Skoči na vsebino

Vse nove Mazde - minusi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ak?ak a nimajo nove mazde zelo dobro zvo?no izolacijo, ne vem kako bi bilo nekaj malega zvoka ob zaviranju lahko mote?e. Po drugi strani pa so preve? tihi avti potencialen varnosten problem za ostale udele?ence (pe?ce), ker jih pozneje zaznajo. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

?ak?ak a nimajo nove mazde zelo dobro zvo?no izolacijo, ne vem kako bi bilo nekaj malega zvoka ob zaviranju lahko mote?e. Po drugi strani pa so preve? tihi avti potencialen varnosten problem za ostale udele?ence (pe?ce), ker jih pozneje zaznajo.

 

Pa ?e kako je mote?e, ?e za vsako ko zabremza? cvili. To je podoben zvok kot ?e ti med disk in plo??ico pride kamen?ek.

Napisano

?ak?ak a nimajo nove mazde zelo dobro zvo?no izolacijo, ne vem kako bi bilo nekaj malega zvoka ob zaviranju lahko mote?e. Po drugi strani pa so preve? tihi avti potencialen varnosten problem za ostale udele?ence (pe?ce), ker jih pozneje zaznajo.

 

Od kdaj pa so nove mazde zelo dobro izolirane? Morda nova FL ?estka. Pri moji trojki se sli?i vsak kamen?ek in kaplja de?ja :) da ne omenjam zimskih gum..

Napisano

Verjamem, ampak ne vem kdo ?e, je dejal pa da je zatestnitev v FL v redu. Jaz sem sicer vozil pred FL, in razen kamen?kov ni bilo ?utiti nekega hudega pomanjkanja glede zatestnitve. No mogo?e je bilo malce ve? hrupa izpod koles. ?e so na tem kaj delali verjamem da je ok. Ne vem pa ,a so ali ne :)

Napisano

Ko se vsedes iz prve generacije v drugo reces vau....konse pa potem vsedes v drug avto reces auuu.

 

Sem ti omenil da se v avtobusu pogovarjamo cisto potiho. Za 3. Generacijo pa nimam izkusenj...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

saj zvok gum je problem, veter mene niti ne moti tako oz. ni tak?ne krize, ampak zvok gum je katastrofa, kljub temu da sem ze zvocno izoliral vrata

Napisano

saj zvok gum je problem, veter mene niti ne moti tako oz. ni tak?ne krize, ampak zvok gum je katastrofa, kljub temu da sem ze zvocno izoliral vrata

Zanimivo. Mogo?e imajo nekateri vi?ji prag tolerance :)

 

Ja, v avtobusu Jure je bilo kar tiho ja . Ta zvok gum gre tudi meni na jetra, ?koda ker tega o?itno ne znajo oz. no?ejo porihtat kot se zagre.

Napisano

jaz sem na zunanji strani kolotekov nalepil alubutyl plo??e in pa ?e nato oblepil z vodoodporno izolacijo pa spredaj je bolj?e, zadaj pa ni neke razlike. Ko bo se vreme otoplilo vzamem ?e zadaj nad koloteki tapete dol in zvo?no izoliram, ker sedja se zelo dobro sli?i, da zvok prihaja od zadaj.

 

je pa seveda tudi odvisno od gum, sem v?eraj opazil v 6 FL limuzina, da se gume dosti manj sli?ijo kot v moji.

Napisano

jaz sem na zunanji strani kolotekov nalepil alubutyl plo??e in pa ?e nato oblepil z vodoodporno izolacijo pa spredaj je bolj?e, zadaj pa ni neke razlike. Ko bo se vreme otoplilo vzamem ?e zadaj nad koloteki tapete dol in zvo?no izoliram, ker sedja se zelo dobro sli?i, da zvok prihaja od zadaj.

 

je pa seveda tudi odvisno od gum, sem v?eraj opazil v 6 FL limuzina, da se gume dosti manj sli?ijo kot v moji.

Wtf?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tudi pri svoji 3-ki zadnje dni opa?am to cviljenje ko zaviram. Prej tega res nisem opazil... morda je samo kamen?ek in bo ?ez ?as zginilo. Ker pa imam prevo?enih nekaj ?ez 50.000 km mislim, da je ?e kaj drugega :)

 

Kar se hrupa v kabini ti?e - Mazda 3 je do sedaj ena izmed najbolj glasnih vozil, kar sem jih kdaj imel (ne vozil! - ampak imel, tako da lahko delam primerjavo). Nekje do 90km/h je sicer dokaj tiha, ko pa grem na AC in peljem 130km/h+, se morajo sovozniki skoraj da "dreti" en na drugega, da se sli?imo med samo (glasba je izklju?ena). :glare:

 

?e ?elim na AC "uni?it" ta hrup in ?e ?elim sploh kaj sli?ati, moram poslu?at glasbo na 36+, kar pomeni ZELO na glas....spet ko pridem v mesto ali grem na nek izvoz to pomeni, da moram zmanj?ati glasnost glasbe na nekje 20.... potem grem spet na AC in spet povi?at glasnost.... itd itd.. skratka pri Mazdi so nekako poskrbeli, da vozniku nikoli ni dolg?as med vo?njo  :hudicek:

 

Da regulacije glasnosti navigacije sploh ne omenjam.... sem ?e v prvem postu opisal, kaj to?no me moti  :wacko:

 

Nekdo je napisal, da je njemu va?no samo to, da mu "ma?ina" deluje brez te?av. E pri meni pa je va?no vse, torej da deluje tako "ma?ina" kot kot tudi ostala elektronika in bonbon?ki, za katere sem od?tel precej dinarjev, ?ilingov, funtov, evr?kov....  :lol:  nisem med tistimi, ki bi se zadovoljili z malim. Kupi si klavir in od 88 tipk ti jih dela 60. Kako bo? zadovoljil sebe pri igranju? Ne bo?!

Napisano

Nekaj mi ni jasno. DObr, ?e je res tako slaba izolacija, pa ?e vas to res tako moti, zakaj ste potem tak avto kupili :)  :rolleyes:

 

P.S.

No, je pa lep avto, pa naj kdo re?e kar ?e :)

Napisano

No, je pa lep avto, pa naj kdo re?e kar ?e :)

 

To?no zaradi tega  :harhar:  sedaj mi je jasno ko pravijo,da je za lepoto potrebno trpeti  :lol:

Napisano

Nekaj mi ni jasno. DObr, ?e je res tako slaba izolacija, pa ?e vas to res tako moti, zakaj ste potem tak avto kupili :)  :rolleyes:

 

P.S.

No, je pa lep avto, pa naj kdo re?e kar ?e :)

 

v vsakem avtu bo vsakega nekaj motilo :)

tudi v S klasi

Napisano

Tudi pri svoji 3-ki zadnje dni opa?am to cviljenje ko zaviram. Prej tega res nisem opazil... morda je samo kamen?ek in bo ?ez ?as zginilo. Ker pa imam prevo?enih nekaj ?ez 50.000 km mislim, da je ?e kaj drugega :)

 

Kar se hrupa v kabini ti?e - Mazda 3 je do sedaj ena izmed najbolj glasnih vozil, kar sem jih kdaj imel (ne vozil! - ampak imel, tako da lahko delam primerjavo). Nekje do 90km/h je sicer dokaj tiha, ko pa grem na AC in peljem 130km/h+, se morajo sovozniki skoraj da "dreti" en na drugega, da se sli?imo med samo (glasba je izklju?ena). :glare:

 

?e ?elim na AC "uni?it" ta hrup in ?e ?elim sploh kaj sli?ati, moram poslu?at glasbo na 36+, kar pomeni ZELO na glas....spet ko pridem v mesto ali grem na nek izvoz to pomeni, da moram zmanj?ati glasnost glasbe na nekje 20.... potem grem spet na AC in spet povi?at glasnost.... itd itd.. skratka pri Mazdi so nekako poskrbeli, da vozniku nikoli ni dolg?as med vo?njo :hudicek:

 

Da regulacije glasnosti navigacije sploh ne omenjam.... sem ?e v prvem postu opisal, kaj to?no me moti :wacko:

 

Nekdo je napisal, da je njemu va?no samo to, da mu "ma?ina" deluje brez te?av. E pri meni pa je va?no vse, torej da deluje tako "ma?ina" kot kot tudi ostala elektronika in bonbon?ki, za katere sem od?tel precej dinarjev, ?ilingov, funtov, evr?kov.... :lol: nisem med tistimi, ki bi se zadovoljili z malim. Kupi si klavir in od 88 tipk ti jih dela 60. Kako bo? zadovoljil sebe pri igranju? Ne bo?!

Predlagam, da mi prodas to kanto brezvezno. Dam ti 500 eur, kar je vec kot je ocitno taka kanta vredna :-)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Premalo! Malo ve? bi ja lahko ponudil  :rolleyes:

 

Glej... ima vse... 

 

?e si na TV videl reklamo od Peugeot, ko kupec spra?uje prodajalca in mu ta odgovori, ?e preden mu kupec zastavi vpra?anje: A ima to? IMA. A ima to? IMA. Kaj pa... IMA.... A tudi...IMA  :lol:

 

Za dobro ceno se danes vse proda.... o?itno tudi nedelujo?e in nepreverjene stvari :zvizga:  

Napisano

Zakaj S klasa? Je S klasa oh in sploh?

 

Meni je MAZDA ZAKON, kar se avtov ti?e. Zato imam dve.

Napisano

FauVe je zakon :)  :jupiii:  :jezicek:  :ph34r:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

to je pa zakompliciru nevem zakva raj ne kup? tistga peugeota pa bo? mel vse to ok sam vej, da je ma?ina za pol kurca (slaba) vsaka mazda ma bolj dodelano ?e te pa vse to mot men je fajn da zapiska pa nisi tko zaliman tud living home funkcijo imam dela ok in je dobra ?e pa i??e? tak avto pol pa mazdo z vsemi temi minusi ?enki lohk jo tud men.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.