Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

..  ni hotela,pravim,ker sedaj ni ve? te?av.. zaenkrat.

 

Se je zgodilo pred tednom dni,sem bil nekje na na izletu,avto je stal na parkplacu pol dneva.

Se vrnem ,zaba?em bicikel vanj  in ho?em preparkirat v senco,da se ohladi, dokler bomo na peru..

 

In lej ga zlomka japonskega,no?e v?gat.. :blink:

?estkrat zapored ,v?ge -crkne..recimo, kot da bi ne bila koda klju?avnice/klju?a v redu.

 

Rahlo nejevoljen se odpravim na per,dva..tri...  :rolleyes:   in si mislim,mrbit pa potem bo...  

Sem se ?e menil, kdo me pelje domov,da se vrnem z rezervnim klju?em, ?e  je  to  problem.

 

No ,In res ..dvakrat je ?e zahinavil, potem pa kon?no veselo zalaufal...

 

Potem pa naslednji dan, vse do sedaj,  ni? ve? nobene te?ave.

 

Bil na servis,priklopili na ra?unalo...nobene napake.. :ne vem:

 

Se je komu ?e kaj podobnega dogajalo..kaj bi bil lahko vzrok..?

 

benz 2.0  2008

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Senzor gredi / preskocen jermen?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni startal s prve pa si ga zalil... po tretjem poskusu bi moral pritisnit pedal gasa do konca in verglat dokler ne bi vzgal... tam do 60 sekund...

 

Tudi pri "ajnspricu" se to zgodi...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ima verigo in ne jermen, in potem da svizec nazaj motor v fazo ?

svizec loh mal nagloda kabel senzorja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni startal s prve pa si ga zalil... po tretjem poskusu bi moral pritisnit pedal gasa do konca in verglat dokler ne bi vzgal... tam do 60 sekund...

 

Tudi pri "ajnspricu" se to zgodi...

To se ne bi smelo zgodit, ker ra?unalnik dozira gorivo.

 

Prej bi rekel, da je ?lo za glitch ali pa je kak senzor temperature na motorju malo poblesavil. Lahko, da je dolo?il napa?no temperaturo in je zaganjal motor brez zaprtega zraka - po doma?e zauga. Ker pa motor dejansko ni bil ogret je takoj crknil. Sploh, ?e ti zdaj normalno v?iga brez te?av bi samo potrdil sum na kakega od senzorjev.

33112_1.png

Napisano

Ni res bencinarja lahko "zalije?" za zajtrk, ?e ga hladnega zalaufa? samo za cca pol minute minuto, in potem ugasne?, naslednjo rundo zelo te?ko prdne, to se mani dogaj pri Micri,suzukiju,prej?nji  2.3 mazdi in pri sedanji, tega ne marajo niti pod razno.

Zakaj ?

 

Ker je motor hladen si dozira VE? bencina ki ne zgori in ostane v cilindrih ko motor ugasne?, naslednjo rundo pa je potem PREVE? bencina v cilndrih(ostanki od prej in nov bencin) ni pravo razmerje in NI eksplozije ker je premalo zraka-kisika. Zato ?e se to zgodi gas do daske in verglat max 45-50 sekund razen ?e prime(?e ne prime po?akaj par minut in ponovi vajo, problem je da ne pregreje? ?tarterja), potem pa takoj spustit gas in pazit da ne ugasne, v?asih ga je treba, z gasom dr?at tud minuto na 2k rpm, da prime na vse cilindre, druga?e ga trese al pa celo ugasne, kar samo pove?a sranje.

 

@Jures

 

Senzor na odmi?ni ponavadi-vedno nagaja ko je motor vro?, ne ?koduje mu sonce in mraz ampak temperatura motorja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni res bencinarja lahko "zalije?" za zajtrk, ?e ga hladnega zalaufa? samo za cca pol minute minuto, in potem ugasne?, naslednjo rundo zelo te?ko prdne, to se mani dogaj pri Micri,suzukiju,prej?nji  2.3 mazdi in pri sedanji, tega ne marajo niti pod razno.

To dr?i (imel isti "problem" na Kiji, dokler nisem pogruntal kaj ne mara), samo tega dejstva nisem omenil, ker je napisal, da je avto stal pol dneva na soncu in ko je sku?al v?gati ni ?lo. V takem primeru ga ?e ni mogel zaliti - razen, ?e je kak?en podatek zamol?al.

33112_1.png

Napisano

Bilo je tako tako kot sem napisal,v?gala za sekundo,se zavrtela in kuj crknla, 6xzapored

 

Sem se spomnil  na verglanje z gasom do podna,probal za par sekund,pa  se mi je zdelo nepotrebno mu?enje tehnike,

Mislim ,da  je  to v navodilih ,al menda velja za vro? motor..nisem preverjal.

 

Zamol?al sem ,pozabil omenit ,da sem potem po ,recimo 5 km vo?nje ustavil in pozabil ,da ne smem ugasnit.

In lejga zlomka ..spet isto..na sre?o samo dvakrat ,je v tretje stekla.

 

Jasno potem do doma nisem ve? eksprimentiral.

 

Od naslednjega jutra in do danes, pa nobene tosortne te?ave ve?.

 

 

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.