Skoči na vsebino

Mazda 6 2016, 2.2, Skyactive, izgublja moč, ne pospešuje


Priporočeno sporočilo

A sedaj bomo pa še doktorirali iz 4-ih podložk? 😮 Govorimo o avtu, ki nov stane 35.000 €, mnogo težav (s posledicami nekaj 1.000 €) pa povzročajo štiri podložke v vrednosti cca 10 evrov. 🙃 Tukaj je veliko za razmišljat, ja .... in @Alex, kakšnega mehanika to imaš, kjer moraš skoraj za vse poskrbeti sam? 🤪

 

WWW.EBAY.CO.UK

2.2 Diesel 2013-2017 SkyActiv Models. Fuel Injector Washer Set (x4). AS Cars has been a trusted supplier of genuine Mazda parts since 2009...

 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 40 minutami je Janez007 napisal:

A sedaj bomo pa še doktorirali iz 4-ih podložk? 😮 Govorimo o avtu, ki nov stane 35.000 €, mnogo težav (s posledicami nekaj 1.000 €) pa povzročajo štiri podložke v vrednosti cca 10 evrov. 🙃 Tukaj je veliko za razmišljat, ja .... in @Alex, kakšnega mehanika to imaš, kjer moraš skoraj za vse poskrbeti sam? 🤪

 

WWW.EBAY.CO.UK

2.2 Diesel 2013-2017 SkyActiv Models. Fuel Injector Washer Set (x4). AS Cars has been a trusted supplier of genuine Mazda parts since 2009...

 

 

image.png

Mehanik je dober. Samo rad poskrbim za, stvari sam, da vem, koliko kaj stane. 😉

In rabil bi jih takoj, oziroma do petka. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Janez007 napisal:

Še posebej pri ceni podložk, se res splača, da prišparaš 20-30% 😂

No, pri podložkah ni tak problem, pri diskih in ploščicah pa se že pozna. 😉

Da ne govorimo o ceni olja Motul, kot jo ima on. Ima namreč tudi prodajalno avto delov. A vse dobim ceneje kot je pri njemu. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

A sedaj bomo pa še doktorirali iz 4-ih podložk? 😮 Govorimo o avtu, ki nov stane 35.000 €, mnogo težav (s posledicami nekaj 1.000 €) pa povzročajo štiri podložke v vrednosti cca 10 evrov. 🙃 Tukaj je veliko za razmišljat, ja .... in @Alex, kakšnega mehanika to imaš, kjer moraš skoraj za vse poskrbeti sam? 🤪

 

WWW.EBAY.CO.UK

2.2 Diesel 2013-2017 SkyActiv Models. Fuel Injector Washer Set (x4). AS Cars has been a trusted supplier of genuine Mazda parts since 2009...

 

 

image.png

res klavrno, da en tak majhen del lahko povzroči take težave, iz kakega materiala pa so bile potem original? (to mi deluje kot razne delovne naprave iz Hoferja/Lidla, ki so za delo 30min na teden dobre, če jih pa rabiš za resno delo in več urno delovanje pa no go, ker imajo razne plastične ležaje, itd....in enostavno razpade ob resni obremenitvi)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 31. 8. 2022 ob 10:55 je Janez007 napisal:

... ... ... Govorimo o avtu, ki nov stane 35.000 €, mnogo težav (s posledicami nekaj 1.000 €) pa povzročajo štiri podložke v vrednosti cca 10 evrov. ... ... ... ...

 

To je velikokrat tako. En tak primer: imaš hišo, pa se ti ne da zamenjat tesnila na jeklenki v kuhinji (ki jo dobiš zraven na tistem zelenem čepu z zunanje strani) in plin začne uhajat, zagori in gre cela hiša v vrednosti 200.000€ zaradi tesnila, ki sicer stane 0,10€...

  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom kar temo si sposodil,.. avto mi normalno deluje in pospešuje recimo na avtocesti od 90 do 180kmh kot nič. Ko mi pa izvaja regeneracijo pospešuje do 140 ob rahlem cukanju pri 140zablokira lahko zabijem pedalko do konca in ker noče pospešiti(mogoče pride  na 145kmh po kaki minuti). Any ideas prej k zapelem v sočo 🤪 ?

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je TiEn napisal:

Bom kar temo si sposodil,.. avto mi normalno deluje in pospešuje recimo na avtocesti od 90 do 180kmh kot nič. Ko mi pa izvaja regeneracijo pospešuje do 140 ob rahlem cukanju pri 140zablokira lahko zabijem pedalko do konca in ker noče pospešiti(mogoče pride  na 145kmh po kaki minuti). Any ideas prej k zapelem v sočo 🤪 ?

 

Da te slucajno nebo zacel pocasi ze kej un zloglasni senzor izpusnih plinov kej zezat... Ti ze kako napako javi? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je TiEn napisal:

167k km, nevem če je bil menjan takrat tudi senzor bi moral vpršati mehanika, ampak ja nekaj ne štima in je povezano s samo regeneracijom ker ko je ni avto piči prav lepo

Ketno menjaj,da nebo še pogreb prej preden boš našo napako....😉 Saj veš,dizel pa to......

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je TiEn napisal:

Bom kar temo si sposodil,.. avto mi normalno deluje in pospešuje recimo na avtocesti od 90 do 180kmh kot nič. Ko mi pa izvaja regeneracijo pospešuje do 140 ob rahlem cukanju pri 140zablokira lahko zabijem pedalko do konca in ker noče pospešiti(mogoče pride  na 145kmh po kaki minuti). Any ideas prej k zapelem v sočo 🤪 ?

Alex bi ti napisal da je vse ok, omejitev je itak 130 tako da dokler ni tezav pri 130 ni panike

  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je TiEn napisal:

167k km, nevem če je bil menjan takrat tudi senzor bi moral vpršati mehanika, ampak ja nekaj ne štima in je povezano s samo regeneracijom ker ko je ni avto piči prav lepo

 

samo konektor poglej, če je rdeče barve je še star :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

20220906_182801.jpg

20220906_182811.jpg

Na drugi sliki je in konektor je črn,..zdej al je bil menjan al ne za 100 ne vem

 

ps: po posnetku na youtube naj bi bil DPF senzor tisti ki sem ga priložil na prvi sliki?

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
dne 5. 9. 2022 ob 16:38 je TiEn napisal:

Bom kar temo si sposodil,.. avto mi normalno deluje in pospešuje recimo na avtocesti od 90 do 180kmh kot nič. Ko mi pa izvaja regeneracijo pospešuje do 140 ob rahlem cukanju pri 140zablokira lahko zabijem pedalko do konca in ker noče pospešiti(mogoče pride  na 145kmh po kaki minuti). Any ideas prej k zapelem v sočo 🤪 ?

Pozdravljeni.. Sem nov na forumu in prav tako sem ponosni lastnik Mazde6. Zal se tudi sam srecujem s podobno tezavo kot TiEn in sicer da avto ne vlece vec ko pride do 140kmh in to takrat ko spustim plin in ga nato se enkrat stisnem (ko cuknem na avtocesti). Ko sem postal bolj pozoren na to sem dojel da to naredi na 2500 obratih to v vsaki prestavi ko ga pritiskam (ne vedno ampak vsak dan sigurno). V 6 pestavi je to tocno pri 140kmh. Nekaj minut traja da pride do 150kmh potem ga pa spet odpre in gre avto brez problema lahko do konca. Tezava nastane torej pri 2500obratih. Mislim da se takrat odpre loputa za veliko turbino. 

Naj poudarim da ima avto zamenjani obe turbini in stikalo. Avto je 2013 letnik in ima prevozenih 130000km. Je 2.2 175konjski Aut. Letos je bil avto temeljito pregledan (turbina z loputo) in ni bilo nobene napake ampak sam menim da se morda ta loputa ne odziva pravilno..

Ker od 2500 obratov in naprej se obnasa kot da je SDI heh. Prisilno regeneracijo sem naredil 2 tedna nazaj ko mi je pos etilo dpf lucko. 

Prosim za kakrsen koli nasvet oz napotek do Mazda mojstra. Najblizji pooblasneni servis imam v Britofu pri Kranju (ima kdo izkusnje, so dobri?) 

Lep pozdrav, David

Popravljeno od D_g1n1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je D_g1n1 napisal:

Pozdravljeni.. Sem nov na forumu in prav tako sem ponosni lastnik Mazde6. Zal se tudi sam srecujem s podobno tezavo kot TiEn in sicer da avto ne vlece vec ko pride do 140kmh in to takrat ko spustim plin in ga nato se enkrat stisnem (ko cuknem na avtocesti). Ko sem postal bolj pozoren na to sem dojel da to naredi na 2500 obratih to v vsaki prestavi ko ga pritiskam (ne vedno ampak vsak dan sigurno). V 6 pestavi je to tocno pri 140kmh. Nekaj minut traja da pride do 150kmh potem ga pa spet odpre in gre avto brez problema lahko do konca. Tezava nastane torej pri 2500obratih. Mislim da se takrat odpre loputa za veliko turbino. 

Naj poudarim da ima avto zamenjani obe turbini in stikalo. Avto je 2013 letnik in ima prevozenih 130000km. Je 2.2 175konjski Aut. Letos je bil avto temeljito pregledan (turbina z loputo) in ni bilo nobene napake ampak sam menim da se morda ta loputa ne odziva pravilno..

Ker od 2500 obratov in naprej se obnasa kot da je SDI heh. Prisilno regeneracijo sem naredil 2 tedna nazaj ko mi je pos etilo dpf lucko. 

Prosim za kakrsen koli nasvet oz napotek do Mazda mojstra. Najblizji pooblasneni servis imam v Britofu pri Kranju (ima kdo izkusnje, so dobri?) 

Lep pozdrav, David

Hmm. Posvetila ti je dpf lučka. A veš kaj to pomeni? Da imaš zabasan egr, pa kolektor in na koncu tudi dpf filter. 

Na koliko km pa ti dela regeneracije? A se ti olje dvigne kaj proti oznaki max? 

Najprej to preglej. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K moji majhni Casio kolekciji sta se pridružili dve novi uri. Malce bolj "retro geek style"😄,ker tiste "pametne" itak nihče več niti ne opazi...te pa😃...ko smo z sodelavci na kavi...."ooo🧐-pokaži,kaj imaš to"😲..."blast from the past😍..."   Skratka malo za hec in malo zares.😃   Moram pa reči,da sta izredno lahke in udobne-z časom pozabiš,da jo nosiš.   Naj predstavim Casio WV-59RD-1AEF edina Casio GPS ura oglate oblike (izgleda malce bolj retro). Izjemno precizna (GPS sinhronizacija),in za moj poklic lih taprava za svojo ceno (dobrih 50€ na Amazonu). Že 5-ATM,z že zelo dobrim kovinskim pasom...res iz prešanih "pleh" členkov,a lepo izdelan,ne cufa dlak,in že z dobro sponko. Sprejem GPS signala-zelo dober...za koga,ki rabi absolutno precizno,odporno in poceni retro uro-priporočam👍   Druga je pa bolj "retro show off" modernejša verzija-legendare "Back to the Future" kalkulator-ure. Casio DBC 32D 1AES (dobrih 50€ na Amazonu). Ta je pa tak "magnet za poglede",da je že prav smešno😄...vsi takoj opazijo😲...eni začudeno navdušujoče,spet drugi nevoščljivo zaničujoče (običajno lastniki "pametnih")...in seveda fašeš take in drugačne komentarje....skratka ura privlači poglede😄   Tudi z že malce boljšim "cenenim" INOX-paščkom z sponko,izjemno udobna kljub velikosti,in z zelo praktično avtomatsko osvetlitvijo zaslona...da ne bo kdo mislil,da to pred "pametnimi" urami ni obstajalo. Čeprav imam tudi kakšno veliko dražjo in kvalitetnejšo uro,to uro vseeno zelo rad nosim...prav v posmeh trendu "pametnih"😁   Seveda "pade" enkrat tudi legendarna DBC-611-1D ...čisto iz "gušta"😄   In ker sem jaz-seveda slike+video...prijeten ogled😉       VID_20240224_102715.mp4 VID_20240328_190203.mp4
    • Danasnja kavica ob "postnem" zajtrku v predpraznicnem casu  ...   
    • Posodobitev!   Danes menjal gume in senzorje. Dejansko se je zadeva povezala v nekaj kilometrih in lučka na armaturi je vgasnila.
    • mene so tud začele m6 zanimat, odkar sem od ignacija slike vidu 😂   zanimivo, probaj drugi browser, samo dvomim da je to to. Jest sem glih pred par dnevi en računalnik vrgu, ker ni več WiFi-ja vidu, samo je bla zadeva tudi stara 10let
    • Iščem M6 in pa kakšen BMW motor, če bo kakšna dobra ponudba. Ne, ne dela.  Stran mi odpre, oglase in parametre lahko gledam. Ko pa kliknem na določen oglas, da vidim slike in opis, pa mi vrže ta error. Piškotki pobrisani, probal sem preko proxy, pa tudi ne dela nič. Antivirusa nimam, da bi blokiral.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.