Skoči na vsebino

Nivo goriva kaže prazno


Priporočeno sporočilo

Mam bencinarco 2009 letik, 108kw, predelano na LPG. Imam poven kestl bencina in plina, na armaturki pa mi ka?e prazno in celo lu?ka za rezervo se je prikazala. Kak?na re?itev?? A starih dobrih plovcev v kestlih ni ve??? Saj me niti ne bi tok motilo, ?e mi ne bi oran?na lu?ka tok v o?i sijala :)

 

Lp, Uro?

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi kolega je za Kio Ceed 2009, ki tece na LPG, pojamral, da avto ocitno ni dojel da gre na LPG ter temu primerno znizuje navidezni nivo bencina, kot da se vozi le nanjga.

 

Moja 6ka na LPG je bila l.2003 in je bil kazalcek benza okej, le 'range' mu je racunalniku na fertig zmedlo ter ga je kazal le kadar sem na sveze dolil Benz ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To ni v redu....ker mora vse delovati kot mora...so kaj pozabili priklopiti...? Kdo je montiral

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mal sem bral po tujih forumih, ni fora v plovcu temve? ra?unalnik kljub vsemu prera?unava koli?ino goriva v kestlu glede na porabo ter kilometre. Baje naj bi imeli tak?ni sistemi neko reset tipko, kjer bi lahko ra?unalnik resetiru. No jz sem pa? za cca 10min odklopil AKU in stvar deluje. Spet mam poven kestl :) Samo predvidevam, da to ni trajna re?itev, ker ?ez 700km bo spet lu?ka svetila. A mogo?e kdo ve kako bi ECU resetiral na bolj enostaven na?in

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej..verjetno bo nekaj z plovcem kot je napisal ..Jsdoma.ker na moji prej?ni Mazdurini 5 2.0.benz +avto plin montiran na G1..je delovalo vse ok.kazalo nivo benza in plina ...skratka avto je deloval dobro..ps.verjetno je ?e v garanciji glede monta?e LPG-Ja..na G1..naj pogledajo..7let garancije...tako sem jaz imel,,lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 7 let kasneje...
  • Jest je spremenil naslov v Nivo goriva kaže prazno

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.