Skoči na vsebino

Suzuki in Wankel motor

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

In porabo, ter obrabo, oziroma kraj?o delovno dobo? Lepo pi?e, da so si kazali prste, kolikokrat so menjali motor. :D
Sicer super mo?na in lahka motorka z wanklom bi kar bila. Ampak koliko ?asa. Stare Stihlarce in Husqvarne so pri hi?i ?e ohoho let brez te?av. Z wanklom bi pa zdr?ale koliko ?asa?  

Saj je nekaj ?asa ve? znamk uporabljalo wanklov motor. Motorji (Suzuki, Norton) kot avtomobili (NSU, pa neke ruske zadeve celo). Ampak na koncu je le ?e Mazda se trudila okoli njega. Ampak Mazda ima vedno nek svoj pristop. V 90ih V6, milerjev cikel, wankel motor, zdaj spet "??ijejo proti vetru" in se no?ejo iti downsizing.. Ne vem no, po eni strani zanimivo, po drugi strani pa so vsi ti pristopi kratkoro?ni, le za generacijo vozil ali dve. ?e mene vpra?ate so bili najbli?je temu kar je sedaj "in" z Mazdo 323 GT-X, GT-R, 1,6 in 1,8 turbo, nekaj kar je danes zelo popularno. No pa njihov pristop laj?anja vozil je tudi spo?tovanja vreden. 

Napisano

Stare ?tilarce in Skuzkvarne, pa tudi moja ?onseredka so pri hi?ah precej let. Moja ?onseredka je letnik 1987, pa imam ob?utek, da se je ?ele dobro ulaufala. Ampak jaz sem amater, ki letno naredi 30 - 50 prostorninskih metrov kurjave... In pre?ivim tistih nekaj dni dr?at v rokah 7 kg te?ko motorko. Poklicni gozdarji pa gledajo tudi na te?o. In pri enaki mo?i bi bila Wanklova vsaj nekaj kg la?ja. ?e jo mora? cel dan prena?ati na rokah po gozdu, je to zelo pomembno. In v enem letu jo en poklicni gozdar toliko zdela, da je itak za zamenjat...

 

In ne mi zdaj da motorka tehta 4 kg, ker to so sodobne "vrtnarske", mogo?e celo enoro?ne, motorke. Jaz pa govorim o ru?ilnih motorkah, ki imajo me? vsaj 45 cm ali ve?... In tiste stare iz prej?njega tiso?letja so bile kar tolste...

Napisano

No saj jaz imam tudi take v mislih. Z unimi vrtnarskimi pa? ne gremo v hosto sekat, so samo za ob?agovati veje. Imamo pa tudi eno ?onserko kot si napisal ja. Te?ka k da je iz svinca ampak za ekstreme je pa zakon. Smo samo lani zaradi ?ledoloma in letos zaradi lubadarja posekali toliko, da bi pomoje kaka wanklarco ?e menjali. ?e bi nanje gledal kot profi, potro?en material. Mogo?e bi pa ?lo tako ja, da se jo pa? menja ve?krat.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Noro! A obstaja kej takega tut pri nas? :D pa tut ?e je nedelujo?e, gre se predvsem za zbiranje :D

Mislim da je imel (al pa ?e ima) sodelovec motorko z "rotacijskim" motorjem

 

 

Napisano

Wankel so bili tudi motorji za hladilnike, na tovornjakih Hladilnikih.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pa za obra?anje protiletalski topov tudi kot je recimo tale jugoslovanski 20mm troj?ek M55A3

 

55-3.jpg

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede na to, da se minimalno 1/3 časa stoji pri semaforjih...če teoretično porabo zmanjšamo za 1/3 pa smo tam na 6l... V mestu in na kratkih razdaljah ni pričakovati čudežev...
    • Še moj prispevek k porabi mazde cx-30 z motorjem x-186.   Moje vožnje so predvsem relacijske, po mestih se z avtom ne vozim veliko. Večinoma vozim po omejitvah, včasih malo čez 😁, predvidljivo, tudi z namenom, da je poraba manjša -- Helmuth ima nekaj dobrih nasvetov za takšno vožnjo.   V letu pa pol, odkar imam mazdo cx-30, sem prevozil 21.500 km in izračunana poraba v tem času znaša 5,75 l/100 km, po računalniku 5,5 l/100 km. Z zimskimi gumami je poraba 0,3 l/100 km višja kot s poletnimi gumami. Če bi se več vozil po mestih in na kratkih poteh, bi poraba gotovo bila višja.    Zadnja daljša relacija je bila v Nemčijo in nazaj čez tursko avtocesto. Bile je tekoče, brez zastojev, v Avstriji in Sloveniji sem vozil po omejitvah oziroma nekaj čez, v Nemčiji, kjer ni bilo omejitev na AC, sem vozil okoli 130 km/h. Mestne vožnje ni bilo veliko, nekaj malega po klancih. Gor sem se peljal sam, nazaj polno naložen. Izračunana poraba za 950 km je bila 5,86 l/100 km.   Za bencinski motor se mi zdi takšna poraba zelo dobra in se ne morem pritoževati 😄  
    • Tukaj si pa zadel bistvo. Tisti, ki ne gredo dlje kot do sosednje občine ali pa mogoče maksimalno do hrčkov, mislijo, da bolje ne more biti. Pa še politikom verjamejo, ki radi nakladajo. Še posebno pernati se rad kiti z "uspeh" in medu in mleku pri nas  na FB in  istem - gramu. 
    • Tako pač je. Sej si že dovolj dolgo na svetu, da to veš... Če bi bil tam, bi bilo pa kontra.
    • In kje je robnik?   Mnja, čakaj, jaz sem vajen BTjca... Če dobro pogledam, je res en robček tamle...   😛
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.