Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi lahko kdo razlo?i, kako je mo?no da na plati??ih dobrega 8 mesecev starega avta odstopa lak, ali pa so pod lakom mehur?ki. Zaenkrat sem to opazil na 3 od 4 plati??. No saj bodo na servisu povedali kako in kaj, samo me vseeno ?udi. Pred cca. 1 tednom ?e tega zagotovo ni bilo.

 

platisceodstopanjelak.jpg

Napisano

Sej se je ?e pri prvi seriji mazd 6 to dogajalo in verjetno niso laki ni? bolj?i sedaj.

 

 

Napisano

Si dajal kake zascite podvozja, ali kaj drugega jedkega (cistila itd)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ej...Damci to je pa res PEGULA....to bo treba res Mazdino garancijo uveljavit.dobro zrihtaj pa javi kaj...lp

  • 4 tedne kasneje...
  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

da nadaljujem to zgodbo.

Platisca so res da bila menjana, ampak od same menjave dalje cel avto nad 100km/h trese oz. vibrira. Na servisu so nato mislim da 4x probavali vse mozno, na nova platisca so dali tudi zimske gume in tresenje je ostalo. Nato so na moje vozilo montirali platisca iz testne Maze 6 in tresenje je izginilo.

Konec junija je bila odobrena ponovna menjava za drug komplet platisc, ampak to se vlece ze 3 mesece, saj platisc ni.

 

Skrbi me, na kaj vse vpliva to vibriranje, kdo bo odgovarjal ce se bo predcasno poslovil kaksen lezaj, roka ali karkoli druga, kot posledica tega vibriranja.

v ponedeljek sem tudi poslal elektronsko posto na Mazdo Motor Slovenija, ampak od njih seveda ni nikakrsnega odgovora (in ga iskreno povedano tudi ne pricakujem).

S temi problemi je Mazda izgubila zaupanje pri meni in posledicno tudi nakup Mazde 3 za zeno.

Napisano

Dobro, ?e so samo plati??a je ?e ok. Vem, ni idealno, se strinjam, da njihov odnos ni najbolj?i. Ampak, obstajajo ?e huj?e stvari. Kaj pa na servisu pravijo glede tega, da jih ni? 

Da jih prav ni, da ?akajo dobavo ali kaj tretjega?

Napisano

Zmeraj odgovor, ja niso se prisla.

 

Ampak predstavljaj si, sedaj ze 17.000 km, voziti z avtom ki cel vibrira, in to niso majhne vibracije. Ponoci se recimo lepo vidi tudi vpliv na lucin, saj se na prometnih znakih prav lepo vidi kako cel avto vibrira. Verjamem, da je tudi za nasproti vozece motece.

 

Vsak ki se pelje z mano me sprasuje kaj je te z avtom narobe, glede na to je komaj malce vec kot leto dni star.

 

Posledicno to vibriranej vpliva tudi na gume in se zna zgoditi, da se bodo deformirale (mnenje vulkanizerja) in se lahko to tresenje prenese tudi na druga platisca.

 

Cel junij so bila kao testno (da vidijo ce bo z njimi bolje) na avtu zimske gume, kar pa je pomenilo, da sem z njimi v najvecji vrocini naredil skroaj 10.000 km in lahko sprednji par gum samo vstran vrzem, ker jih je vec kto pol pobralo. Te 19" gume pa niso ravno poceni.

Napisano

Ja, smotana situacija. Ne vem sicer kako bi lahko ?e malo pritisnil. Pa naj dajo na testno tvoje gume matr, sigurno se ve? vozi?. A to se ?uti samo nad 100kmh?

Napisano

Da, tam nekje pri 100km/se pricne.

 

Saj koliko berem na nemskem forumu je to znan problem, in imajo tudi lastniki tam iste tezave. Marsikomu avto po menjavi trese nad 100 km/h.

Ampak od prijave napake je minilo ze vec kot pol leta pa se zadeva ni resena. Res sem ze razkurjen in sem malo pred tem da avto prodam in grem k konkurenci.

Napisano

Ampak samo nekaj, a na centrirki se pa ne vidi ni?? :o

 

Tudi, ?e je plati??e jaj?asto se bo to videlo na centrirki kako gre drsna povr?ina gume gor in dol pri vrtenju kolesa na ma?ini.

 

?e je tam vse ok potem je nekaj narobe na pestu oziroma je luknja v plati??u prevelika glede na centrirno os na pestu. V takem primeru bi pomagal centrirni obro?ek.

 

Dober vulkanizer ima ma?ine tudi za centriranje direkt na sami osi avta pa bo to takoj porajtal.

33112_1.png

Napisano

pojma nimam, gum so rotirali in probavali vse mozno ze vsaj 4x.

Kot sem napisal, je to znan problem, tako da dejansko mora biti nekaj s platisci narobe. Ni mi jasno kako so lahko platisca, ki so bila na avto ko je prisel iz tovarne OK, nato pa druga, nova platisca pa ne.

Napisano

Na centrirki je konusni nastavek tako, da bo vedno res v centru - te?ava rata potem, ko se jo privija?i na pesto. Moj mnenje je, da v tem trenutku ni ve? v centru saj je dovolj ?e kak?en milimeter ali dva pa ima? veselico. Naj na dvigalu preverijo ali se kolesa lepo vrtijo ali kakorkoli nihajo gor dol ali levo desno.

 

A ko so ti probavali s kolesi od testne Mazde so bila enaka plati??a al kak?en drug model plati??? ?e je bil drug model je velika verjetnost, da je notranja luknja prevelika in brez centrirnega obro?ka ne bo ?lo.

 

Pa sej tole res ne more biti neka znanost sploh, ker ve?, da na testnih kolesih je bilo vse OK na centrirki pa tudi.

 

Sicer so to osnove kar zdele pi?em in te?ko verjamem, da niso pomislili na to, ampak v?asih se spregledajo ravno najbolj osnovne re?itve.

33112_1.png

Napisano

Pozdrav !

 

Pa saj razumem, da pride lahko do take napake. Samo ne razumem pa, da tako dolgo traja, da jo odpravijo. To je nesprejemljivo.

 

Upam, da ?im prej re?i? zadevo.

 

LP

Napisano

ko so dali platisca iz testne 6-ke na mojo, so bila platisca in gume enake

 

A si bil tudi pri kak?nem bolj?em vulkanizerju? Vem, da je to garancija samo da ?e tolko ?asa ?aka? in trpi? vibracije je pa pa? prehuda.

 

Ko bo zaradi stalnih tresljajev uni?ilo ?e le?aje, zglobe, gume, razrahljalo plastiko, da se bodo pojavili ?ri?ki, itd itd... bodo pa rekli, da je to potro?ni material pa da ni garancije. Tako, da je bolj?a re?itev vpra?at za drugo mnenje pri kak?nem bolj usposobljenem vulkanizerju. Neglede, ?e te bo to pol nekaj stalo, ker nikjer ni re?eno, da ko dobi? nov komplet feltn, da bo pa pol ok - lahko bo isti problem, ?e je recimo slaba serija feltn.

 

aja ?e to - a se pojavijo razlike, ?e se kolesa zamenjajo naprej - nazaj? A isto trese al je razlika?

33112_1.png

Napisano

Isto trese ce se menjajo naprej nazaj.

Problem je da so tolikokrat menjavali, da so tudi sama platisca opticno poskodovali. Tako da ko se bodo platisca ponovno menjala in ce ne bo ok imam plan k vulkanizerju it.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.