Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Na tehni?nem sem padel zaradi plinov. Po besedah preglednika naj bi bil zani? katalizator. Res je bil zani?, notranjost je bila stopljena, zato sem ga dal zamenjati. Serviser je rekel, da se satovje stopi zaradi napa?nega delovanja motorja. Po menjavi katalizatorja sem ?el spet na pregled plinov, kjer je CO kazalo 0,50 - 0,60, najve? pa je lahko 0,30. A mi lahko mogo?e kdo pove, kaj povzro?a tako delovanje motorja oz. kaj bi bilo za pogledat?

Avto je mazda 323F BJ, 1999, 14.i, 16V, 74KM, prevo?enih 225000 km.

 

Hvala vsem za pomo?!

Napisano

Zanima me ce si pred meritvijo katalizator ustrezno segrel, npr.avtocesta in malo bolj po gasu stopil?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Lambda ne dea pravilno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lambda sonda zamenjana z novo, a problem ostaja nespremenjen. Vrednost CO je ?e vedno nad 0,50.

Mogo?e ?e kaka ideja, kaj bi lahko bilo narobe?

Napisano

Avto ni na plin? In pa kak katalizaror sta dala?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bi kaj pomagala menjava sve?k, ?e nima? ravno novih?  :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Avto ni na plin, katalizator je nov, menjan pri Novaku v Novem mestu. Sve?ke so bile vgrajene nove NGK, sedaj imajo prevo?enih nekaj 1000 km. Vsi servisi so bili redno delani na 12000 km.

 

Razmi?ljam o prodaji. A mogo?e koga zanima nakup za rezervne dele? Prodam po "sindikalni" ceni. Registriran je ?e do 23.9.2015.

Napisano

Vse cevke in cevi, tudi narebrena sesalna cev, pregledane. Niso preperele ali po?ene in nikjer ne pu??ajo.

Napisano

Kaj pa preden obupate nad njo,da se mojster Pelko malo pogleda in preveri? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mah, sej veste, kako je to. Avto je star 16 let. Zdej smo vanj dali ?e skor 200 EUR (nov kat + lambda), torej ve?, kot je sam vreden, pa ?e ni v redu. Vsak dodaten EUR je ?ista zguba. Sej smo pri?akovali, da bo enkrat spustu du?o, ampak nas je vseeno malo presenetil. Predvsem zato, ker ni zaznati nobene slabosti, motor dela ko singerica, samo ti plini nas hebejo. Avto je 2. avto pri hi?i in je sicer super duper za na?e potrebe (drkarije po mestu sem in tja) in nam je ?e dobro slu?il. ?e bi ga uspeli porihtat ?e s kakimi min. stro?ki, oz. da lahko ?e sami kaj postorimo, bi ga ?e porihtal, sicer pa ga ne nameravam vozit okoli mehankarjev in ?e dodatno zgubljat denar. ?e ne druga?e, bo ?el v rashod.

Napisano

Mogoce bi Jo jaz vozil preko zime, co Jo daste za ugoden denar :)

 

Lahko mi tudi napisete ZS preko tega foruma.

 

Lep pozdrav!

 

Borut

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mi grejo ?e itak na roko, ko mi kar naprej zastojn ?ekirajo pline, pa ne morm zdej ?e to fehtat. Poleg tega mora naprava kazat OK, sicer ne more izdat potrdila. Pa ?etud bi ga kako lahko, bi s tem samo podalj?al agonijo za ?e eno leto. Avto al zrihtat, al pa stran.

Napisano

reskiraj 10 eur pa opravi meritve pri kak?nem servisu v bli?ini,da bo? videl na ?em si.  dostikrat se zgodi da ne menjavajo filtra na merilni napravi in potem so rezultati katastrofalni.pri nas se je zgodilo da sem imel v enem dnevu 4 avte ki jim leve zavore slabo dr?ijo-potem en klic na tehni?ni pregled-rezultat pokvarjen levi valj

Napisano

Meritve so bile narejene v dveh razli?nih AMZS poslovnih enotah (na Oto?cu in v Ko?evju), pa je pri obeh kazalo enako. Zdej mi je ?e en rekel, da je lahko kaj z vbrizgom goriva narobe ali pa da so ?obe zamazane in naj probam v rezervar nalit kak aditiv za ?i??enje. A bi bilo to mo?no? Sam sicer dvomim, da bi bilo kaj s ?obami narobe, glede na to, da avto normalno potegne in ga ni? ne mori ali du?i.

Napisano

Tam okol 7 - 7,5 litrov, je pa ve?ina mestne vo?nje. Nisem ?e dolgo natan?no meril, tankam ko je treba. Jebiga, ?e se vozi? je treba tud tankat. Opa?am pa, da se s pojavom te?av poraba ni bistveno spremenila, vsaj po tem, kako hitro pade cagar za gorivo.

Napisano

Avto ni na plin, katalizator je nov, menjan pri Novaku v Novem mestu. Sve?ke so bile vgrajene nove NGK, sedaj imajo prevo?enih nekaj 1000 km. Vsi servisi so bili redno delani na 12000 km.

 

Razmi?ljam o prodaji. A mogo?e koga zanima nakup za rezervne dele? Prodam po "sindikalni" ceni. Registriran je ?e do 23.9.2015.

To je spet ta Novak zaradi katerega je ?lan tukaj skorajda bil ob avto?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To mu hocem povedat....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne me zdej stra?it. Katalizator sem videl na lastne o?i, tudi notri tisto satovje. Novak pravi, da teh katalizatorjev veliko vgradijo in da ni te?av. Dvomim, da bi res bili taki prevaranti in vgradili le imitacijo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.