Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, gre za Audi A3, 1.8. Letnik 99.

Avto ima enih kup problemov. Prvi je te?ko prebujanje zjutraj. Avto se v?ge in obrati mu takoj padejo in se vgasne. Ga spet ?tartam in ko mu nabijem obrate potem laufa. Vsak nadaljen v?ig je dokaj normalen, razen "jamranja" motorja...

Med vo?njo, ?e dokonca pohodim plin, ni te?av, avto gre. ?e mu lepo postopoma dodajam gas, avto cuka, kot bi ga nekaj du?ilo. Na semaforju, v prostem teku cuka po malem... Sve?ke niso, so bile v?eraj menjane (so pa bile mokre). Mogo?e cin?pule?

Zanimajo me va?e izku?nje, ker bolj ke hladno, avto te?je v?iga, ve?inoma ga cuka, trese, v?asih pa ni?. Na testerju je avto pokazal napako senzorja odmi?ne gredi. Je to krivo? Sama mo?no dvomim. Smrdi tudi ko pohodi? gas nenormalno. Jutri menjamo cin?pule me pa vseeno zanima, ?e je kdo imel podoben problem.

Hvala vsem!

Napisano

Daj vpra?aj ?e mojstra Pelka, ta ti bo verjetno kar iz prve povedal v ?em je te?ava. ?e najbolj?e po e-po?ti ali sms, ker je trenutno na kraj?em wikend dopustu na Krku. Gsm ima; 041 667 335, e-po?to; avto.pelko@gmail.com

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Va?n da je Audi. Resno, kupi si normalen avto, ?e ne bo? pol ?ihta zapravila na forumih...

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Novejsa mazda predvidoma pride konec leta. Audi je zacasen avto, ki je danes za drobiz bil porihtan.

In z Audiji naceloma nimam slabih izkusenj, tako da ga ni treba sinfat, ker je z svoj letnik izjemno dobro ohranjen. :)

Napisano

No sicer pa avto kot avto, rabljenga kupovat je zmerom loterija, vendar si upam trdit, da je la?je kupit rabljenega bencina kakor dizla. Ima? manj zadev "za zgre?it" in se nategnit. 

 

Zdaj pa pridno cekine na kup in var?evat, ?eprav avto ni ravno vrhunsko smotrna nalo?ba kar se izgubljanja vrednosti na trgu ti?e.  :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Novejsa mazda predvidoma pride konec leta. Audi je zacasen avto, ki je danes za drobiz bil porihtan.

In z Audiji naceloma nimam slabih izkusenj, tako da ga ni treba sinfat, ker je z svoj letnik izjemno dobro ohranjen. :)

 

?e ni strogo varovana voja?ka skrivnost: in kaj je ?lo falit?

Napisano

Zdaj ne vem ravno za kateri avto te zanima, na audiju je bil problem z cin?pulo in oddu?kom.

Z Mazdo je bilo ve? problemov, predvsem vztrajnik, potisni le?ak in kuplunga. Pa ?e kup drugih malenkosti (npr. gumice na teleskopih, kon?niki, pomalem je za?ela pit olje in predvsem pleh, pleh je bil v obupnem stanju...).

Planiram novej?o mazdico, vsekakor ?estica in verjetno kar bencinar, ker mi bolje le?ijo. Kljub temu, da sedaj vozim drug avto, je mazda ?e zmeraj moj favorit med avti. ?e pa ?e ni mazda, bo pa vsaj audi. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mene čudi, kako ti tega ne veš?   A si pozabil kaj se je zgodilo z tekstilno industrijo v Evropi. A si pozabil kako so potonile tudi slo firme, ki niso več uspele tekmovati z dumpinškimi cenami kitajcev. A se zdi to normalno, da greš prodajat na določeno območje s tako nizkimi cenami, da gre proizvajalec v minus, ki pa ga z lahkoto pokrije drugod. Ko lokalna industrija crkne zaradi nelojalne konkurence pa dvignejo cene.   To so naredili tudi z HiFi tehniko, s televizorji, z belo tehniko itd... uničijo in po možnosti kupijo lokalne proizvajalce, ki zdaj delajo dobičke zgolj kitajcu.   Pri avtomobilih, dobivajo subvencije s strani kitajskih oblasti, da lahko tako poceni prodajajo avte, ki bi bili brez subvencij dražji kar pošteno. To se bo delalo toliko časa, da avto industrija v EU počepne potem bodo cene postale "tržne" brez konkurence.    To kar sem tu naštel so vse nepoštene prakse in zavedaj se da kitajca boli kurac a bomo še sploh imeli določen nivo blaginje, ki ga lahko imaš le če nekaj proizvajaš. Če tega ni boš imel težavo kupit karkoli - tudi kitajca ne.    Dokler se bo vse gledalo skozi denar boste ćedalje bolj revni. Ta pregovor še vedno velja, da nisem tako bogat, da bi kupoval poceni. In ja sem šel skozi tako obdobje in sem se vedno nategnil, tako da tega ne počnem več.
    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.