Skoči na vsebino

Afera Volkswagen


Carr

Priporočeno sporočilo

Ja, to bi pa ?e mene zanimalo. Da se naredi test v realnem prometu in ugotovi, koliko je dejansko res prihranka. Potem se pa pozanima, koliko zdr?ijo posamezni sklopi tega sistema, preden se pokvarijo in jih je potrebno menjati. Nato pa narediti enostaven ra?un: na toliko kilometrov prihrani sistem toliko goriva, to je toliko evrov. In na toliko kilometrov je treba zamenjati to pa to in to je toliko evrov.

Razlika je: ?

Pa da vidimo odgovor...

Saj sva midva s 'staro' in novo 'sky active' in pri?la mimo marketinga do identi?nega rezultata

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem sej sem mogo?e spregledal ampak a je kdo res naredil test v realnem prometu, z dvema enakimi avtomobiloma pa da je pri enem uporabljal S&S pri drugem pa ne. Tako bi se dejansko videlo kolk je to sploh smisleno.

 

Tak?nih testov je kar dosti. Eden izmed njih:

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem sej sem mogo?e spregledal ampak a je kdo res naredil test v realnem prometu, z dvema enakimi avtomobiloma pa da je pri enem uporabljal S&S pri drugem pa ne. Tako bi se dejansko videlo kolk je to sploh smisleno.

 

http://www.autobild.de/artikel/start-stopp-systeme-1872105.html

Rezultati so v galeriji slik.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eden je ?e lepo napisal da gre pri teh novodobnih gizmotih za bolj ali manj uspe?en na?in nekega teoreti?nega ni?anja porabe. Na koncu je pod ?rto to na ra?un kupca, saj so stvari o?itno razvite preve? na hitro in s hibami.  Pri VAGU je splo?no znano da je vztrajnik rana teh vozil, menjava pa spet odvisno kdo dela med 800 in 1400. ?e bo samo to bom vesel. 

 

Zato je v?asih morda bolj?e biti konservativen in take stvari izklapljat. Al pa imet bencinarja. Samo to je pa druga tema :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, to bi pa ?e mene zanimalo. Da se naredi test v realnem prometu in ugotovi, koliko je dejansko res prihranka. Potem se pa pozanima, koliko zdr?ijo posamezni sklopi tega sistema, preden se pokvarijo in jih je potrebno menjati. Nato pa narediti enostaven ra?un: na toliko kilometrov prihrani sistem toliko goriva, to je toliko evrov. In na toliko kilometrov je treba zamenjati to pa to in to je toliko evrov.

Razlika je: ?

Pa da vidimo odgovor...

 

Meni i-stop deluje (ugasne motor) cca. 1 uro na prevo?enih 500 km (pri 10.000 km sem imel ?e preko 20 ur - ?as ugasnjenega motorja).

Posamezni sklopi zdr?ijo enako kot pri avtomobilu brez i-stop, ker Mazdin start/stop sistem deluje druga?e kot pri ostalih znamkah in za zagon uporabi kompresijo (spro?i le iskro in motor se za?ene), zato nima drugih delov, ki bi se pokvarili (vsaj pri bencinarju).

Ve? o tem: https://www.youtube.com/watch?v=KjNANDsAfe0

 

Razlika je torej prihranek goriva, ko je motor ugasnjen.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja pr dieslu ne more? na iskro... tko da ostane ?tarter z njim pa ...

Vseeno Mazda dela to malo po svoje: http://www2.mazda.com/en/technology/env/i-stop/

 

Sicer pa ne vem, kaj naj bi bilo narobe. ?tarter mora biti ustrezno (pre)dimenzioniran in to je vse. Akumulator ostane enak - ?e napetost preve? pade, se S&S ne vklju?i...

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vseeno Mazda dela to malo po svoje: http://www2.mazda.com/en/technology/env/i-stop/

 

Sicer pa ne vem, kaj naj bi bilo narobe. ?tarter mora biti ustrezno (pre)dimenzioniran in to je vse. Akumulator ostane enak - ?e napetost preve? pade, se S&S ne vklju?i...

ne samo napetost - tudi trenutna obremenitev, poleti v vro?ini na primer zaradi klime avtomatsko izklopi S&S itd....(Seat), tako da ti elementi morajo vzdr?ati enako kot ?e bi ga v?igal na roko na mrzlo vsaki? - kjer pa je obrementitev ve?ja. 

Nekdo ki s takim sistemom vozi na relacije, ali pa nekdo brez sistema ki se velikokrat ustavi sta na istem.

 

Bi ga pa sigurno izklopil, ?e imam avto samo za mesto, kjer se ustavlja? na 5 min na semaforjih, in v bistvu nikoli ne 'zvozi? avta' - pa smo na bencinarju spet :)

 

dizli so za relacije, s tem tudi S&S manj obremenjen. Vse je v glavi kupca ?e mene vpra?a?. Pa se lahko vpra?amo zakj nekdo kupi dizel CX-5 ali 3 za drugi avto, ali pa za na ?iht samo in podobno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vseeno Mazda dela to malo po svoje: http://www2.mazda.com/en/technology/env/i-stop/

 

Kakorkoli ?e ?e vedno je ?tarter - razlika je le v tem, da natan?no ustavi motor, da je bat v najbolj idealni poziciji in zadeva prej zalaufa.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, si uganil. Sedaj je ostala samo ?e proga, smu?i??a pa ni ve? oz. je ostal muzej na prostem. Po?asi se pospravlja.

Zakaj pa to? Pa tako lu?tno smu?i??e je bilo. Pred leti sem bil parkrat gor in mi je bilo simpati?no.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od danes naprej moj TDI nima ve? startstpa. Izklopljen. Na vekov veke, amen.  :ouje:

Kako si to naredu? Meni so na servisu rekli da ne gre. Vem da je to blabla zato pa spra?ujem. 

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako si to naredu? Meni so na servisu rekli da ne gre. Vem da je to blabla zato pa spra?ujem. 

Na servisu ti tega ne naredijo uradno. Pravzaprav ne vem to?no kako je bilo izvedeno, menda en drug tester. Potek pa takole: kolega pozna kolega, ki dela na servisu in ki pozna kolega ki je to naredu. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

No ni omejevanje konkuren?nosti in to?be edini ameri?ki vir dohodkov...................

http://www.theatlantic.com/business/archive/2015/10/volkswagen-scandal-hollywood-leonardo-dicaprio/410215/

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja......ce moram obvezno vrniti avto, potem je logi?no da mi dajo novega.....

 

Volkswagen bo moral s tr?i??a umakniti 2,4 milijona spornih vozil v Nem?iji

 

http://rtvslo.si/svet/volkswagen-bo-moral-s-trzisca-umakniti-2-4-milijona-spornih-vozil-v-nemciji/376372

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.