Skoči na vsebino

U?inek zavor na teni?nem

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V?eraj sem naredil tehni?nega z M6 CD136 2005 in mi je mo?akar rekel, da mi ro?na slabo prime in da naj jo na servisu nastavijo. Potem sem gledal parametre in ?e posebej me zmotil podatek, da je u?inek zavor 61%. Meni se to zdi kar malo malo. Pri ?eninem Cliotu je bilo pa 74%. Prednji diski in plo??ice so stare pol leta, zadnje pa nisem menjal, ker naj bi bile dobre ?e za 1 leto. Druga?e pa avto zavira ?isto OK. Ali je ro?no potrebno samo kaj nastavit ali bom moral pred?asno zamenjati ?e zadnje diske in plo??ice, ker manj?i zavorni u?inek je verjetno zaradi zadnjih zavor?

post-4422-0-56159000-1432789593_thumb.jpg

Napisano

Ro?no je menda fajn malo zagret pred meritvami!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mislim da mora bit ro?na zavora vsaj 30%. Verjetno je to mislil.

Hm...Pri cliotu je bil u?inek 22% in tudi ni ni? rekel... Kolik?en u?inek zavor pa imate kaj ostali pri M6 prve generacije?

Napisano

Tole sem pa na netu na?el  :ne vem:  :ne vem:  :ne vem:

attachicon.gifzavora.jpg

Tako kot tukaj pi?e...M1 delovna zavora min 50%, parkirna zavora pa min 16%. Procente si izra?una? tako da vsoti 1008 ali 389 deli? s te?o avta x 10 (pospe?ek) ;) Tako da pri ro?ni si 3% nad minimumom, delovna pa je zelo odvisna od te?e in ne more? primerjat s tono te?kim cliom ;)

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

Tole sem pa na netu na?el  :ne vem:  :ne vem:  :ne vem:

attachicon.gifzavora.jpg

To?no to sem rabil ;)

 

Tako kot tukaj pi?e...M1 delovna zavora min 50%, parkirna zavora pa min 16%. Procente si izra?una? tako da vsoti 1008 ali 389 deli? s te?o avta x 10 (pospe?ek) ;) Tako da pri ro?ni si 3% nad minimumom, delovna pa je zelo odvisna od te?e in ne more? primerjat s tono te?kim cliom ;)

Izra?un mi je jasen...in za u?inek delovne se tako izra?una to?no, za ro?no bi tak izra?un pokazal 23%.

To pomeni, da ima clio za svojo te?o bolj?e zavore kot mazda za svojo...?isto lai?no razmi?ljanje ;)

Napisano

Se strinjam, samo pri mazdi ne razpokajo gumijaste zavorne cevi  tako kot pri cliotu.  :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se strinjam, samo pri mazdi ne razpokajo gumijaste zavorne cevi  tako kot pri cliotu.  :hudicek:

Upam da ne, ker smo jih pri cliotu ravno zaradi tega ?e zamenjali :)

Napisano

Pri zavorah je najpomembneje, da ne prihaja do prevelike razlike med levo in desno stranjo. Mislim, da sme biti razlika najve? 10%. Sicer na tistem listu ne vidim najbolje, zato sam preglej, kje so podatki o razlikah. In koliko % razlike je na posameznih osovinah.

 

?e ti glavna zavora in ro?na zavora na zadnji osi ne dr?ita oziroma je velika razlika med zadaj levo in zadaj desno, bo res treba razmislit o menjavi. ?e pa je razlika samo pri ro?ni zavori, je pa potrebno samo zajle in vzvode malo podmazat. Sploh, ?e ima? navado (tako kot jaz), da avto pusti? v prestavi in ne zateguje? ro?ne...

Napisano

Se strinjam, samo pri mazdi ne razpokajo gumijaste zavorne cevi  tako kot pri cliotu.  :hudicek:

Meni une HEL pleten ne bodo, pred menjavo z bolj?imi zavorami je bil pa u?inek 77 in 20 zadaj (spredaj zrabljene ATE plo??ice, zadaj najcenej?e brembo, zdaj nve dirkalne imajo pomoje zadaj 40  :rolleyes: )

Napisano

Meni une HEL pleten ne bodo, pred menjavo z bolj?imi zavorami je bil pa u?inek 77 in 20 zadaj (spredaj zrabljene ATE plo??ice, zadaj najcenej?e brembo, zdaj nve dirkalne imajo pomoje zadaj 40  :rolleyes: )

Mam enake, oplet dela ?ude?e ?e na pedalu, trd kot beton in ne kot ena gumica pri seriskih lajtngah.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Je pa zanimivo kako men zdele delajo bremze veliko bolje, ko sem jih en dan res konkretno matral na Vranskem. Kot ka?e dejansko premal zaviram in bo treba na vsake tolk narest ene par mo?nih bremzanj.

33112_1.png

Napisano

Moj tehni?ni cca 2 meseca nazaj delovna zavora 78%, in parkirna 32%

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja zavore je potrebno vsake toliko uporabiti, jaz sem eno leto z Xedosom komaj pri?el skozi in je mojster rekel, da so potrebne menjave. naslednje leto sem pa z istimi zavorami le ute?enimi naredil brez problema oz z pohvalo (utekanje je bilo na prazni AC pet krat zavreti iz hitrosti 140 km/h do 50 km / h )

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Brembo big brake kit, hel lajtnge + 1700kg+ te?e pa si tam. :lol:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.