Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav

Mazdica je ?e od prej?nje zime postopoma za?ela uga?ati v prostem teku, ko je ma?ina ?e mrzla. Trenutno sem ?e na tem da jo v?gem samo ?e z gasom in tako dr?im obrate vsaki? ko stisnem sklopko, vsaj dokler se ma?ina zadostno ne ogreje. Zanimivo je v?asih ?e crkne sredi ovinka ..... Avto sicer ne poka?e nobenih error codes.

Najprej sem seveda zamenjal vse cevke iz ohi?ja filtra zraka, pa? vse cevke kar jih je tam okrog, ki so bile ?e dokaj slabe, spokane..., nato s?istil egr ventil, naslednje loputa za zrak in seveda senzor v ohi?ju filtra za zrak. Preostane mi ?e imv/scv o katerem je veliko napisano po tem forumu, znaki so pa identi?ni dotrajanem imv ventilu. Dobiti ta ventil po Sloveniji je pa kot bi ?el na vrt pa za?el iskat zlato. Ve?inoma pri prodajalcih rezervnih delov dobivam odgovore ni mo? dobaviti, tu pa tam tudi kaj je to imv. oz. scv ventil.

Mi lahko kdo svetuje kje bi se pri nas dalo kupiti scv, sicer sem trenutno na?el ta ventil v Angliji, vsaj zdi se mi da bo pravi, nisem pa ziher http://www.ebay.ie/itm/New-Denso-Diesel-Fuel-Pump-Suction-Control-Valve-294009-0120-SCV-Kit-/281052228595?hash=item417004abf3

Mi lahko kdo potrdi, da bo tole iz ebaya prava zadeva za : Mazda 6, 2.0 disel, 136km letnik 2004.

 

Hvala

Napisano

Pelka poklici, ta ti bo znal pomagat; 041 667 335 (Simon)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Evo, mehanik je ventil spucal v nulo in zaenkrat dela. Ko se motor popolnoma shladi ?e enkrat preverim ?e je pomagalo. ?e ni, bo treba naro?iti novega. ?e je ta pravi, katerega je objavil Filter, ga bom kar naro?il. Je bil ?e kdo v kontaktu s Simonom?

 

LP

Napisano

Evo, mehanik je ventil spucal v nulo in zaenkrat dela. Ko se motor popolnoma shladi ?e enkrat preverim ?e je pomagalo. ?e ni, bo treba naro?iti novega. ?e je ta pravi, katerega je objavil Filter, ga bom kar naro?il. Je bil ?e kdo v kontaktu s Simonom?

 

LP

 

Mislim da bo ventil v prvi objavi pravi. Sem ?el pogledat kodo od ?rpalke. Na ?rpalki je nalepka/plo??ica s kodo: 2940000044 denso,  sicer zelo te?ko vidna, pa se ujema z podatki ventila. Tako da preveri, ?e se ti ujema. Pa sporo?i, ?e zadeva deluje ko je motor popolnoma hladen, sedaj ko ima? s?i??eno zadevo: Nisem niti poskusil tega, kolikor sem zasledil naj ?i??enje nebi imelo kak?nega zadovoljivega u?inka.

Napisano

Veselje ne bo trajalo dolgo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

NI pravi, ta je za modele z DPF !!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.