Skoči na vsebino

Odstopanje laka na plati??ih


Priporočeno sporočilo

Mi lahko kdo razlo?i, kako je mo?no da na plati??ih dobrega 8 mesecev starega avta odstopa lak, ali pa so pod lakom mehur?ki. Zaenkrat sem to opazil na 3 od 4 plati??. No saj bodo na servisu povedali kako in kaj, samo me vseeno ?udi. Pred cca. 1 tednom ?e tega zagotovo ni bilo.

 

platisceodstopanjelak.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...
  • 5 mesecev kasneje...

da nadaljujem to zgodbo.

Platisca so res da bila menjana, ampak od same menjave dalje cel avto nad 100km/h trese oz. vibrira. Na servisu so nato mislim da 4x probavali vse mozno, na nova platisca so dali tudi zimske gume in tresenje je ostalo. Nato so na moje vozilo montirali platisca iz testne Maze 6 in tresenje je izginilo.

Konec junija je bila odobrena ponovna menjava za drug komplet platisc, ampak to se vlece ze 3 mesece, saj platisc ni.

 

Skrbi me, na kaj vse vpliva to vibriranje, kdo bo odgovarjal ce se bo predcasno poslovil kaksen lezaj, roka ali karkoli druga, kot posledica tega vibriranja.

v ponedeljek sem tudi poslal elektronsko posto na Mazdo Motor Slovenija, ampak od njih seveda ni nikakrsnega odgovora (in ga iskreno povedano tudi ne pricakujem).

S temi problemi je Mazda izgubila zaupanje pri meni in posledicno tudi nakup Mazde 3 za zeno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro, ?e so samo plati??a je ?e ok. Vem, ni idealno, se strinjam, da njihov odnos ni najbolj?i. Ampak, obstajajo ?e huj?e stvari. Kaj pa na servisu pravijo glede tega, da jih ni? 

Da jih prav ni, da ?akajo dobavo ali kaj tretjega?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zmeraj odgovor, ja niso se prisla.

 

Ampak predstavljaj si, sedaj ze 17.000 km, voziti z avtom ki cel vibrira, in to niso majhne vibracije. Ponoci se recimo lepo vidi tudi vpliv na lucin, saj se na prometnih znakih prav lepo vidi kako cel avto vibrira. Verjamem, da je tudi za nasproti vozece motece.

 

Vsak ki se pelje z mano me sprasuje kaj je te z avtom narobe, glede na to je komaj malce vec kot leto dni star.

 

Posledicno to vibriranej vpliva tudi na gume in se zna zgoditi, da se bodo deformirale (mnenje vulkanizerja) in se lahko to tresenje prenese tudi na druga platisca.

 

Cel junij so bila kao testno (da vidijo ce bo z njimi bolje) na avtu zimske gume, kar pa je pomenilo, da sem z njimi v najvecji vrocini naredil skroaj 10.000 km in lahko sprednji par gum samo vstran vrzem, ker jih je vec kto pol pobralo. Te 19" gume pa niso ravno poceni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da, tam nekje pri 100km/se pricne.

 

Saj koliko berem na nemskem forumu je to znan problem, in imajo tudi lastniki tam iste tezave. Marsikomu avto po menjavi trese nad 100 km/h.

Ampak od prijave napake je minilo ze vec kot pol leta pa se zadeva ni resena. Res sem ze razkurjen in sem malo pred tem da avto prodam in grem k konkurenci.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak samo nekaj, a na centrirki se pa ne vidi ni?? :o

 

Tudi, ?e je plati??e jaj?asto se bo to videlo na centrirki kako gre drsna povr?ina gume gor in dol pri vrtenju kolesa na ma?ini.

 

?e je tam vse ok potem je nekaj narobe na pestu oziroma je luknja v plati??u prevelika glede na centrirno os na pestu. V takem primeru bi pomagal centrirni obro?ek.

 

Dober vulkanizer ima ma?ine tudi za centriranje direkt na sami osi avta pa bo to takoj porajtal.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pojma nimam, gum so rotirali in probavali vse mozno ze vsaj 4x.

Kot sem napisal, je to znan problem, tako da dejansko mora biti nekaj s platisci narobe. Ni mi jasno kako so lahko platisca, ki so bila na avto ko je prisel iz tovarne OK, nato pa druga, nova platisca pa ne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na centrirki je konusni nastavek tako, da bo vedno res v centru - te?ava rata potem, ko se jo privija?i na pesto. Moj mnenje je, da v tem trenutku ni ve? v centru saj je dovolj ?e kak?en milimeter ali dva pa ima? veselico. Naj na dvigalu preverijo ali se kolesa lepo vrtijo ali kakorkoli nihajo gor dol ali levo desno.

 

A ko so ti probavali s kolesi od testne Mazde so bila enaka plati??a al kak?en drug model plati??? ?e je bil drug model je velika verjetnost, da je notranja luknja prevelika in brez centrirnega obro?ka ne bo ?lo.

 

Pa sej tole res ne more biti neka znanost sploh, ker ve?, da na testnih kolesih je bilo vse OK na centrirki pa tudi.

 

Sicer so to osnove kar zdele pi?em in te?ko verjamem, da niso pomislili na to, ampak v?asih se spregledajo ravno najbolj osnovne re?itve.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ko so dali platisca iz testne 6-ke na mojo, so bila platisca in gume enake

 

A si bil tudi pri kak?nem bolj?em vulkanizerju? Vem, da je to garancija samo da ?e tolko ?asa ?aka? in trpi? vibracije je pa pa? prehuda.

 

Ko bo zaradi stalnih tresljajev uni?ilo ?e le?aje, zglobe, gume, razrahljalo plastiko, da se bodo pojavili ?ri?ki, itd itd... bodo pa rekli, da je to potro?ni material pa da ni garancije. Tako, da je bolj?a re?itev vpra?at za drugo mnenje pri kak?nem bolj usposobljenem vulkanizerju. Neglede, ?e te bo to pol nekaj stalo, ker nikjer ni re?eno, da ko dobi? nov komplet feltn, da bo pa pol ok - lahko bo isti problem, ?e je recimo slaba serija feltn.

 

aja ?e to - a se pojavijo razlike, ?e se kolesa zamenjajo naprej - nazaj? A isto trese al je razlika?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.