Jah, jaz sem pa imel priložnost dlje časa voziti 1.8 ter 2.5 litrskega Toyotinega hibrida, oba s CVT-menjalnikom. Pa tudi 2.0 sem imel na testu en podaljšan vikend. In lahko potrdim, da se 2.5 bistveno lepše vozi kot šibkejša dva. Je pa še vedno veliko zaganjanja in nadležnega tuljenja ob priganjanju/odločnem pospeševanju. Za nekega umirjenega voznika je pa verjetno ta kombinacija zelo posrečena.
Pa saj še pri svoji Mazdi moram po dveh zaporednih kickdownih ob prehitevanju ročno dati višjo prestavo, ker ona misli, da sva zdaj pa prišla na dirkališče in dlje časa drži v nižji prestavi z višjimi obrati. 😃
Evo, zdej smo pa tle k smo
probou si nek N/A bencinski motor ki se ti je zdel crap, in si zadnjič kategoriziral G120 Mazdo3 kot brezvezen in bedn motor brez duše, brez da bi jo probou
jaz sem probou nek toyotin CVT, ki se mi je zdel crap, in bom danes brez da probam Hondinga, kategoriziral katerikoli CVT kot crap...ker dvomim, da je nek blazen razvoj, ki je totalno spremenil sceno - sploh ker Toyota še vedno vodi v razvoju CVT-jev
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.