferja/Lidla, ki so za delo 30min na teden dobre, če jih pa rabiš za resno delo in več urno delovanje pa no go, ker imajo razne plastične ležaje, itd....in enostavno razpade ob resni obremenitvi)

  • Like 1
Posted
dne 31. 8. 2022 ob 10:55 je Janez007 napisal:

... ... ... Govorimo o avtu, ki nov stane 35.000 €, mnogo težav (s posledicami nekaj 1.000 €) pa povzročajo štiri podložke v vrednosti cca 10 evrov. ... ... ... ...

 

To je velikokrat tako. En tak primer: imaš hišo, pa se ti ne da zamenjat tesnila na jeklenki v kuhinji (ki jo dobiš zraven na tistem zelenem čepu z zunanje strani) in plin začne uhajat, zagori in gre cela hiša v vrednosti 200.000€ zaradi tesnila, ki sicer stane 0,10€...

  • Like 5
  • Love 1
Posted

Bom kar temo si sposodil,.. avto mi normalno deluje in pospešuje recimo na avtocesti od 90 do 180kmh kot nič. Ko mi pa izvaja regeneracijo pospešuje do 140 ob rahlem cukanju pri 140zablokira lahko zabijem pedalko do konca in ker noče pospešiti(mogoče pride  na 145kmh po kaki minuti). Any ideas prej k zapelem v sočo 🤪 ?

  • Sad 1

 


image.jpeg

 

Posted
pred 1 uro je TiEn napisal:

Bom kar temo si sposodil,.. avto mi normalno deluje in pospešuje recimo na avtocesti od 90 do 180kmh kot nič. Ko mi pa izvaja regeneracijo pospešuje do 140 ob rahlem cukanju pri 140zablokira lahko zabijem pedalko do konca in ker noče pospešiti(mogoče pride  na 145kmh po kaki minuti). Any ideas prej k zapelem v sočo 🤪 ?

 

Da te slucajno nebo zacel pocasi ze kej un zloglasni senzor izpusnih plinov kej zezat... Ti ze kako napako javi? 

Posted

Ne napake ni javilo nobene, sito je čisto, podložke injektorjev zamenjane(da ni kaj tukaj), sesalni kolektor ščiščen, dpf sm tudi sčistil (sice rnekaj časa nazaj že)

 

 


image.jpeg

 

Posted

167k km, nevem če je bil menjan takrat tudi senzor bi moral vpršati mehanika, ampak ja nekaj ne štima in je povezano s samo regeneracijom ker ko je ni avto piči prav lepo

 


image.jpeg

 

Posted
pred 1 uro je TiEn napisal:

167k km, nevem če je bil menjan takrat tudi senzor bi moral vpršati mehanika, ampak ja nekaj ne štima in je povezano s samo regeneracijom ker ko je ni avto piči prav lepo

Ketno menjaj,da nebo še pogreb prej preden boš našo napako....😉 Saj veš,dizel pa to......

  • Like 1
  • Sad 1
Posted
pred 5 urami je TiEn napisal:

Bom kar temo si sposodil,.. avto mi normalno deluje in pospešuje recimo na avtocesti od 90 do 180kmh kot nič. Ko mi pa izvaja regeneracijo pospešuje do 140 ob rahlem cukanju pri 140zablokira lahko zabijem pedalko do konca in ker noče pospešiti(mogoče pride  na 145kmh po kaki minuti). Any ideas prej k zapelem v sočo 🤪 ?

Alex bi ti napisal da je vse ok, omejitev je itak 130 tako da dokler ni tezav pri 130 ni panike

  • Like 1
  • Haha 2
Posted
pred 7 urami je NevLado napisal:

Alex bi ti napisal da je vse ok, omejitev je itak 130 tako da dokler ni tezav pri 130 ni panike

Alex sploh nima teh težav. 😉

  • Like 1

 

 

Posted
pred 14 urami je TiEn napisal:

167k km, nevem če je bil menjan takrat tudi senzor bi moral vpršati mehanika, ampak ja nekaj ne štima in je povezano s samo regeneracijom ker ko je ni avto piči prav lepo

 

samo konektor poglej, če je rdeče barve je še star :)

  • Like 2
Posted (edited)

pred požarno steno, mislim da snameš samo zaščito in imaš takoj senzor spodaj

 

20200610-215517 (1).jpg

 

 

Edited by SpEkTr
  • Like 1
Posted

Hvala pogledam ob priliki pa poslikam. Me zanima kak strošek je to ker teli mazdini senzorji so zgleda zlati 😛

 


image.jpeg

 

Posted (edited)

20220906_182801.jpg

20220906_182811.jpg

Na drugi sliki je in konektor je črn,..zdej al je bil menjan al ne za 100 ne vem

 

ps: po posnetku na youtube naj bi bil DPF senzor tisti ki sem ga priložil na prvi sliki?

Edited by TiEn
  • Like 1

 


image.jpeg

 

Posted (edited)

Menjava na pamet, je metanje stran denarja ..

Pay Me Kim Kardashian GIF by GQ

 

Izgleda, da že imaš modificiranega:

image.png

Prvoten:

image.png

Edited by Janez007
  • Like 2
  • 1 month later...
Posted (edited)
dne 5. 9. 2022 ob 16:38 je TiEn napisal:

Bom kar temo si sposodil,.. avto mi normalno deluje in pospešuje recimo na avtocesti od 90 do 180kmh kot nič. Ko mi pa izvaja regeneracijo pospešuje do 140 ob rahlem cukanju pri 140zablokira lahko zabijem pedalko do konca in ker noče pospešiti(mogoče pride  na 145kmh po kaki minuti). Any ideas prej k zapelem v sočo 🤪 ?

Pozdravljeni.. Sem nov na forumu in prav tako sem ponosni lastnik Mazde6. Zal se tudi sam srecujem s podobno tezavo kot TiEn in sicer da avto ne vlece vec ko pride do 140kmh in to takrat ko spustim plin in ga nato se enkrat stisnem (ko cuknem na avtocesti). Ko sem postal bolj pozoren na to sem dojel da to naredi na 2500 obratih to v vsaki prestavi ko ga pritiskam (ne vedno ampak vsak dan sigurno). V 6 pestavi je to tocno pri 140kmh. Nekaj minut traja da pride do 150kmh potem ga pa spet odpre in gre avto brez problema lahko do konca. Tezava nastane torej pri 2500obratih. Mislim da se takrat odpre loputa za veliko turbino. 

Naj poudarim da ima avto zamenjani obe turbini in stikalo. Avto je 2013 letnik in ima prevozenih 130000km. Je 2.2 175konjski Aut. Letos je bil avto temeljito pregledan (turbina z loputo) in ni bilo nobene napake ampak sam menim da se morda ta loputa ne odziva pravilno..

Ker od 2500 obratov in naprej se obnasa kot da je SDI heh. Prisilno regeneracijo sem naredil 2 tedna nazaj ko mi je pos etilo dpf lucko. 

Prosim za kakrsen koli nasvet oz napotek do Mazda mojstra. Najblizji pooblasneni servis imam v Britofu pri Kranju (ima kdo izkusnje, so dobri?) 

Lep pozdrav, David

Edited by D_g1n1
Posted
pred 1 uro je D_g1n1 napisal:

Pozdravljeni.. Sem nov na forumu in prav tako sem ponosni lastnik Mazde6. Zal se tudi sam srecujem s podobno tezavo kot TiEn in sicer da avto ne vlece vec ko pride do 140kmh in to takrat ko spustim plin in ga nato se enkrat stisnem (ko cuknem na avtocesti). Ko sem postal bolj pozoren na to sem dojel da to naredi na 2500 obratih to v vsaki prestavi ko ga pritiskam (ne vedno ampak vsak dan sigurno). V 6 pestavi je to tocno pri 140kmh. Nekaj minut traja da pride do 150kmh potem ga pa spet odpre in gre avto brez problema lahko do konca. Tezava nastane torej pri 2500obratih. Mislim da se takrat odpre loputa za veliko turbino. 

Naj poudarim da ima avto zamenjani obe turbini in stikalo. Avto je 2013 letnik in ima prevozenih 130000km. Je 2.2 175konjski Aut. Letos je bil avto temeljito pregledan (turbina z loputo) in ni bilo nobene napake ampak sam menim da se morda ta loputa ne odziva pravilno..

Ker od 2500 obratov in naprej se obnasa kot da je SDI heh. Prisilno regeneracijo sem naredil 2 tedna nazaj ko mi je pos etilo dpf lucko. 

Prosim za kakrsen koli nasvet oz napotek do Mazda mojstra. Najblizji pooblasneni servis imam v Britofu pri Kranju (ima kdo izkusnje, so dobri?) 

Lep pozdrav, David

Hmm. Posvetila ti je dpf lučka. A veš kaj to pomeni? Da imaš zabasan egr, pa kolektor in na koncu tudi dpf filter. 

Na koliko km pa ti dela regeneracije? A se ti olje dvigne kaj proti oznaki max? 

Najprej to preglej. 

  • Like 2

 

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Sej zato so pa očitno župniki na teh sojenjih, da ga spreobračajo 😜🤣   Ali, da opravičijo vse njegove grehe?
    • pa jajo je največji komi veljak.. I dont get it Da se je kakor spreobrnil je samo fasada.
    • Se strinjam. Na CX 30 imam Conti 1. vgradnja in so po cca 50kkm še vedno super. 
    • Tako vezje je na Aliexpre...
    • Kaj,a pol je sodišče napačno odločilo😲   A če bi pa Janšo zaprli,bi pa bila pravična sodba🙄   Kot sem že napisal-levih ni treba prepričati,ker so že "prepričani" (beri-oprani možgani) in ne potrebujejo dokazov-dovolj je rekla-čula od enega "našega".   Ajd-neumen primer-priznam😄...ma se ve v čem je poanta.   Al pa npr.kupim počitniško prikolico pred Covidom...med Covidom cene noooro gor,in prodam. Al na bolhi kupim en za en drek PC za 200€,med Covidom grejo cene v nebo in prodam za 4x ceno... Smo v avto-forumi...tudi okoli avtov,oldtimerjev ipd. je tega...   Pa če pogledamo komunistične veljake in nepremičnine...niti en se ni okoristil...ja seveda...😂  
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.