Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vsem en lep pozdrav! Na moji mazdi ?e vedno ostaja problem ko imam med vo?njo pri?gan avtoradio,lu?i takrat avto v prostem teku pri semaforju ali kri?i??u te?e normalno pri obratih med 600-800,ko pa recimo ?e zraven vklopim ventilacijo in pa gretje zadnjega stekla pa obrati v prostem teku padejo pod 500. kaj bi lahko bil vzrok te napake? v vozilu je popolnoma novi akomulator in pa pregledav sem ?e kar se ti?e elektri?ne napeljave pri motorju in nisem opazil nobene vidne napake. prosim za pomo?.

 

Lp Peter

Napisano

Enostavno si dvigni motorne obrate z izvija?em (?raufencigerjem) in jih nastavi? na ?eleno ?tevilo, pa bo verjetno problem re?en. Razen ?e ti nagaja motor?ek prostega teka ali kako ima ta motor to narejeno, ?e ima kaj druga?e. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

motor?ek prostega teka je res nagajal,vendar sem pred meseci kupil kompletno loputo z motor?kom prostega teka. nevem ve? v ?em bi lahko bil problem,normalno pa se mi to seveda ne zdi da avto tako deluje...

Napisano

Za vsak slu?aj preglej cev med ohi?jem zra?nega filtra in loputo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mogoce se je ze v ?tartu prenizko nastavilo prosti tek. Za nastavitev strojnega prostega teka je treba v link konektorju narediti ?lus med dvema dolo?enima pinoma, da avtu poves kaj ho?e? od njega in potem nastavljat vijak prostega teka na loputi...

Napisano

cev med ohi?jem zra?nega filtra ter loputo je popolnoma cela sem ?e pregledav.

saj pravim ?e imam med vo?njo pri?gane lu?i in pa radio takrat tudi avto deluje normalno pod obrati 600-800.

ko pa ?e zraven vklopim ventilacijo takrat pa ?e nastane problem in v prostem teku obrati nihajo,glih toliko da avto ne ugasne.

Napisano

cuka kaj pri rahlem pospe?evanju ?

 

Kaj pa ko ga pohodi? do daske ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

cuka kaj pri rahlem pospe?evanju ?

 

Kaj pa ko ga pohodi? do daske ?

hmmmm nisem opazil kakr?negakoli cukanja pri rahlem pospe?evanju ali pa ?e ga pohodim do daske.

Napisano

Nekje ti "fov?" luft vle?e, ena cevka, al pa je kaj od?raufano na sesalni strani motorja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

bom med vikendom ?e enkrat pregledav vse cevke in pa vse okoli lopute ter sesalnega kolektorja.

?e te zanima kako ugotovi? kje pu??a-?e pu??a sesalna stran motorja mi pi? na ZS. :hudicek:  :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

:hudicek:  :hudicek:  :hudicek:

 

Maxi Brill !!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

da sporo?im sedaj sem ugotovil da ko poleg lu?i ter avtoradia vklopim ?e stikalo gretja zadnjega stekla takrat obrati kar mo?no padejo,ko pa to stikalo zadnjega stekla izklopim takrat pa avto v prostem teku te?e normalno.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

:hudicek:  :hudicek:  :hudicek:

 

Maxi Brill !!!

 

aaaaaaa, to je tisto s ?imer se dizle (pardon, smrdljivce sm mislu :hudicek: )?tarta, ?e nafta pade :P

Napisano

Avtoelektri?ar mi je omenil da kljub temu da alternator polni da bo verjetno potrebna menjava reglerja na alternatorju.

Pa sta zmerla kolk polni?

Napisano

z vklopljenimi vsemi porabniki lu?i,ventilacija,gretje zadne ?ipe,radio je pokazalo da polni med 11.5 in pa 12.5(nihanje),brez teh porabnikov pa polni ?e se prav spomnim 14.3

Napisano

Kaj se ti pa dogaja z obrati pri 11.5V? Padejo ali so isti kot pri 14V?

?e padejo obrati na motorju se tud alternator ne vrti dovolj hitro da bi lahko dal od sebe kaj ve? kot je treba. Akomulator je v kak?nem stanju?

Masa aku. na ?asiji preverjeno brez korozije in o?i??ena?

Sponke na aku. in priklju?kih na kablih o?i??ene?

Napisano

Z vklju?enimi porabniki alternator polni med 11.5v-13v takrat tudi obrati padejo pod 500 in nihajo,ko te porabnike izklopim pa alternator polni 14v in takrat so obrati tako kot treba 600-800. Akomulator je nov exide 55 amperski. Mase akomulatorja so brezhibne!.Ko obrati padejo in nihajo je vidno kako tudi alternator upo?asni delovanje!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.