Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav

Mazdica je ?e od prej?nje zime postopoma za?ela uga?ati v prostem teku, ko je ma?ina ?e mrzla. Trenutno sem ?e na tem da jo v?gem samo ?e z gasom in tako dr?im obrate vsaki? ko stisnem sklopko, vsaj dokler se ma?ina zadostno ne ogreje. Zanimivo je v?asih ?e crkne sredi ovinka ..... Avto sicer ne poka?e nobenih error codes.

Najprej sem seveda zamenjal vse cevke iz ohi?ja filtra zraka, pa? vse cevke kar jih je tam okrog, ki so bile ?e dokaj slabe, spokane..., nato s?istil egr ventil, naslednje loputa za zrak in seveda senzor v ohi?ju filtra za zrak. Preostane mi ?e imv/scv o katerem je veliko napisano po tem forumu, znaki so pa identi?ni dotrajanem imv ventilu. Dobiti ta ventil po Sloveniji je pa kot bi ?el na vrt pa za?el iskat zlato. Ve?inoma pri prodajalcih rezervnih delov dobivam odgovore ni mo? dobaviti, tu pa tam tudi kaj je to imv. oz. scv ventil.

Mi lahko kdo svetuje kje bi se pri nas dalo kupiti scv, sicer sem trenutno na?el ta ventil v Angliji, vsaj zdi se mi da bo pravi, nisem pa ziher http://www.ebay.ie/itm/New-Denso-Diesel-Fuel-Pump-Suction-Control-Valve-294009-0120-SCV-Kit-/281052228595?hash=item417004abf3

Mi lahko kdo potrdi, da bo tole iz ebaya prava zadeva za : Mazda 6, 2.0 disel, 136km letnik 2004.

 

Hvala

Napisano

Pelka poklici, ta ti bo znal pomagat; 041 667 335 (Simon)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Evo, mehanik je ventil spucal v nulo in zaenkrat dela. Ko se motor popolnoma shladi ?e enkrat preverim ?e je pomagalo. ?e ni, bo treba naro?iti novega. ?e je ta pravi, katerega je objavil Filter, ga bom kar naro?il. Je bil ?e kdo v kontaktu s Simonom?

 

LP

Napisano

Evo, mehanik je ventil spucal v nulo in zaenkrat dela. Ko se motor popolnoma shladi ?e enkrat preverim ?e je pomagalo. ?e ni, bo treba naro?iti novega. ?e je ta pravi, katerega je objavil Filter, ga bom kar naro?il. Je bil ?e kdo v kontaktu s Simonom?

 

LP

 

Mislim da bo ventil v prvi objavi pravi. Sem ?el pogledat kodo od ?rpalke. Na ?rpalki je nalepka/plo??ica s kodo: 2940000044 denso,  sicer zelo te?ko vidna, pa se ujema z podatki ventila. Tako da preveri, ?e se ti ujema. Pa sporo?i, ?e zadeva deluje ko je motor popolnoma hladen, sedaj ko ima? s?i??eno zadevo: Nisem niti poskusil tega, kolikor sem zasledil naj ?i??enje nebi imelo kak?nega zadovoljivega u?inka.

Napisano

Veselje ne bo trajalo dolgo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

NI pravi, ta je za modele z DPF !!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.